کانر مک گرگور ، ولکانوفسکی و ماخاچف را تحسین کرد

هیچ مبارزه ای چه در قسمت پَر وزن و چه در قسمت سبک وزن بزرگ محسوب نمی شود مگر اینکه کانر مک گرگور در مورد آن واکنش نشان دهد.
کدخبر (142229) | 26 بهمن 1401 | ساعت 07:41
0 199
کانر مک گرگور ، ولکانوفسکی و ماخاچف را تحسین کرد
هیچ مبارزه ای چه در قسمت پَر وزن و چه در قسمت سبک وزن بزرگ محسوب نمی شود مگر اینکه کانر مک گرگور در مورد آن واکنش نشان دهد.

به گزارش سرخ نیوز، UFC 284 میزبان مبارزه الکساندر ولکانوفسکی قهرمان پر وزن و اسلام ماخاچف، پادشاه و قهرمان سبک وزن بود. آن ها با یکدیگر به مبارزه پرداختند تا مشخص شود چه کسی بهترین مبارز پوند به پوند دنیاست و در نهایت این ولکانوفسکی بود که در این مبارزه شکست خورد. همچنین علاوه بر این مبارزه، رویداد مهم و مشترک دیگری نیز برگزار شد. در این رویداد یائیر رودریگز که قهرمان موقت پر وزن است، توانست از سد محکم جاش امت عبور کرده و او را شکست دهد. ببینید: هایلایت مبارزه جنجالی اسلام ماخاچف مقابل الکساندر ولکانوفسکی در مین ایونت UFC 284

کانر مک گرگور نظرات مثبتی دارد

به طور معمول وقتی مبارزه ای حساس و مهم در هر کدام از این دو وزن اتفاق می افتد، کانر مک گرگور نظر خود را بیان می کند. او قهرمان سابق هر دو وزن 65 و 70 کیلوگرم است. در UFC 284 نیز همین اتفاق رخ داد و او نظر خود توییت کرد. با این وجود بر خلاف تفکر بسیاری از مردم، پیام او بسیار دوستانه تر از چیزی بود که آن ها انتظار داشتند. کانر مک گرگور بعد از جنگ خونین UFC 284 ، ولکانوفسکی و ماکائف را تحسین می کنداین مبارز ایرلندی در توییتر خود تمامی ورزشکارانی که در پرث رقابت می کنند و تمام مردم پر انرژی استرالیا را تحسین کرد. کانر مک گرگور همچنین عقیده بسیاری از هواداران را در رابطه با ولکانوفسکی تکرار و تایید کرد. او بیان کرد که برخلاف باخت او مقابل ماخاچف، ولکانوفسکی در نگاه هواداران برنده است. او در توییتر خود نوشت:
«مبارزه دیشب عالی بود. کسی بازنده نبود، همه برنده شدند. پرث نیز بسیار هیجان انگیز است! حالا متوجه می شوم که چرا تعداد زیادی ایرلندی آنجا زندگی می کنند. من هم باید آن جا بودم. به UFC تبریک می گویم.»
اگر گذشته بین کانر مک گرگور و خبیب نورماگومدوف را که از دوستان نزدیک و یاران تمرینی اسلام ماخاچف است در نظر بگیریم و با توجه به اینکه مک گرگور ابتدا این مبارزه را مسخره کرده بود، این توییت بسیار دوستانه تر از چیزی بود که از او انتظار می‌رفت. این نشان دهنده عملکرد بسیار خوب ماخاچف و ولکانوفسکی است و ثابت می‌کند که چرا این دو، بهترین مبارزان پوند به پوند روی این کره خاکی هستند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...