اشتیاق اسلام ماخاچف و الکساندر ولکانوفسکی به مبارزه دوباره

دو قهرمان UFC، اسلام ماخاچف و الکساندر ولکانوفسکی هر دو برای یک مبارزه دیگر با یکدیگر مشتاق هستند.
کدخبر (142180) | 26 بهمن 1401 | ساعت 15:06
0 148
اشتیاق اسلام ماخاچف و الکساندر ولکانوفسکی به مبارزه دوباره
دو قهرمان UFC، اسلام ماخاچف و الکساندر ولکانوفسکی هر دو برای یک مبارزه دیگر با یکدیگر مشتاق هستند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دو قهرمان UFC، اسلام اسلام ماخاچف و الکساندر ولکانوفسکی شنبه شب در رقابت های UFC 284 به مبارزه با یکدیگر رفتند که 5 دور به طول انجامید. بعد از پاک شدن رینگ از گرد و غبار مبارزه ای سخت، این اسلام ماخاچف بود که توانست کمربند وزن 70 کیلوگرم را همچنان نزد خود نگه دارد. برتری ماخاچف مقابل ولکانوفسکی با رای داوران اعلام شد، رایی که به شدت جنجالی شد و واکنش های منفی زیادی را در بر داشت. ببینید: هایلایت مبارزه جنجالی اسلام ماخاچف مقابل الکساندر ولکانوفسکی در مین ایونت UFC 284 با توجه به واکنش های زیاد به نتیجه این مبارزه و اعتقاد بسیاری از افراد به این که که ولکانوفسکی باید برنده مبارزه باشد، احتمال مبارزه ای دیگر بین این دو قهرمان UFC زیاد است. حتی خود این دو نیز در مصاحبه های بعد از مبارزه با این موضوع موافقت کردند. اسلام ماخاچف در حالی که ولکانوفسکی را سخت ترین حریف خود تا به حال معرفی کرد، اظهار کرد:

«چرا که نه؟ دوباره مبارزه میکنم. اگر UFC این را میخواهد انجامش میدهم. من آماده ام»
خشم رپر معروف از شکست الکساندر ولکانوفسکی ؛ دیگر هرگز UFC را دنبال نمی کنم!ولکانوفسکی نیز می خواهد این مبارزه هرچه سریعتر برگزار شود. او باور دارد که از 3 دور از 5 دور مبارزه را برنده بود. او مدعی شد:
«مبارزه ای دیگر؟ بله، حتما. هر چه سریعتر برگزار شود بهتر است.»
هم اکنون ولکانوفسکی به عنوان قهرمان پَر وزن باید روی دفاع از عنوان خود در برابر یائیر رودریگز تمرکز کند. مبارزی که در ایونت دیگری، کمربند موقت را در مبارزه با جاش امت از آن خود کرد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...