ژاوی: تورس بازی ممتازی را برابر کادیز به نمایش گذاشت

سرمربی آبی اناری ها از پیروزی تیمش در دیدار برابر کادیز ابراز رضایت کرد.
کدخبر (144818) | 01 اسفند 1401 | ساعت 07:03
0 111
ژاوی: تورس بازی ممتازی را برابر کادیز به نمایش گذاشت
سرمربی آبی اناری ها از پیروزی تیمش در دیدار برابر کادیز ابراز رضایت کرد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از  اسپورت، تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا از کادیز پذیرایی کرد. آبی اناری‌ها در این بازی توانستند با دو گل به پیروزی دست پیدا کنند تا روند خوب خود را ادامه دهند. ژاوی در نشست خبری بعد از بازی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

سرمربی بارسلونا گفت: در سه دقیقه توانستیم بازی را در روند مناسب خود قرار دادیم و دو گل به ثمر رساندیم. در نیمه نخست بسیار خوب بودیم اما در نیمه دوم کمی تعلل داشتیم و عقب کشیدیم و این طبیعی بود چرا که فشار بازی‌ها زیاد است و بازیکنان کم می آورند.

او ادامه داد: مهم کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم. بسیار خوشحالم که بازیکنان از فرصت‌های به دست آمده استفاده کردند به ویژه فران تورس که بازی ممتازی را به نمایش گذاشت و عنوان بهترین بازیکن میدان را هم به دست آورد. این بازی خوب باعث شد تا این بازیکن اعتماد به نفس لازم را برای دیدارهای بعدی به دست آورد.

ژاوی درباره تعویض لواندوفسکی و فرانکی دی یانگ گفت: این تعویض برای جلوگیری از تحلیل قوا و انرژی آن‌ها بود. در دیدار قبلی پدری به خاطر خستگی مفرط زمین افتاد و مصدوم شد. نمی‌توانم بیشتر از این بازیکنان را اذیت کنم چرا که بازی های زیادی باقی مانده است و باید انرژی بازیکنان را ذخیره کرد و بیش از حد آن‌ها را خسته نکرد.

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد 59 امتیازی شد تا اختلاف خود را با تیم دوم جدول رده بندی به 8 امتیاز افزایش دهد و نشان دهد که شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...