سرزنش داوران UFC ؛ آنها استاندارد های این صنعت را برای ولکانوفسکی رعایت نکردند

تحلیلگر MMA، چال سونن داوران UFC را به دلیل بازنده اعلام کردن ولکانوفسکی در UFC 284 به سخره گرفت.
کدخبر (143090) | 01 اسفند 1401 | ساعت 16:42
0 125
سرزنش داوران UFC ؛ آنها استاندارد های این صنعت را برای ولکانوفسکی رعایت نکردند
تحلیلگر MMA، چال سونن داوران UFC را به دلیل بازنده اعلام کردن ولکانوفسکی در UFC 284 به سخره گرفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هفته گذشته، الکساندر ولکانوفسکی مقابل اسلام ماخاچف عملکردی به یادماندنی داشت. با وجود اینکه ولکانوفسکی «فوق العاده» با تمام وجود مبارزه کرد، در نهایت با تصمیم داوران مقابل ماخاچف شکست خورد. تصمیم داوران توسط بسیاری از مردم مورد انتقاد قرار گرفت و به باور آن ها، ولکانوفسکی برنده نبرد بوده است. با این حال، گاهی اوقات مبارزان هنرهای رزمی، باید این موارد را بپذیرند. کارشناسان مختلفی این مبارزه را بررسی کردند و تصمیم نهایی داوران UFC به نفع ماخاچف را استدلال کردند. اما چال سونن دیدگاه متفاوتی دارد. او می گوید:

«می خواهم موضوعی را با شما در میان بگذارم. البته این کل ماجرا نیست، اما آن را می گویم. می خواهم نکته ای را بگویم که شاید خنده دار به نظر برسد. هر صنعتی در این حرفه برای خود استانداردهایی دارد که شاید ناعادلانه باشند. گاهی اوقات یکی از مبارزان امتیاز رقابت در خانه را دارد. این یعنی اگر داوران فرصتی پیدا کنند که به نفع مبارز هم شهری خود داوری کنند، حتی اگر ناعادلانه باشد، این کار را می کنند. مگر ندیدید که در المپیک توکیو چه اتفاقی افتاد؟ تعداد مدال آوران ژاپنی بیشتر از مدال آوران ژاپنی در 100 سال گذشته بود!»
اشتیاق اسلام ماکائف و الکساندر ولکانوفسکی به مبارزه دوبارهبه عقیده سونن، ولکانوفسکی باید برنده اعلام می شد؛ او اظهار می کند:
«به عقیده من، داوران به درستی قضاوت نکردند اما من به تصمیم داوران اعتراضی ندارم. من با تصمیم داوران برای برد ماخاچف مشکلی ندارم. اما چیزی که به آن اعتراض دارم این است که شهامت رعایت استاندارد های این صنعت را نداشتید و ماخاچف را برنده اعلام کردید. شما باید مبارز خانگی را برنده اعلام می کردید. مبارزی که قد کوتاه تری داشت، مبارزی که واقعا بهتر از ماخاچف عمل کرد، مبارزی که تمام جمعیت او را تشویق می کردند. ولکانوفسکی باید برنده اعلام می شد. خواسته استاندارد های این صنعت، قهرمانی ولکانوفسکی بود.»
در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...