پیش بینی ویکتور مارتینز از 5 نفر اول در آرنولد کلاسیک 2023

قهرمان مستر المپیای سال ۲۰۰۷ نکات جالبی را در خصوص جایزه‌های مسابقات بدنسازی مطرح کرده است.
کدخبر (146142) | 04 اسفند 1401 | ساعت 17:58
0 340
پیش بینی ویکتور مارتینز از 5 نفر اول در آرنولد کلاسیک 2023
قهرمان مستر المپیای سال ۲۰۰۷ نکات جالبی را در خصوص جایزه‌های مسابقات بدنسازی مطرح کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، ویکتور مارتینز آرنولد کلاسیک 2023 را مورد بررسی قرار داد و هواداران را از صحبت های خود در مورد مَستر المپیا متعجب کرد. او گفت:

همه شما می‌دانید، من دوباره برمی گردم. باز هم تکرار می‌کنم، مهم این است که همه راضی باشند.

ویکتور مارتینز بدنسازی است که دیگر به طور حرفه ای رقابت نمی‌کند اما همچنان به تجزیه و تحلیل این ورزش ادامه می‌دهد. در آخرین پادکست The Menace که با حضور دنیس جیمز ضبط شد، مارتینز ضمن اظهار تعجب خود از اعلام نشدن جایزه برنده مستر المپیا 2023 ، 5 بدنساز برتر آرنولد کلاسیک 2023 را پیش‌بینی کرد. 

ویکتور مارتینز در این پادکست گفت:

این دیگر چیست؟ چرا بدنسازان را به مستر المپیا دعوت می‌کنید اما به آن‌ها احترام نمی‌گذارید؟

ویکتور مارتینز بدنسازی قدرتمند و اهل دومنیکن بود که در اواسط دهه 2000 در دسته آزاد مردان رقابت می‌کرد. او بارها در صحنه مستر المپیا حضور داشته و بارها خود را مقابل بهترین بدنسازان تاریخ در لیگ حرفه ای IFBB ثابت کرده است. از بین آن ها می‌توان به قهرمان 4 دوره مستر المپیا جی کاتلر، دکستر جکسون و قهرمان 8 دوره مستر المپیا، رونی کلمن اشاره کرد. با وجود اینکه او قبل از پایان دوران حرفه ای خود موفق به کسب ساندو نشد اما حجم عضلات و دستان باورنکردنی‌اش، او را به کسب قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2007 هدایت کرد. 

در سال 2020 او در آخرین رقابت حرفه‌ای خود (آرنولد کلاسیک 2020) شرکت کرد و در جایگاه نهم قرار گرفت. با وجود اینکه او دیگر به صورت حرفه ای رقابت نمی‌کند، در 49 سالگی همچنان بدن خود را به خوبی حفظ کرده است. سال گذشته او تغییرات فوق العاده بدن خود را به نمایش گذاشت که باعث شد هواداران بازگشت او را به عنوان یک احتمال در نظر بگیرند.

پیش بینی ویکتور مارتینز از 5 نفر اول در آرنولد کلاسیک 2023

با توجه حجم عضلات و شهرت او، می‌توان او را به عنوان یکی از کاندیدهای شرکت در مستر المپیا 2023 در نظر گرفت. مارتینز در صحبت با دنیس جیمز، میلوس سارسف و کریس کورمیر، مستر المپیا را مورد بررسی قرار داد و همچنین 5 بدنساز برتر آرنولد کلاسیک 2023 را پیش بینی کرد.

ویکتور مارتینز در رابطه با مستر المپیا 2023 گفت:

معمولا وقتی می‌خواهند شما در رقابتی شرکت کنید، با پول شما را قانع می‌کنند.

