روزهای بازنشستگی سرنا ویلیامز ؛ دور از سینما و به دنبال تجارت!

سرنا ویلیامز از زندگی پرمشغله یک ورزشکار می‌ گوید و عنوان می‌ کند که کار سختی که به طور منظم برای بهبود مهارت‌ های خود انجام داده است.
کدخبر (141307) | 23 بهمن 1401 | ساعت 17:52
0 112
روزهای بازنشستگی سرنا ویلیامز ؛ دور از سینما و به دنبال تجارت!
سرنا ویلیامز از زندگی پرمشغله یک ورزشکار می‌ گوید و عنوان می‌ کند که کار سختی که به طور منظم برای بهبود مهارت‌ های خود انجام داده است.

به گزارش سرخ نیوز، بازنشستگی سرنا ویلیامز از تنیس در حالت ایده‌آل قرار بود زمان بیشتری را برای او ایجاد کند تا آن را صرف دنبال کردن دیگر علایق بزرگ خود در زندگی مانند خواندن و تماشای فیلم کند. با این حال مادر بودن برای یک کودک 5 ساله به این معنی است که سرنا ویلیامز تمام وقت خود را برای همین موضوع می‌گذارد.

سرنا ویلیامز : از زمانی که المپیا به دنیا آمده، یک کتاب هم نخوانده ام

این تنیسور که همین چند ماه پیش به طور رسمی از دنیای تنیس کناره‌گیری کرد، در کنار صرف کردن زمان بسیار بیشتری با دخترش المپیا، تمرکز خود را بر روی توسعه سرمایه‌گذاری‌های تجاری خود قرار داده است. با توجه به اینکه المپیا بیشتر وقت و انرژی سرنا را می‌گیرد، او اخیراً عنوان کرده است که با وجود علاقه‌اش به مطالعه، پس از بازنشستگی حتی نتوانسته حتی یک کتاب بخواند. ویلیامز همچنین می‌گوید که رفتن به سینما کار مورد علاقه اوست چراکه به او اجازه می دهد از زندگی پرمشغله خود دوبار باشد و از نظر ذهنی کمی استراحت کند.
من عاشق خواندن هستم، اما از زمانی که المپیا به دنیا آمده، حتی فکر نمی‌کنم یک کتاب هم خوانده باشم. من کاملا عاشق سینما هستم، این سرگرمی مورد علاقه من است و می‌تواند مغزم را خاموش کند.

روزهای بازنشستگی سرنا ویلیامز ؛ دور از سینما و به دنبال تجارت!علاقه سرنا ویلیامز به گلف

از دیگر علایق ویلیامز، گلف است. او به دلیل مشغله‌های زندگی‌اش نتوانسته آن‌طور که می‌خواهد گلف بازی کند، اما قصد دارد به زودی باشگاه گلف را راه‌اندازی کند. ویلیامز می‌گوید:
این روزها اصلاً گلف بازی نمی‌کنم. اگرچه به محض اینکه وقت داشته باشم، قطعاً می‌خواهم به سراغش بروم و امیدوارم زود اتفاق بیفتد.
البته این اسطوره تنیس آمریکا اخیراً توانست کمی گلف بازی کند که البته این اتفاق برای تبلیغ جدید Michelob Ultra برای مسابقات Super Bowl 2023، رخ داد؛ رقابتی که در آن نام‌های بزرگ دیگری از دنیای ورزش و هالیوود نیز حضور داشتند.

روزهای بازنشستگی سرنا ویلیامز ؛ دور از سینما و به دنبال تجارت!پروژه های سرمایه گذاری ویلیامز

سرنا ویلیامز همچنین از زندگی پرمشغله یک ورزشکار می‌گوید و عنوان می‌کند که کار سختی که به طور منظم برای بهبود مهارت‌های خود انجام داده، به همراه بسیاری از فعالیت‌های دیگری که در آن شرکت کرده، به وی اجازه نداده تا واقعاً از موفقیت خود لذت ببرد. ویلیامز البته در این مساله خودش را مقصر می‌داند و اصرار به انجام فعالیت‌های بیش از اندازه را علت عدم لذت بردن از موفقیت‌‌هایش در دنیای تنیس می‌داند. ویلیامز اظهار داشت:
به عنوان ورزشکار، کارهای زیادی انجام می‌دهیم و سخت کار می‌کنیم و گاهی اوقات من بسیار مقصر هستم که همیشه از قهرمانی‌ها و چیزهایی مانند آن لذت نبرده‌ام.
سرنا ویلیامز 41 ساله پس از بازنشستگی عمیقاً درگیر کار با شرکت سرمایه گذاری با ریسک بالای خود Serena Ventures شده است. او اخیراً روی چند پروژه جدید با گروه طراحی سرنا ویلیامز با همکاری شرکت نایک، تمرکز کرده است.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...