دیوید بکهام و پایی که 140 میلیون دلار بیمه شد

یکی از کارهای شگفت انگیز بکهام در سال 2006 رخ داد؛ جایی که او پاهایش را با مبلغ هنگفتی بیمه کرد.
کدخبر (140999) | 23 بهمن 1401 | ساعت 07:20
0 177
دیوید بکهام و پایی که 140 میلیون دلار بیمه شد
یکی از کارهای شگفت انگیز بکهام در سال 2006 رخ داد؛ جایی که او پاهایش را با مبلغ هنگفتی بیمه کرد.

به گزارش سرخ نیوز، برای فوق ستاره‌های فوتبال بسیار مهم است که بدن خود را از آسیب دور نگه دارند. با این حال مصدومیت‌ها یک روند بسیار عادی محسوب می‌شود و دیوید بکهام یکی از اولین بازیکنانی بود که برای مقابله با آن و آسایش خود اقدام کرد. بکهام 523 بازی در لیگ‌های مختلف انجام داده و در 115 بازی برای تیم ملی کشورش حضور داشته است. ضمن آنکه بعدها ستاره‌ سابق منچستریونایتد و رئال مادرید نیز به یکی از نام‌های مطرح لیگ فوتبال آمریکا تبدیل شد.

مسی یا رونالدو در اینتر میامی؟

وقتی در سال 2007 قرارداد بکهام با لس‌آنجلس گلکسی به طور رسمی اعلام شد، دنیای فوتبال در یک شوک واقعی فرو رفت. در آن زمان دیوید بکهام برجسته‌ترین بازیکن خارجی بود که در لیگ آمریکا بازی می‌کرد. البته سال‌ها بعد در سال 2018 لس‌آنجلس گلکسی با خرید ستاره سوئدی زلاتان ابراهیموویچ، دوباره جهان را شوکه کرد. در سالهای پس از بازنشستگی، دیوید بکهام با برنامه‌هایی مانند آوردن قهرمان جام‌جهانی فوتبال و مسلماً بهترین بازیکن دنیا به MLS، مبلغ قراردادهایش را بالاتر می‌برد. او هنوز هم برای آوردن بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به آمریکا، بسیار پیگیر است و بعید نیست به زودی یکی از این دو ستاره را به تیم خود، اینتر میامی بیاورد.

وقتی دیوید بکهام پاهایش را بیمه کرد

با این حال یکی از کارهای شگفت انگیز بکهام در سال 2006 رخ داد؛ جایی که او پاهایش را با مبلغ هنگفتی بیمه کرد. این کار موضوع جدیدی نبود اما مبلغی که دیوید بکهام برای این کار هزینه کرد، در آن زمان غیرقابل تصور بود. از آن زمان تاکنون شاهد بیمه‌های بزرگتر و پرهزینه‌تری بوده‌ایم، اما هنوز هم در این حرکت دیوید بکهام پیشتاز است. دیوید بکهام در سال 2013 بدون هیچ گونه آسیب‌دیدگی از ناحیه پا، از فوتبال خداحافظی کرد. این مساله باعث شد تا او از بیمه پاهایش 140 میلیون دلار پس انداز کرده باشد. بیمه بیش از 100 میلیون دلاری پاها تا آن زمان در فوتبال شنیده نشده بود اما برای بازیکنی مانند دیوید بکهام که قدرت اصلی فوتبالش از پاهایش گرفته می‌شد و هنر فوتبالش کاملا به پاهایش وابسته بود، این مبلغ به نظر عادلانه و منصفانه بود. این در حالی است که هیچگاه آسیب دیدگی سختی برای بکهام رخ نداد و کمتر بازیکنی بخاطر آسیب دیدگی پا به طور کامل فوتبال خود را کنار گذاشته است.

تقلید مسی از بکهام ؛ 900 میلیون دلار برای بیمه پا!

اما اگر فکر می‌کنید 140 میلیون دلار برای هر دو پای دیوید بکهام مبلغ هنگفتی است، بد نیست درباره بیمه اسطوره فوتبال آرژانتین بشنوید. لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنانی است که در تمام تاریخ فوتبال فعالیت داشته است. همه می‌دانند که او کیست و چه کاری می‌تواند در زمین فوتبال انجام دهد. بنابراین برای آن مهارت‌ها و تاثیری که مسی بر فوتبال دارد، داشتن بیمه غیرطبیعی نیست. لیونل مسی با پای چپش بازی می‌کند، اگرچه می‌تواند با پای راستش هم خوب کار کند، اما همین پای چپ است که او را به یک جادوگر بزرگ در زمین فوتبال تبدیل می‌کند. آن پا با مبلغ باورنکردنی 900 میلیون دلار بیمه شده است. این در حالی است که هر دو پای کریستیانو رونالدو با مبلغ 144 میلیون دلار بیمه شده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...