درآمدی که پیکه از انتشار عکس نامزد جدیدش به جیب زد!

جرارد پیکه مدافع سابق بارسلونا از هر فرصتی برای کسب درآمد استفاده می‌کند.
کدخبر (141027) | 23 بهمن 1401 | ساعت 23:42
0 122
درآمدی که پیکه از انتشار عکس نامزد جدیدش به جیب زد!
جرارد پیکه مدافع سابق بارسلونا از هر فرصتی برای کسب درآمد استفاده می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، جرارد پیکه کاپیتان سابق بارسلونا پس از جدایی از شکیرا، وارد حواشی زیادی در زندگی خود شد. او پس از بارگذاری عکسی از خود با نامزد جدیدش کلارا چیا پول زیادی به دست آورده است. پیکه همچنین لیگ پادشاهی را راه اندازی کرده که تاکنون موفق بوده و درآمد زیادی را نصیب وی کرده است.

چندی پیش جرارد پیکه با انتشار عکسی، رابطه خود با کلارا چیا را علنی کرد که واکنش ها و نظرات متعددی را در پی داشت. زیر این پست حدود 800 هزار کامنت گذاشته شد و تقریبا 4 میلیون نفر آن را پسندیدند. به گفته منابع، جرارد پیکه از پست که توجه زیادی را به خود جلب کرده، حدود 70 هزار دلار درآمد داشته است. پیکه همچنین لیگ پادشاهی را آغاز کرد که در هفته اول مورد توجه زیادی قرار گرفت و 2.16 میلیون نفر بیننده داشت.

درآمدی که پیکه از انتشار عکس نامزد جدیدش به جیب زد!شکیرا هم پس از انتشار تک آهنگ جدیدش با Bizarrap در فضای مجازی، پول زیادی به دست آورده است. به گفته منابع، او از آخرین تک آهنگ خود 534 میلیون دلار درآمد داشته است. او در آهنگ جدیدی با کارول جی همکاری خواهد کرد که می‌تواند یکی دیگر از ضرباتی باشد که به پیکه وارد خواهد شد. این در حالی است که شکیرا تصمیم دارد به زودی از بارسلونا به میامی نقل مکان کند.

آهنگ جدید شکیرا چه زمانی منتشر می شود ؟

همکاری شکیرا و Bizarrap که تاکنون 297 میلیون بازدید داشته، یکی از پرسودترین آهنگ‌هایی بوده که تاکنون در سال 2023 منتشر شده است. ضمن آنکه اخیرا بخشی از ترانه یکی دیگر از آهنگ‌های جدید شکیرا که با خواننده کلمبیایی مانوئل توریزو خوانده شده، لو رفته است. در متن آهنگ آخر شکیرا که علیه پیکه خواند، آمده «تو یک فراری را با یک توینگو معامله کردی، یک رولکس را با یک کاسیو عوض کردی.» پس از آن پیکه در حال رانندگی با یک رنو توینگو دیده شد و همکاری مالی خود را با کاسیو آغاز کرد.

سونی موزیک انتشار آهنگ جدید شکیرا با همراهی کارول جی را به تعویق انداخته تا شور و هیجان مربوط به این آهنگ را افزایش دهد. شکیرا قصد دارد داستان هر اتفاقی را که در آلبوم آینده‌اش رخ داده، بازگو کند؛ چیزی شبیه به کاری که تیلور سویفت انجام داد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...