کانر مک گرگور برای جنگیدن با مایکل چندلر به لاس وگاس می رود

کدخبر (142726) | 26 بهمن 1401 | ساعت 20:06
0 662
کانر مک گرگور برای جنگیدن با مایکل چندلر به لاس وگاس می رود
قطعا بازگشت کانر مک گرگور و مبارزه با مایکل چندلر آمریکایی یکی از جذاب ترین مسابقات UFC در چند وقت اخیر خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، بازگشت کانر مک گرگور بدون شک یکی از مورد انتظارترین رویدادها برای طرفداران UFC است. این مبارز ایرلندی پس از مصدومیت شدید از ناحیه پا در سال 2021، بیش از یک سال است که از میادین دور بوده است. با این حال سرانجام UFC رسما اعلام کرد که او و مایکل چندلر به عنوان سرمربی پس از فصل آینده TUF به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کانر مک گرگور برای جنگیدن با چندلر به لاس وگاس می رود

توضیحات کانر مک گرگور درباره مبارزه با مایکل چندلر آمریکایی

اخیراً پیش از این رویارویی مک گرگور در خارج از رستورانش، در دوبلین دیده شده است. در حالی که از مک گرگور در مورد مبارزه احتمالی‌اش با چندلر و آمادگی خودش پرسیده شد، مک گرگور عنوان کرد که شرایط خوبی دارد و روی ضربات بالا تنه خود بسیار کار کرده است. مک گرگور می‌گوید:

منتظر این رویارویی هستم. احساس خوب، پرانرژی و آمادگی دارم. من ضربات بالا را خیلی سریعتر از ضربات پایین می‌زنم. من بسیار هیجان زده هستم که به رقابت برمی‌گردم.

قهرمان سابق UFC تایید کرد که احتمالا به زودی به لاس وگاس پرواز خواهد رفت تا با UFC APEX ملاقات و در مورد TUF مذاکره کند. مک گرگور در حال حاضر فوق العاده با اعتماد به نفس است و با روحیه خوبی که داشت به هوادارانش اجازه داد تا با او عکس بگیرند. جدا از همه حواشی اخیر، مک گرگور یک فوق ستاره و سلبریتی مشهور است و طرفداران متعصبش مشتاقانه منتظر بازگشت او به رینگ هشت ضلعی MMA هستند. کانر مک گرگور برای جنگیدن با چندلر به لاس وگاس می رود مایکل چندلر علی‌رغم اولین بازی فوق‌العاده‌اش در UFC، نتوانسته است بردهای زیادی در این مدت کسب کند. با این حال، چندلر خود را به‌عنوان یکی از چهره‌های محبوب دسته سبک وزن معرفی و مطمئناً طرفداران زیادی پیدا کرده است. چندلر از زمان اولین بازی خود مشتاق مبارزه با کانر مک گرگور بوده است و آرزوی او سرانجام برآورده می‌شود. چندلر در مصاحبه اخیر با ESPN اشاره کرد که هم او و هم مک گرگور توانایی ناک اوت کردن یکدیگر را دارند و این یک مبارزه رقابتی خواهد بود.

اگر مک گرگور روی دور باشد، شب سختی برای من خواهد بود. اگر من روی دور باشم، شب سختی برای او خواهد بود، اما کدام یک از ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟

کانر مک گرگور برای جنگیدن با چندلر به لاس وگاس می رود طرفداران برای این مبارزه بسیار هیجان زده هستند و هیاهوی اطراف آن بسیار زیاد است. مک گرگور این توانایی را دارد که جمعیت زیادی را جذب این تقابل کند و هر دو می‌توانند برای طرفداران MMA مبارزه بزرگی ایجاد کنند. درباره UFC بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...