بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023 از خودش رونمایی کرد!

بیگ رامی بدنساز مصری و قهرمان دو دوره مستر المپیا که در مستر المپیا 2022 در رده پنجم ایستاد، با منتشر کردن تصاویری از خود نشان داد که به روزهای اوج بازگشته است.
کدخبر (142740) | 26 بهمن 1401 | ساعت 23:04
6 605
بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023 از خودش رونمایی کرد!
بیگ رامی بدنساز مصری و قهرمان دو دوره مستر المپیا که در مستر المپیا 2022 در رده پنجم ایستاد، با منتشر کردن تصاویری از خود نشان داد که به روزهای اوج بازگشته است.

به گزارش سرخ نیوز، هیکل تنومند و عضلات پر پیچ و تاب بیگ رامی، در چند سال گذشته شهرت قابل توجهی را برایش به ارمغان آورده است این ورزشکار مصری پس از زندگی متواضعانه خود در خاورمیانه، در این سال‌ها به اوج دوران ورزشی خود رسید و برای دو سال متوالی در سال‌های 2020 و 2021 قهرمان مسابقات مستر المپیا شد. با این حال این چهره محبوب دنیای بدنسازی در مسابقات مستر المپیا 2022 به رده پنجم تنزل پیدا کرد. بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023 از خودش رونمایی کرد! بیگ رامی 38 ساله در پست اخیر خود در اینستاگرام، با پوشیدن کفش‌های کتانی سفید و با یک فیگور بالا تنه، پیچ خوردگی‌های ماهیچه‌های چند وجهی خود را نشان می‌دهد. این پست در حالی توسط او منتشر شده که تنها چند هفته تا مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 باقی مانده است. بیگ رامی توانسته با این تصویر توجه دنیای بدنسازی را یک بار دیگر به خود جلب کند.

بیگ رامی بعد از سه سال برای آرنولد کلاسیک آماده می شود

بیگ رامی در توضیح روند آماده‌سازی خود و تصویر آخرین وضعیتش فقط به گذاشتن یک ایموجی معروف از عضلات خم شده دست بسنده کرده است. قهرمان دو دوره مستر المپیا در تلاش است تا پس از ناکامی بزرگ در مستر المپیا 2022، توانایی‌های خود را اینبار در رقابت آرنولد کلاسیک 2023 به نمایش بگذارد. او از فاصله بین دو رقابت نهایت استفاده را کرده تا با انجام تمرینات سخت، خود را آماده رسیدن به یک عنوان مهم دیگر کند. بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023 از خودش رونمایی کرد! در این ویدئو درحالی‌که دوربین بیگ رامی را در حال تمرین عضلات پشت و ساق پا با موسیقی الهام‌بخشی که در پس زمینه وجود دارد، نشان می‌دهد، او سعی می‌کند تا با لات‌های عضلاتش پیشرفت خود را در این مدت نمایان کند. بیگ رامی به شرایط ایده‌آل خود نزدیک شده و همان اندام همیشگی را دارد و به نظر هر اینچ از کات عضلات و فرم بدنش به شرایط بهینه رسیده است.

تصاویر بدن آماده بیگ رامی پیش از مسابقات آرنولد کلاسیک 2023

بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023 از خودش رونمایی کرد! علاوه بر این او تلاش کرد تا در این فاصله زمانی کوتاه عضلاتش را تقویت کند. با انتشار این پست هواداران بیگ رامی به پیشرفت او در این مدت واکنش نشان دادند و عده‌ای آن را یک شاهکار دانستند. یکی از طرفداران نوشت:
بیا دوباره قهرمان شویم. بگذار بدانند چه کسی وارد رقابت شده و هیچ کس در تاریخ این ورزش مانند تو نبوده است. تو بیگ رامی هستی. تو بهترین هستی.
بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023 از خودش رونمایی کرد! اکثریت هواداران به تمجید از این بدنساز پرداختند و تلاش‌های او برای رسیدن به مسابقات آرنولد کلاسیک را ستایش کردند. بسیاری حتی بر این باور هستند که او تمرکزش را بر روی مستر المپیای بعدی گذاشته تا ناکامی قبلی را جبران کند. این ستاره 150 کیلوگرمی در مصاحبه با Bodybuilding & BS، در مورد انتقاداتی که پس از مستر المپیا در سال 2022 با آن روبرو بود صحبت کرد. قضاوت‌ها و شایعات در مورد بیگ رامی پس از عملکرد ضعیفش در مستر المپیا به شدت افزایش پیدا کرد. بیگ رامی برای آرنولد کلاسیک 2023 از خودش رونمایی کرد! به نظر می‌رسد بیگ رامی یک ساعت قبل از مرحله پیش داوری تمرینات هوازی انجام داده و همین بر عملکردش تاثیر گذاشته اما خودش چنین اعتقادی ندارد و می‌گوید همیشه این تمرینات را انجام داده‌ و هیچ وقت از انجامش صرف نظر نکرده است. درباره بیگ رامی و بدنسازی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
چقدر زشت میشن با این ورزش مسخره،خداوکیلی حال بهم زنه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
شلوارت نیفته بکش بالا این چه وضعیه اخه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
چقدر این ورزش مزخرفه ، طرف بادست خودش شلوار میاره پایین!!
کاربر سایت
04 شهریور 1402
ولی یک ادم صد کیلو چربی داره توی استخر بدنش رو میبینی حالت تهوع میگیری یکی هم اینجوری همش عضله . البته به نظرم این حد از عضله هم زیادیه اون کمال زیبای رو از دست داده
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بابا حیا هم چیز خوبیه ، آخه اینم شد ورزش 😏
کاربر سایت
04 شهریور 1402
عجب زمانه اییه! آخه اینم شد ورزش ، بابا حیا...
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...