مبارزان احتمالی برنامه TUF : کانر مک گرگور مقابل مایکل چندلر

کدخبر (144296) | 30 بهمن 1401 | ساعت 14:10
0 197
مبارزان احتمالی برنامه TUF : کانر مک گرگور مقابل مایکل چندلر
فصل جدید برنامه تلویزیونی TUF با کانر مک گرگور و مایکل چندلر برگزار خواهد.

به گزارش سرخ نیوز، اخبار متعددی در رابطه با برنامه تلویزیونی TUF که فصل جدید آن با کانر مک گرگور و مایکل چندلر برگزار خواهد شد منتشر شده است. مبارزان دیگری نیز در این برنامه شرکت خواهند کرد و هم اکنون جزئیات این برنامه در فضای مجازی دست به دست می‌شود. طبق جزئیات فاش شده، در این فصل از این برنامه، مبارزه های شگفت انگیزی بین مبارزانی کارکشته را خواهیم دید. در این فصل از برنامه، دسته های سبک وزن پوشش داده خواهند شد و نام های جالب توجهی در بین مبارزان احتمالی به چشم میخورد. از این مبارزان احتمالی می‌توان به یکی از حریفان قدیمی آرتم لوبوف که از دشمنان کانر مک گرگور محسوب می‌شود اشاره کرد. همچنین نام یکی از حریفان گذشته شان اومالی در بین آن ها دیده می‌شود. MMA Orbit این اطلاعات را در توییتر به اشتراک گذاشت و آن ها را به صفحه دیگری در توییتر که آن هم در مورد MMA بود نسبت داد. این اطلاعات زمانی منشتر شد که مبارزان و مربیان شرکت کننده در این برنامه مدعی شدند که فیلم برداری این برنامه هم اکنون در وگاس آمریکا آغاز شده است. UFC میخواهد این برنامه را از خرداد تا مرداد به روی آنتن ببرد.

در دسته های سبک وزن، 20 مبارز در TUF شرکت خواهند کرد

با توجه به اطلاعات موجود در توییتر، دسته مگس وزن و دسته خروس وزن، هر کدام 8 مبارز و دو مبارز جایگزین خواهد داشت. در دسته پر وزن، هواداران MMA قطعا جیسون نایت را میشناسند. این مبارز 30 ساله دو مبارزه به‌یادماندنی را با آرتم لوبوف انجام داد. جالب است بدانید که آرتم لوبوف در آن زمان در برنامه TUF 22، عضوی از تیم مک گرگور بود. متاسفانه اخیرا بین آن ها درگیری های ناخوشایندی به وجود آمده که البته تعامل بین نایت و مک گرگور را جذاب‌تر می‌کند. مبارزان احتمالی برنامه TUF : کانر مک گرگور در برابر مایکل چندلر کریس موتینیو مبارز دیگری است که به دنبال بازگشت به UFC است. این مبارز دسته خروس‌ وزن آخرین بار پس از عملکرد نامناسبی که مقابل شان اومالی به نمایش گذاشت خبر ساز شد و باعث شد تا UFC او را کنار بگذارد. برای او این می‌تواند بهترین فرصت برای جبران اشتباهات گذشته و بازگشت به UFC باشد.

طبق گزارش ها، سه مبارز از لیست اصلی خط خوردند

آخرین اخبار نشان می‌دهد که سه مبارز از لیست اصلی خط خوردند. MMA Orbit در توییتی اظهار کرد که احتمالا دلیل این اتفاق، شرکت اعضای گروه کانر مک گرگور در این برنامه است. به نظر می‌رسد که کنث کراس، میچ رمیرز و برندون جنکینز در این فصل حضور نخواهند یافت. با این وجود هنوز مشخص نیست که چه مبارزانی جای آن ها را پر خواهند کرد. با توجه به واکنش های هواداران به این خبر مشخص است که تقریبا انجام این کار توسط کانر مک گرگور ایرلندی از نظر آن ها قابل انتظار بود چراکه او از اعضای تیم خود به خوبی حمایت می‌کند. اما در نهایت هنوز این موضوع توسط UFC تایید نشده است. با توجه به اینکه فیلم برداری این برنامه آغاز شده است، قابل انتظار است که لیست شرکت کنندگان این برنامه به زودی منتشر شود. با حضور مک گرگور و مایکل چندلر، انتظارها از برنامه TUF 31 بسیار بالا رفته و این برنامه می‌تواند شروعی برای بزرگ ترین بازگشت یکی از بدنام ترین مبارزان UFC، کانر مک گرگور باشد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...