آرنولد شوارتزنگر اندام کدام بازیگر هالیوود را تایید می کند ؟

هیو جکمن بازیگر مطرح استرالیایی، تحسین آرنولد شوارتزنگر را برانگیخته است.
کدخبر (145473) | 03 اسفند 1401 | ساعت 22:26
0 538
آرنولد شوارتزنگر اندام کدام بازیگر هالیوود را تایید می کند ؟
هیو جکمن بازیگر مطرح استرالیایی، تحسین آرنولد شوارتزنگر را برانگیخته است.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر افسانه‌ای آنقدر خلاق بوده که بتواند اثر خود را به فراتر از دنیای بدنسازی برساند و ردپای خود را خارج از بدنسازی هم داشته باشد. هیو جکمن بازیگر سرشناس هالیوود که در فیلم‌های مطرحی چون لوگان و ایکس من نقش آفرینی کرده، اخیرا در شبکه اجتماعی خود پستی را منتشر کرده که در آن در حال انجام تمرینات بدنسازی برای فیلم Deadpool 3 دیده می‌شود. جکمن در این پست ویدیویی عضلات حیرت انگیز بازوی خود را به نمایش می‌گذارد؛ چیزی که واکنش آرنولد شوارتزنگر را به همراه داشته است. آرنولد شوارتزنگر هیکل کدام بازیگر هالیوود را تایید می کند ؟ آرنولد شوارتزنگر بدون شک محبوب ترین و یکی از بزرگترین بدنسازان تمام دوران است. او در دهه‌های 70 و 80 حاکم بی چون و چرای بدنسازی بود و هفت عنوان مستر المپیا را به دست آورد و با قهرمانان بزرگی مانند سرجیو اولیوا، فرانکو کلمبو و فرانک زین رقابت کرد. شوارتزنگر نه تنها بخاطر بدن تماشایی و اندام عضلانی‌اش مورد توجه قرار داشت، بلکه با شوخ طبعی و شخصیت کاریزماتیک خود محبوبیت زیادی داشت. او به همراه لو فریگنو با مستند Pumping Iron در سال 1977 به توسعه بدنسازی در سراسر جهان کمک کرد. پس از موفقیت در این ورزش، آرنولد شوارتزنگر تصمیم گرفت دنیای سرگرمی را با امید به رفتن بر روی پرده‌ نقره‌ای سینما کاوش کند. شوارتزنگر با استفاده از همان اخلاق کاری که در بدنسازی آموخته بود، تبدیل به یک فوق ستاره بی‌نظیر شد. نقش‌های اصلی او در فیلم‌های پرفروشی مانند کانن بربر (1982)، ترمیناتور (1984)، کماندو (1985) و درنده (1987) محبوبیت وی را بیش از گذشته کرد. آرنولد شوارتزنگر به طور منظم به هواداران خود انگیزه می‌دهد تا سبک زندگی سالمی داشته باشند و فعال بمانند. او طرفداران خود را تشویق می‌کند که پیاده روی را به یک عادت روزانه تبدیل و همچنین وعده‌های غذایی با پروتئین بالا را برای افزایش طول عمر خود مصرف کنند.

آمادگی هیو جکمن برای Deadpool 3

هیو جکمن، بازیگر استرالیایی سرشناس هالیوود که با بازی در فیلم ولورین به شهرت قابل توجهی دست پیدا کرد، برای ایفای نقش در چنین فیلمی حجم عضلات خود را به شدت افزایش داد و یک دگرگونی باورنکردنی را برای خلق این شخصیت کمیک بوکی در بدن خود ایجاد کرد. او یکی از بهترین اندام ها را در میان بازیگران هالیوودی دارد و جزئیات و برجستگی عضلاتش حرف ندارد. جکمن ماه گذشته در مورد روند آماده‌سازی بدن خود برای فیلم ولورین صحبت کرده بود. او شایعات استفاده از استروئیدها را رد کرد و ادعا کرد که اندام خود را به روش قدیمی با خوردن مقدار زیادی مرغ ساخته است. آرنولد شوارتزنگر هیکل کدام بازیگر هالیوود را تایید می کند ؟

آرنولد ، هیو جکمن را تحسین کرد

در عکسی که جکمن در پست اخیر اینستاگرام از عضله دوسر برجسته خود به اشتراک گذاشته، او در حال تمرین بدنسازی برای حضور در فیلم Deadpool 3 می‌شود. در عین حال آرنولد شوارتزنگر با یک واکنش ساده با استفاده از شکلک بازو خم شده، به عکس جکمن اعتبار بخشید. اخیرا آرنولد شوارتزنگر با جوی سول، اینفلوئنسر تناسب اندام در رسانه‌های اجتماعی، برای یک حرکت مثبت در باشگاه همکاری کرد. سول که به دلیل افشارگری‌هایش علیه فضای بد باشگاه‌های بدنسازی مشهور و مورد انتقاد قرار گرفته، با کلیپ‌هایش توانست توجه آرنولد را به خود جلب کند. شوارتزنگر حرکات مثبت سول را مورد ستایش قرار داده و به مشارکت جهت تبدیل سالن‌های ورزشی به فضایی امن برای همه اشاره کرده است. شوارتزنگر هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی نکات مهمی را درباره تناسب اندام خود با مبتدیان در میان گذاشت. او معتقد است که کلید سلامتی حفظ روند حرکتی بوده و باید ورزش کردن را به بخشی از برنامه روزانه تبدیل کرد. او همچنین یک رژیم غذایی مناسب را مورد بررسی قرار داده و توصیه‌هایی را در این زمینه به هوادارانش داشته است.

زمان اکران فیلم Deadpool 3

طبق گزارش IMDb، فیلم Deadpool 3 در حال حاضر در مرحله پیش تولید است و انتظار می‌رود در تاریخ 8 نوامبر 2024 در سینماها اکران شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...