کانر مک گرگور ؛ سلطان دور زدن مالیات در دنیا !

استعداد کانر مک گرگور چهره جنجالی MMA فقط به رینگ مبارزه محدود نمی‌شود.
کدخبر (141291) | 23 بهمن 1401 | ساعت 17:54
0 151
کانر مک گرگور ؛ سلطان دور زدن مالیات در دنیا !
استعداد کانر مک گرگور چهره جنجالی MMA فقط به رینگ مبارزه محدود نمی‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، نبوغ کانر مک گرگور در دنیای مبارزات MMA غیرقابل انکار است. این مرد ایرلندی برخی از بهترین مبارزات UFC را به نام خود ثبت کرده است. با این حال کانر مک گرگور در خارج از هشت ضلعی هم به همان اندازه باهوش است و ثروتی که او برای خودش خارج از ورزش ساخته، بیش از آن چیزی است که از مبارزات خود کسب کرده است. 

برند تجاری تولید نوشیدنی او Proper Twelve مبلغ زیادی را به دارایی خالص او اضافه کرده است. اما جدا از این واقعیت که این برند توانسته ثروت کانر مک گرگور را افزایش دهد، این ستاره دنیای MMA درآمد قابل توجهی را از مالیات کسب کرده است. این سرمایه‌گذاری استراتژیک یک تصمیم هوشمندانه است که مک گرگور را در خط مقدم صنعت نوشیدنی قرار می‌دهد و جایگاه او را به عنوان یک تاجر زیرک مستحکم می‌کند. 

کانر مک گرگور ؛ سلطان دور زدن مالیات در دنیا !

کانر مک گرگور چطور قوانین مالیاتی را دور زد؟

مک گرگور با تأسیس برند موفق نوشیدنی قوانین پیچیده مالیاتی را به طرز ماهرانه‌ای دور می‌زند تا حداکثر سود را تضمین کند. قهرمان سابق اخیراً ویدیویی را در همین رابطه در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. این ویدئو در مورد اینکه چگونه برند نوشیدنی مک گرگور به او کمک کرد تا وی میزان قابل توجهی از مالیات را نپردازد، بازگو می‌کند.

دانش مالی زیرکانه مک گرگور به او این امکان را می‌دهد که از مشوق‌ها و کسرهای مالیاتی مختلف استفاده کند و میزان مالیاتی که بر سود خود دارد را کاهش دهد. این استراتژی مالی هوشمند به Proper Twelve کمک کرده است تا به یک شرکت سودآور تبدیل شود و مک گرگور از مزایای رویکرد مالیاتی خود بهره مند شود. مک گرگور با ذکاوت مالی قوی و هوش تجاری بالا، خود را به عنوان یک نابغه مالیاتی واقعی معرفی کرده است.

کانر مک گرگور خود را به یک برند در مقیاس جهانی تبدیل کرده و او به خوبی می‌داند که چگونه از این موضوع برای توسعه کسب و کار خود استفاده کند. این همان کاری است که او اکنون هوشمندانه برای عرضه طعم جدید نوشیدنی خود انجام داده است. اخیراً کانر مک گرگور با عرضه آخرین محصول شرکت خود ویسکی Proper Twelve Irish Apple، دنیا را تکان داده است. مک گرگور با درک نقش کلیدی سیب در تولید نوشیدنی، یک رویداد به سبک رونمایی محصولات شرکت اپل را انجام داد و مهارت و نبوغ بازاریابی خود را به نمایش گذاشت. این برنامه درک مک گرگور از آنچه می‌فروشد و چگونه می‌تواند تأثیری ماندگار ایجاد کند را نشان داد. 

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...