ولنتاین عجیب جرارد پیکه ؛ بدون شکیرا و کلارا چیا !

جرارد پیکه برخلاف انتظارات روز ولنتاین را بدون کلارا چیا و در کنار فرزندانش سپری کرد.
کدخبر (143623) | 28 بهمن 1401 | ساعت 15:02
0 279
ولنتاین عجیب جرارد پیکه ؛ بدون شکیرا و کلارا چیا !
جرارد پیکه برخلاف انتظارات روز ولنتاین را بدون کلارا چیا و در کنار فرزندانش سپری کرد.

به گزارش سرخ نیوز، 14 فوریه روز ولنتاین بود که به تازگی از آن گذشته است. جرارد پیکه، اسطوره باشگاه بارسلونا این روز را به شکلی متفاوت جشن گرفت. او برخلاف انتظار در روز ولنتاین کنار کلارا چیا مارتی نبود ولی در یکی از رستوران‌های مورد علاقه‌اش دیده شد.

ولنتاین پیکه بدون کلارا چیا

بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به رستوران کرپ نوا که معمولاً به آن سر می‌زند رفت و با دو نفر دیده شد اما کلارا چیا نامزد جدید پیکه ، هیچ‌کدام از آنها نبود. در نسخه اخیر پادکست 'Mamarazzis' El Periodico de Catalunya، روزنامه نگاری به نام لورا فا گزارش داد که پیکه در روز ولنتاین چه کرد. او گفت: «جرارد پیکه در رستورانی بود که معمولاً زیاد به آن می‌رود؛ رستوران کرپ نوا در منطقه بالای شهر بارسلون. او در روز ولنتاین با فرزندانش در این رستوران بود.» به این ترتیب بازیکن سابق از زمان در دسترس خود استفاده کرد تا در کنار میلان و ساشا کوچولوی خود باشد و با آن‌ها وقت و غذایش را تقسیم و برای دقایقی کلارا چیا را فراموش کرد. لورا فا اظهار داشت: «او تمام ساعت ها را با کلارا چیا می‌گذراند و مطمئناً آنها برای غذا خوردن بیرون رفتند، اما این روزی است که او مقرر کرده که بعد از ظهر با بچه‌ها باشد و با آنها رفت تا یک کرپ بخورد.»

بخشی از آهنگ جدید شکیرا لو رفت ؛ حمله دیگری به پیکه؟ولنتاین شکیرا با فرزندانش

شکیرا هم در ولنتاین در جمع خوبی بود و مانند پیکه آن را با میلان و ساشا گذارند. فرزندان او شب را در کنار مادرشان گذراندند و شکیرا با انتشار پستی در اینستاگرام نشان داد که برای شام با آنها چه چیزی خورده است؛ شیر صورتی و کلوچه قبل از خواب در استوری اینستاگرامی خواننده کلمبیایی به چشم می‌خورد. در همان روز ولنتاین، خواننده کلمبیایی ویدئویی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن در حال تمیز کردن زمین بود و یک آهنگ هم در پس‌زمینه پخش می‌شود. متن این آهنگ کنایه‌ای هم به جرارد پیکه داشت: «من ممکن است همسر سابقم را بکشم. این بهترین ایده نیست. سپس همسر جدید او را می‌کشم. چگونه به آنجا بروم؟» بدون شک این قسمت از شعر ترانه SZA خشن است، اما شکیرا ابایی از ضبط این ویدیو نداشته و باعث شگفتی میلیون‌ها دنبال‌کننده خود در شبکه‌های اجتماعی شده است.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...