دورتموند 1 چلسی 0 / پیروزی زنبورها در سیگنال ایدونا پارک

در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال دورتموند موفق شد با تک گل کریم آدیمی مقابل چلسی به پیروزی برسد.
کدخبر (142858) | 26 بهمن 1401 | ساعت 22:26
0 112
دورتموند 1 چلسی 0 / پیروزی زنبورها در سیگنال ایدونا پارک
در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال دورتموند موفق شد با تک گل کریم آدیمی مقابل چلسی به پیروزی برسد.

به گزارش سرخ نیوز، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک به مصاف چلسی، رقیب قدرتمند انگلیسی، رفت و در نهایت با نتیجه بازی در نیمه اول با حملات مداوم دو تیم بیشتر شکل بسکتبالی به خود گرفته بود و هر لحظه یکی از دو تیم روی دروازه حریف، موقعیت گلزنی خلق می‌کرد. ببینید: خلاصه بازی دورتموند ۱ چلسی ۰ در این نیمه، هر دو تیم با وجود ساخت موقعیت‌های جدی گلزنی موفق به زدن شوت در چارچوب نشدند، ولی در مجموع یازده شوت از سمت شاگردان پاتر و پنج شوت بازیکنان دورتموند در کنار 9 کرنری که دو تیم زدند، لحظات پرهیجانی را در 45 دقیقه نخست برای بینندگان تلویزیونی و تماشاگران پرتعداد حاضر در ورزشگاه رقم زدند. دورتموند 1 چلسی 0 / پیروزی زنبورها در سیگنال آیدونا پارک نیمه دوم اما اوضاع کمی متفاوت‌تر پیش رفت و این بار بازیکنان دورتموند بودند که سوار بر بازی شدند و بعد از چند بار گریز از دریافت گل، روی یک ضدحمله رعدآسا، آدیمی، ستاره جوان این تیم، با استارتی شصت متری، گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه 63 وارد دروازه چلسی و کپا کرد. در ادامه این شاگردان پاتر بودند که برای باز کردن دروازه کوبل حملات پردامنه‌ای را طرح‌ریزی کردند، اما هر بار یا این گلر یا سایر بازیکنان زنبورها مانع از فروپاشی دروازه میزبان شدند تا در نهایت یکی از ماندگارترین شب‌های سیگنال آیدونا پارک در یک رقابت اروپایی، با برتری یک بر صفر دورتموند به پایان برسد. به این ترتیب با این پیروزی تیم دورتموند نیمی از مسیر صعود به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان را طی کرده و با کسب تساوی در دیدار برگشت هم قادر به صعود به مرحله بعدی خواهد بود. در دیگر بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا هم تیم بنفیکا موفق شد با 2 گل از سد کلوب بروژ بلژیک عبور کند. گل های بنفیکا را ژوآئو ماریو در دقیقه 51 از روی نقطه پنالتی و داوید نرس در دقیقه 88 به ثمر رساندند. ببینید: خلاصه بازی کلوب بروژ ۰ بنفیکا ۲

دیدار برگشت 16 اسفند برگزار خواهد شد تا تکلیف صعودکنندگان مشخص شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...