پای گواردیولا هم به روابط جنجالی کلارا چیا ، جرارد پیکه و شکیرا باز شد !

بعد از شرایط عجیب منچسترسیتی و اتهام‌های مالی، پای پپ گواردیولا به یک جنجال دیگر باز شد.
کدخبر (141269) | 23 بهمن 1401 | ساعت 16:15
0 481
پای گواردیولا هم به روابط جنجالی کلارا چیا ، جرارد پیکه و شکیرا باز شد !
بعد از شرایط عجیب منچسترسیتی و اتهام‌های مالی، پای پپ گواردیولا به یک جنجال دیگر باز شد.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا آخرین آهنگ خود را در حالی در برنامه "BZRP sessions 53" اجرا کرد که بخش قابل توجهی از متن ترانه این آهنگ به زندگی زناشویی او با پیکه برمی‌گشت و در آن ستاره سابق فوتبال اسپانیا را به خیانت و مسائل غیرمسئولانه دیگر متهم کرده است. اما مسائل عنوان شده از سوی شکیرا به نظر می‌رسد تمام بر مبنای واقعیت بوده و خیانت پیکه تقریبا اثبات شده است. اما حالا شایعاتی به جریان افتاده که پای پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی را هم وارد این ماجرا خواهد کرده است.

پپ گواردیولا چه زمانی با کلارا چیا رابطه داشته است؟

گزارش‌ Music Mundial حکایت از آن دارد که پپ گواردیولا با کلارا چیا رابطه داشته و این دو زمانی که کلارا در همان مدرسه فرزندان گواردیولا درس می‌خواند با یکدیگر وارد رابطه شده‌اند. این گمانه زنی اخیر به دنبال شایعاتی در مورد رابطه پیکه با وکیل جوانی به نام جولیا پویگ مطرح شده است. گفته می‌شود این وکیل جوان همان زنی است که ستاره اسبق بارسلونا بواسطه او به شکیرا خیانت کرده است.

پای گواردیولا هم به روابط جنجالی کلارا چیا ، جرارد پیکه و شکیرا باز شد !

گمانه زنی‌ها در مورد رابطه کلارا با پپ گواردیولا نیز سوالاتی را در مورد شرایط زندگی او ایجاد خواهد کرد. برخی منابع ادعا می‌کنند که او در حال حاضر به جای پیکه با پدر و مادرش زندگی می‌کند. ادعای رابطه بین کلارا و سرمربی من سیتی احتمالاً بر زندگی شخصی گواردیولا، به ویژه رابطه او با همسرش، کریستینا سرا برزیلی که روزنامه نگار و نویسنده است، تأثیر خواهد گذاشت.

این زوج که 9 سال از ازدواجشان می‌گذرد، اولین بار 27 سال پیش زمانی که گواردیولا برای بارسلونا بازی می‌کرد، با یکدیگر آشنا شدند. این ملاقات زمانی صورت گرفت که گواردیولا برای انجام کارهای مدلینگ توسط خانواده کریستینا سرا به فروشگاه آنها دعوت شد. گواردیولا علی رغم زندگی پرتمطراق و تجملاتی سرا، همیشه یک زندگی آرام و به دور از حاشیه داشته است.

پای گواردیولا هم به روابط جنجالی کلارا چیا ، جرارد پیکه و شکیرا باز شد !

گواردیولا و سرا در حال حاضر به دلیل تعهدات کاری این مربی اسپانیایی در بریتانیا اقامت دارند. شایعات اخیر در مورد رابطه گواردیولا مطمئناً به رابطه جنجالی کلارا و پیکه خواهد افزود. با این حال علی‌رغم ادعاهای اخیر، جرارد پیکه و گواردیولا همچنان به دوستی عمیق خود ادامه می‌دهند که بر اساس موفقیت‌های گذشته آنها در بارسلونا است؛ دوره‌ای که آنها در آن سه قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند.

این خبرها در حالی منتشر شده که شکیرا و پیکه در اوج مشکلات خود قرار دارند و روابط سه گانه آنها با کلارا چیا همچنان نامخص است. از سویی شکیرا به دنبال انتشار آهنگ‌های جدیدش است و از سوی دیگر پیکه به همراه دوست دختر جدیدش رابطه خود را علنی کرده است.

شکیرا به دلیل نگرانی در مورد سلامتی پدرش و به تعویق افتادن عمل او به دلایل پزشکی، انتقال خود به میامی آمریکا را از 3 ژانویه تا ژوئن به تعویق انداخت. در صورت بهبود شرایط پدرش او قصد دارد با پسرانش به این شهر نقل مکان کند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...