خشم رپر معروف از شکست الکساندر ولکانوفسکی ؛ دیگر هرگز UFC را دنبال نمی کنم!

 لیل وین ، رپر مشهور آمریکایی به رای داوران درباره مبارزه اسلام ماخاچف و الکساندر ولکانوفسکی در UFC 284 واکنش تندی نشان داده است.
کدخبر (142172) | 25 بهمن 1401 | ساعت 15:37
1 280
خشم رپر معروف از شکست الکساندر ولکانوفسکی ؛ دیگر هرگز UFC را دنبال نمی کنم!
 لیل وین ، رپر مشهور آمریکایی به رای داوران درباره مبارزه اسلام ماخاچف و الکساندر ولکانوفسکی در UFC 284 واکنش تندی نشان داده است.

به گزارش سرخ نیوز، اسلام ماخاچف، با شکست الکساندر ولکانوفسکی در UFC 284، عنوان قهرمانی سبک وزن خود را حفظ کرد. این نتیجه که با رای داوران اعلام شد موجب خشم بسیاری از هواداران را در پی داشت. ولکانوفسکی، ماخاچف را به چالش کشید و سطح انتظارات را از ایونت اصلی UFC 284 افزایش داد. به عبارت دیگر، ولکانوفسکی  ثابت کرد که چرا در جدول پوند به پوند در جایگاه اول می درخشد. ببینید: هایلایت مبارزه جنجالی اسلام ماخاچف مقابل الکساندر ولکانوفسکی در مین ایونت UFC 284 با این وجود، شجاعت، مهارت و توانایی او نتوانست در این مبارزه به یادماندنی، تصمیم داوران را به نفع خود کند. بسیاری از هواداران و UFC کارهای حرفه‌ای، خشم و ناراحتی خود را در رابطه با تصمیم داوران در توییتر اعلام کردند. لیل وین، رپر آمریکایی که شهرت او جهانی است، در بین این افراد بود. این رپر 40 ساله مدتی کوتاه بعد از مبارزه، در توییتی عصبانیت خود را نشان داد. ولکانوفسکی در بسیاری از موقعیت ها نسبت به ماخاچف برتری داشت. قهرمان سبک وزن UFC در حالی که بسیار به خود اطمینان داشت، در کمال تعجب بینندگان، سابمیشن معروف ماخاپف (گرپلینگ داغستانی) را خنثی کرد. در واقع، قابلیت های قلبی عروقی این مبارز استرالیایی در ادامه مبارزه، به او کمک بسیاری کرد.

لیل وین با نتیجه مبارزه ایونت اصلی UFC 284 موافق نیست

به همان اندازه که ولکانوفسکی در گرپلینگ باعث تعجب بقیه شد، ماخاچف در حملات سرپا بسیار خوب عمل کرد. این مبارز 31 ساله به دلیل قد بلند خود توانست ضربات قابل توجهی را وارد کند. با این حال، ولکانوفسکی که قدی کوتاه تر داشت، تقریبا کار را تمام کرده بود. مبارز 34 ساله مقابل ماخاچف که بسیار در فنون سابمیشن ماهر است، عالی عمل کرد. بسیاری معتقدند که مبارزه تقریبا برابر بود، با این وجود رای داوران با مخالفت شدید هواداران همراه شد. در این میان، لیل وین با نوشتن متنی در توییتر نظر خود را بیان کرد:
«فکر نمی کنم دیگر هرگز UFC را دنبال کنم.»
خشم رپر معروف از شکست الکساندر ولکانوفسکی ؛ دیگر هرگز UFC را دنبال نمی کنم!برخلاف مخالفت شدید هواداران، ولکانوفسکی اطمینان حاصل کرد که هم وطنان او در مصاحبه بعد از مبارزه، به ماخاچف احترام بگذارند. درست است که نتوانست کمربند دوم را از آن خود کند، اما با این وجود در قلب بسیاری از هواداران جای گرفت و صحنه را ترک کرد. با توجه به حساسیتی که در مبارزه وجود داشت، بعید نیست که در آینده بار دیگر این دو ورزشکار با یکدیگر رو به رو شوند. در حال حاضر، هر دو به فکر حریفان سرسخت در رده های خود هستند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
حق با مخاچف بود
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...