بهترین بابای دنیا ؛ تصویر عجیب کانر مک گرگور در کنار پسرش!

کانر مک گرگور، ستاره UFC، با دمپایی جالبی به دنبال پسرش از مدرسه رفت و تصویر جالبی را رقم زد تا نشان دهد پشت آن سینه فولادین، قلبی از طلا دارد.
کدخبر (143039) | 27 بهمن 1401 | ساعت 16:57
1 470
بهترین بابای دنیا ؛ تصویر عجیب کانر مک گرگور در کنار پسرش!
کانر مک گرگور، ستاره UFC، با دمپایی جالبی به دنبال پسرش از مدرسه رفت و تصویر جالبی را رقم زد تا نشان دهد پشت آن سینه فولادین، قلبی از طلا دارد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور ستاره مسابقات UFC، پیش از بازگشت پرهیجان خود به رینگ هشت ضلعی مبارزات MMA، وجه دیگری از زندگی خود را به نمایش گذاشت؛ وجهی که در آن از خشونت رینگ مبارزه خبری نیست و بسیار آرامتر است. کانر مک گرگور پس از یک دهه ناک اوت کردن بیشتر رقبا، کسب عناوین مختلف UFC و شکست دادن حریفانش در جنگ‌های لفظی، حتی بدون اینکه بخواهد دوباره وارد قفس مبارزه شود، هنوز هم بزرگترین ستاره ورزش MMA است. بهترین بابای دنیا ؛ تصویر عجیب کانر مک گرگور در کنار پسرش! در عین حال او پدر سه فرزند است و از زمان آسیب دیدگی شدید پا که او را از جولای 2021 از رقابت دور نگه داشته است، بیشتر از همیشه با فرزندانش وقت گذرانده است. مک گرگور و خانواده‌اش تابستان 2022 را با قایق بادبانی لامبورگینی خود در سراسر جهان گذراندند و از پول‌های به دست آمده قهرمان دو وزن سابق UFC لذت بردند. اکنون آن ها به ایرلند بازگشته‌اند و مک گرگور قبل از اینکه به لاس‌وگاس پرواز کند تا در کنار حریف بعدی‌اش، مایکل چندلر آخرین فصل نمایش MMA The Ultimate Fighter (TUF) را فیلم‌برداری کند، در حال گذراندن اوقات فراغت خود با خانواده‌اش است.

تصاویر دیده نشده از کانر مک گرگور و پسرش

این مبارز 34 ساله با پوشیدن یک جفت دمپایی کارتونی خنده‌دار، به مدرسه پسرش کانر جونیور رفته تا او را به خانه بازگرداند. مک گرگور ویدئویی از واکنش این کودک پنج ساله به انتخاب کفش خنده‌دار خود را در شبکه‌های اجتماعی به انتشار گذاشته و زیر این پست نوشته:
"بابای باحال بودن عالی است."
بهترین بابای دنیا ؛ تصویر عجیب کانر مک گرگور در کنار پسرش! در این ویدیو مک گرگور می‌گوید:
"با دمپایی به دنبال جونیور می‌روم. می‌خواهم او را غافلگیر کنم".
دی دولین همسر مک گرگور به این ویدیوی دلگرم کننده واکنش نشان داده و نوشته است:
"بهترین بابای دنیا، ما شما را خیلی دوست داریم".
در همین حال بسیاری از 45.9 میلیون دنبال کننده مک گرگور در اینستاگرام، از جمله مربی قدیمی او، جان کاوانا و مبارز UFC جی هربرت، با ایموجی‌های خنده به این ویدئو واکنش نشان دادند. بهترین بابای دنیا ؛ تصویر عجیب کانر مک گرگور در کنار پسرش! چند روز بعد مک گرگور و خانواده‌اش با جت خصوصی به لاس وگاس رفتند تا برنامه مسابقات TUF را شروع کنند؛ برنامه‌ای که معمولاً شش هفته طول می‌کشد تا فیلمبرداری شود. در این برنامه مک گرگور و چندلر مربیگری دو تیم مخالف را بر عهده دارند و مبارزان تلاش می‌کنند تا با موفقیت در آن قرارداد UFC را بدست آورند. به نظر می‌رسد فصل جدید این برنامه بین ماه می و آگوست و پیش از رقابت حساس مک گرگور و چندلر پخش شود. درباره کانر مک گرگور بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
فقط خبیب نور محمداف
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...