آخرین پیش بینی جی کاتلر از قهرمان آرنولد کلاسیک 2023

در فاصله 3 هفته مانده تا آغاز آرنولد کلاسیک 2023، جی کاتلر قهرمان سه دوره آرنولد کلاسیک، درباره شانس بدنسازان برای کسب مقام در این مسابقات صحبت کرده است.
کدخبر (144873) | 01 اسفند 1401 | ساعت 16:56
0 627
آخرین پیش بینی جی کاتلر از قهرمان آرنولد کلاسیک 2023
در فاصله 3 هفته مانده تا آغاز آرنولد کلاسیک 2023، جی کاتلر قهرمان سه دوره آرنولد کلاسیک، درباره شانس بدنسازان برای کسب مقام در این مسابقات صحبت کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، قهرمان سابق مستر المپیا جی کاتلر شانس های قهرمانی شان کلاریدا و نیک واکر در آرنولد کلاسیک 2023 را بررسی کرد. اسطوره برجسته بدنسازی جی کاتلر در آخرین پادکست Cutler Cast جزئیات آرنولد کلاسیک 2023 پیش رو را مورد بررسی قرار داد. این رقابت ها از دوم تا پنجم مارس (یازدهم تا چهاردهم اسفند) در اوهایو برگزار میشود. در این ویدیو کاتلر در مورد توانایی های شان کلاریدا به عنوان یکی از بدنسازان دسته آزاد و همچنین در مورد ثبات و جدیت نیک واکر صحبت کرد. 3 هفته تا آرنولد کلاسیک 2023 – جی کاتلر شان کلاریدا را «فاکتور ایکس» نامید و در مورد «جدیت و ثبات» نیک واکر صحبت کرد بعد از پایان مستر المپیا 2022 که در آن هادی چوپان موفق به کسب مدال طلا شد، تمام توجهات به آرنولد کلاسیک جلب شد. افزایش جایزه این مسابقات توسط برگزارکنندگان آن موجب شد تا تعدادی از سرشناس ترین بدنسازان حال حاضر دنیا به شرکت در این مسابقات ترغیب شوند. نیک واکر، اندرو جکد، پاتریک مور و بیگ رامی بعد از افزایش مقدار جایزه برنده، تصمیم گرفتند که در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت کنند. شان کلاریدا که از ابتدا و قبل از افزایش مقدار جایزه در لیست شرکت کنندگان قرار داشت، باید بار دیگر توانایی های خود را به عنوان یکی از بدنسازان دسته آزاد بسنجد. او تا به حال دوبار در دسته 212 پوند در مستر المپیا به قهرمانی رسیده و باید در ماه آینده با نیک واکر مقابله کند. به جز نیک واکر، باید با سمسون دائودا، ویلیام بوناک، جاستین رودریگز، آکیم ویلیامز و کمال الگارگنی نیز در میان رقبای وی قرار دارند. بعد از اینکه لیست شرکت کنندگان کامل شد، جی کاتلر در رابطه آرنولد کلاسیک صحبت کرد. به عقیده او مشخص است که نیک واکر محبوب ترین شرکت کننده این رقابت هاست. با این حال با در نظر نگرفتن بیگ رامی مخالفت کرد و به عقیده او اگر قهرمان سابق مستر المپیا با صد درصد توان خود پا به این رقابت ها بگذارد، می‌تواند قهرمانی آرنولد کلاسیک را از آن خود کند. کاتلر همچنین در رابطه با پیشتازان دیگری که در سی و پنجمین دوره آرنولد کلاسیک حضور دارند، صحبت کرد. 3 هفته تا آرنولد کلاسیک 2023 – جی کاتلر شان کلاریدا را «فاکتور ایکس» نامید و در مورد «جدیت و ثبات» نیک واکر صحبت کرد

