پیش گویی یک منجم درباره آینده رابطه شکیرا و پیکه !

در اتفاقی جالب، یک منجم آینده رابطه شکیرا و جرارد پیکه را پیش بینی کرده است.
کدخبر (142457) | 26 بهمن 1401 | ساعت 08:41
0 261
پیش گویی یک منجم درباره آینده رابطه شکیرا و پیکه !
در اتفاقی جالب، یک منجم آینده رابطه شکیرا و جرارد پیکه را پیش بینی کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، یک منجم پیش بینی کرده است که جرارد پیکه و شکیرا به زودی به رابطه با یکدیگر بازخواهند گشت. او ادعا کرده که این زوج به مدت 9 ماه از یکدیگر دور می‌مانند و پس از آن متوجه می‌شوند که بار دیگر باید با یکدیگر باشند. این منجم که «سول راموس» نام دارد، در برنامه «روز بخیر کلمبیا» گفت:

آنها به هم بازخواهند گشت. سرنوشت آنها بازگشت به یکدیگر است. البته این آشتی کاملا رضایت بخش نخواهد بود چراکه آنها دوباره با ناکامی‌ها و شکست‌هایشان روبرو خواهند شد. زندگی یک چرخه تکراری است. این داستان 9 ماه طول می‌کشد. چیزی که به شکیرا کمک می‌کند، عشق مردم است. مردم این خواننده کلمبیایی را خیلی دوست دارند زیرا او متوجه شده بود که باید در زندگی به دیگران کمک کند.
این منجم در ادامه می‌گوید:
او با قلب شکسته اش متوجه شد که هر بار که به شخص دیگری کمک می‌کند، زخم خودش خوب می‌شود. با توجه به سخاوتی که شکیرا دارد، در این 9 ماه او حمایت زیادی از مردم خواهد گرفت؛ چیزی که او فکر می‌کرد نخواهد داشت. پیکه رسوایی‌های زیادی در روابط خود دارد. او نمی‌تواند به خوبی با چیزهایی که با آنها زندگی می‌کند و کارهایی که انجام می‌دهد، ارتباط برقرار کند و فکر می‌کنم به همین دلیل است که آنها به یکدیگر برمی‌گردند.
اگر پیش‌بینی‌های راموس درست باشد، شکیرا و پیکه ممکن است در آوریل 2023 دوباره با هم باشند. جدایی شکیرا و جرارد پیکه پس از بیش از 12 سال زندگی مشترک، علاوه بر یک رسوایی جهانی، داستانی پر پیچ و خم برای این دو سلبریتی بوجود آورده است. پس از آنکه آنها وارد یک روند فرسایشی از وارد کردن اتهامات و ایجاد شائبه عدم صلاحیت یکدیگر در دادگاه بدوی بارسلونا شدند، سرانجام برای حضانت فرزاندان خود به توافق ضمنی رسیدند. با این حال افشای خیانت پیکه در دوران زندگی مشترک با شکیرا باعث شد تا شرایط پیچیده شود. در حالیکه ستاره سابق بارسلونا پس از جدایی از شکیرا وارد رابطه با دوست دختر جدیدش کلارا چیا مارتی شده بود، شکیرا با آهنگی که در یک کانال یوتیوبی بر علیه پیکه خواند، یک جنگ تمام عیار را دربرابر همسر سابق خود آغاز کرد که تبعات و حواشی آن همچنان ادامه دارد. به نظر می‌رسد خواننده کلمبیایی تصمیم دارد به زودی چند آهنگ دیگر را منتشر کند که گفته می‌شود باز هم در آنها به دوران زندگی‌اش با پیکه اشاره‌هایی شده است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...