واکنش‌‌ها به بادیگاردهای عجیب فلوید می ودر ؛ آنها جلوی مرگت را نمی گیرند!

فلوید می ودر چهره جنجالی دنیای بوکس هیچ ابایی از به رخ کشیدن سبک زندگی مجللش ندارد و از هر فرصتی برای آن استفاده می‌کند.
کدخبر (142407) | 26 بهمن 1401 | ساعت 08:38
0 296
واکنش‌‌ها به بادیگاردهای عجیب فلوید می ودر ؛ آنها جلوی مرگت را نمی گیرند!
فلوید می ودر چهره جنجالی دنیای بوکس هیچ ابایی از به رخ کشیدن سبک زندگی مجللش ندارد و از هر فرصتی برای آن استفاده می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، ثروتمندترین بوکسور جهان «فلوید می‌ودر» همیشه دوست داشته تا پول خود را برای چیزهای پر زرق و برق و تفریحات لاکچری خرج کند. به جرات می‌توان گفت که چیزی نیست که بتوان با پول خرید و می‌ودر مالک آن نباشد. با این حال این بار می‌ودر با گروه پرشماری از بادیگاردها وارد یک مرکز خرید شد تا روشی جدید را برای به رخ کشیدن ثروت خود در پیش بگیرد. فلوید می‌ودر یکی از شناخته شده ترین سلبریتی‌های این روزهای جهان است. کسی مانند می‌ودر به امنیت بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارد تا از او در برابر دیگران محافظت شود. در ویدئویی که اخیرا توسط حساب شبکه اجتماعی Barstool Sports منتشر شده، فلوید می‌ودر در حال ورود به یک مرکز خرید در محاصره بادیگاردهای امنیتی خود دیده می‌شود. واکنش‌‌ها به بادیگاردهای عجیب فلوید می ودر ؛ آنها جلوی مرگت را نمی گیرند! محافظان این بوکسور شکست ناپذیر در حالی که دست در دست هم گرفته بودند، یک زنجیر انسانی تشکیل و دایره‌ای درست کرده تا می ودر از میان جمعیت قابل توجهی که آنجا حضور داشتند، با خیال راحت عبور کند. در توضیح این ویدیو آمده «فلوید می ودر هیچ شانسی برای کسی باقی نمی‌گذارد. فلوید مانند رئیس جمهور در مرکز خرید حرکت می کند.» با این حال هزینه‌ای که می ودر برای داشتن این لایه امنیتی انجام می‌دهد، بیش از هر چیزی به چشم می‌آید. البته واکنش‌ها به این رفتار می ودر متفاوت است. برخی می‌گویند او بخاطر امنیت خود سبک زندگی این چنینی دارد و برخی فکر می‌کنند که این بوکسور می‌خواهد زندگی تجملاتی خود را نشان دهد. یکی از هواداران در واکنش به تعداد قابل توجه بادیگاردهای می ودر نوشته است «هیچ کدام از این بادیگاردها نمی‌توانند جلوی گلوله خوردن و مرگت را بگیرند.»

زندگی لاکچری فلوید می ودر

البته این اولین بار نیست که او سبک زندگی مجلل خود را به رخ هوادارانی می‌کشد. او اخیراً یک زنجیر طلای سفید طرح کوبایی را به ارزش یک میلیون دلار خریداری کرده است.  این جواهر توسط جانی دانگ ساخته شده و وزن آن حدود 2.5 کیلوگرم و بیش از 8500 الماس در آن جاسازی شده است. می ودر بیش از 100 خودروی لوکس، جت شخصی و دو عمارت لوکس در میامی و بورلی هیلز دارد. برای شخصی با این ثروت، مطمئناً امنیت زیادی نیاز است و این ویدیو به خوبی نشان می‌دهد که او چه شرایط امنیتی دارد. واکنش‌‌ها به بادیگاردهای عجیب فلوید می ودر ؛ آنها جلوی مرگت را نمی گیرند! می ودر در حال آماده شدن برای مسابقه آتی خود در برابر آرون چالمرز است. او در پنجاه و هفتمین دوره مسابقات سوپربول در ورزشگاه استیت فارم حضور داشت و از تماشای بازی لذت برد. جالب اینجاست که قبل از پیوستن به این مسابقه بزرگ، در حال تشویق هوادارانش به شرط بندی بر روی این دیدار بود و خودش هم شرط سنگینی بسته بود. با این حال انتشار تصویری از جایگاهی که او در آن قرار داشت و صندلی معمولی این ورزشکار، واکنش‌های جالبی به همراه داشت و برخی از هوداران به این نکته اشاره کردند که او با وجود ثروت هنگفتی که دارد، نمی‌تواند برای خودش یک صندلی مناسب تهیه کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...