تقابل های دسته 212 پوند و رقابت شان کلاریدا در دسته آزاد از نگاه جی کاتلر

کاتلر اذعان کرد که تا کنون بدنسازان دسته 212 پوند در دسته آزاد عملکرد خوبی داشته اند. او در ویدیو گفته:
فلکس لوییس بهترین بدنساز دسته 212 پوند بود اما هم اکنون کلاریدا را داریم که حرف های زیادی برای گفتن دارید، همچنین نباید کمال را نادیده بگیریم. برای مقابل هادی چوپان، او بعد از شرکت در دسته 212 پوند قهرمان مستر المپیا شد. ویلیام بوناک نیز بعد از شرکت در دسته 212 پوند در مستر المپیا دوم شد. آیا ممکن است که قهرمان آرنولد کلاسیک کسی باشد که به کوتاه ترین بدنساز قهرمان این رقابت ها تبدیل شود؟ در مورد این موضوع می‌توانیم در مورد لی پریست و فرانکو کولومبو صحبت کنیم.
با توجه به اعتبار این رقابت ها، قهرمان سه دوره آرنولد کلاسیک کاتلر گفت که اگر شان بتواند در پنج جایگاه اول این مسابقات را به اتمام برساند کار بسیار بزرگی کرده است. 3 هفته تا آرنولد کلاسیک 2023 – جی کاتلر شان کلاریدا را «فاکتور ایکس» نامید و در مورد «جدیت و ثبات» نیک واکر صحبت کرد او اظهار کرد:
به نظر من اگر کلاریدا بتواند در پنج جایگاه اول قرار بگیرد کار بزرگی کرده است. خوزه ریموند هم در دسته آزاد در این رقابت ها شرکت کرد اما نتوانست در پنج جایگاه اول قرار بگیرد. همچنین هادی چوپان حتی تا به حال پا به صحنه این مسابقات نگذاشته است. این رقابت، بهترین را از بهترین ها انتخاب می‌کند. آرنولد کلاسیک آمریکا جزو چالشی ترین رقابت هاست. حتی اندرو جکد می‌تواند قهرمان شود.
کاتلر در صحبت با کلاریدا او را «فاکتور ایکس» نامید و اضافه کرد که آماده سازی برای مستر المپیا 2023 که در نوامبر (آبان) برگزار میشود می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. او در ادامه صحبت هایش گفته:
من او را فاکتور ایکس نامیدم و فکر می‌کنم او از این حرف من متعجب شد. به او گفتم با ورود به آرنولد کلاسیک پیش بینی برنده را برای ما بسیار سخت می‌کنی. اما من تصاویری از آکیم ویلیامز را نیز دیده‌ام و او بسیار آماده به نظر می رسد. همچنین جاستین رودریگز نیز بدن بسیار خوبی ساخته است. آماده سازی برای مستر المپیا 2023 بسیار هیجان انگیز خواهد بود. همچنان چهره‌های جدیدی پا به دنیای بدنسازی می گذارند. به طور مثال کارلوس توماس جونیور. او در رقابت‌های حرفه ای نیویورک رقابت می‌کند. یا به طور مثال می‌توان کریزو یا گود ویتو را مثال زد.

3 هفته تا آرنولد کلاسیک 2023 – جی کاتلر شان کلاریدا را «فاکتور ایکس» نامید و در مورد «جدیت و ثبات» نیک واکر صحبت کرد

جی کاتلر از نیک واکر حمایت کرد: «همه میدانیم که نیک بسیار با ثبات و جدی است»

جی کاتلر در ادامه صحبت های خود تصریح کرد:
باور کنید هر چیزی ممکن است. در مستر المپیا گفتم که رامی نمیتواند ببازد اما در نهایت در جایگاه پنجم قرار گرفت. هر چقدر هم مطمئن صحبت کنیم و حتی اگر سر این موضوع شرط ببندیم، من مطمئنم که شرط های زیادی را میبازم. هر چیزی ممکن است. من دیروز با بیگ رامی صحبت کردم. به او گفتم فقط تمرکز کن و همان کاری را انجام بده که بسیار در آن ماهری. او هم اکنون در حال آماده سازی است و با توجه به تصاویر او، می‌توانیم بگوییم که او در شرایط خوبی قرار دارد. ما نمی‌دانیم اندرو چطور عمل می‌کند، نمی‌دانیم بیگ رامی چطور عمل میک‌ند، نمی‌دانیم سمسون چطور عمل می‌کند. حتی نمیدانیم کلاریدا چطور عمل میک‌ند اما حداقل من فکر می‌کنم که همه آن‌ها سعی می‌کنند با حداکثر توان خود رقابت کنند.
3 هفته تا آرنولد کلاسیک 2023 – جی کاتلر شان کلاریدا را «فاکتور ایکس» نامید و در مورد «جدیت و ثبات» نیک واکر صحبت کرد کاتلر بعد از صحبت با نیک، عنوان کرد که او تغییرات قابل توجهی را به نمایش خواهد گذاشت. او اظهار کرد:
می‌دانیم که نیک چقدر در کار خود با ثبات و جدی است. پشتکار او واقعا عالی است. او واقعا روی تمام قسمت‌های بدنش کار کرده بود، واقعا نمی‌توانستیم ایرادی به بدن او بگیریم. اما این موضوع در مورد بسیاری دیگر از بدنسازان نیز صدق می کند و تنها زمانی عیار آن ها مشخص می‌شود که به روی صحنه بیایند. من تصاویری از او دیدم و به نظر می‌رسد او قرار است تغییرات قابل توجهی را به نمایش بگذارد.
در پادکست اخیر The Menace که با حضور دنیس جیمز و بدنساز بسیار با سابقه کریس کومیر انجام شد، آن ها نیز از توانایی های نیک واکر صحبت کردند. میلوس سارسف نیز که در پادکست حضور داشت عنوان کرد که چرا باور دارد بدن سمسون دائودا میتواند او را به سمت پیروزی هدایت کند. قهرمان مستر المپیا 1983 سامیر بانات نیز با میلوس هم عقیده است و باور دارد اگر سمسون بهترین خود را به نمایش بگذارد، میتواند تمامی شرکت کنندگان را شکست دهد. درباره بدنسازی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...