باعث تعجب مارتینز است که چرا برگزارکنندگان مستر المپیا 2023 جایزه برنده را اعلام نکرده‌اند. ویکتور نگران بدنسازانی است که به شدت درگیر بازگشت به مسابقات شده‌اند و مسائل مالی را در نظر نمی‌گیرند. او در پادکست اظهار کرد:

دوست نظر شما را بدانم. معمولا وقتی می‌خواهند که شما در رقابتی شرکت کنید، با پول شما را قانع می‌کنند. اما این دفعه صحبتی از پول نشده! این دیگر چیست؟ جایزه برنده را اعلام نکرده‌اند. آیا ما برای یک جام در این رقابت ها شرکت می‌کنیم؟ آن ها افراد زیادی را استخدام می‌کنند که برای ادامه این رقابت ها و این ورزش تقلا می‌کنند، کلی نامه می‌نویسند که شاید نتیجه دهد... به همین دلیل است که ما بدنسازان در این صنعت به فراموشی سپرده می‌شویم، اینقدر گرسنه‌ایم که فراموش می‌کنیم چطور خودمان را سیر کنیم؟

دنیس جیمز در مستر المپیا 2012 شرکت کرد چرا که جایزه برنده به 250 هزار دلار افزایش داده شد. با این حال بعد از شرکت تعداد زیادی از بدنسازان از در این رقابت ها، سر داور استیو وینبرگر اعلام کرد که برگزارکنندگان توانایی پرداخت جایزه 250 هزار دلاری را ندارند. در نتیجه جایزه برنده کمتر از چیزی بود که به آن ها قول آن داده شده بود. دنیس جیمز اذعان کرد:

آخرین باری که مستر المپیا برگزار شد، پوسترهای آن و جایزه برنده همه جا پیچیده بود. جایزه برنده من را ترغیب کرد که برگردم. با خودم گفتم، یک دقیقه صبر کن، چی؟! 250 هزار دلار؟ بله پول بسیار زیادی بود. اما این را گوش کن، باید این را بگویم. ما تا لحظه‌ای که به آنجا رسیدیم و در جلسه ورزشکاران شرکت کردیم یک موضوع مهم را نمی‌دانستیم. در این جلسه استیو وینبرگر گفت متاسفانه برگزارکننده این مسابقات توانایی پرداخت چنین جایزه‌ای را ندارد. او گفت اگر کسی از این موضوع ناراحت است می‌تواند مسابقات را ترک کند و در آن شرکت نکند. مشکلی نخواهد بود. او خیلی ساده به ما گفت که نمی‌توانند جایزه برنده را پرداخت کنند.

مارتینز این نکته را روشن کرد که اگر جایزه برنده مستر المپیا اعلام شود، دنیس جیمز را در جریان خواهد گذاشت. او خندید و گفت:

خوب به حرف هایم گوش کن. اگر جایزه 250 هزار دلار باشد، من حاضرم سر یکی از کلیه‌هایم ریسک کنم و در آن مسابقات شرکت کنم. من دو کلیه دارم درست است؟ پس سر یکی از آن ها ریسک می‌کنم. شما می‌دانید که این کار را می‌کنم. دوباره تکرار می‌کنم، همه باید از شرکت در این مسابقات راضی باشند.

بررسی آرنولد کلاسیک 2023 توسط مارتینز و پیش بینی او از 5 بدنساز برتر این مسابقات

مارتینز 5 بدنساز برتر آرنولد کلاسیک 2023 را پیش بینی کرد:

  • اول و قهرمان: سمسون دائودا
  • دوم: نیک واکر
  • سوم: بیگ رامی
  • چهارم: شان کلاریدا
  • پنجم: جاستین رودریگز

در حالی که فقط دو هفته تا آرنولد کلاسیک 2023 باقی مانده، جیمز، مارتینز و کورمیر تعدادی از محبوب ترین بدنسازان حال حاضر را مورد بررسی قرار دادند. کومیر و جیمز مطمئن نیستند که سلول درمانی بیگ رامی تا چه اندازه به بهبود او کمک کرده است.

کریس کورمیر پرسید:

وضعیت رامی چطور است؟ به نظر می‌رسد او با استفاده از سلول درمانی در حال بهبود است.

دنیس جیمز اظهار کرد:

امیدوارم که مفید بوده باشد اما از سرعت تاثیر سلول درمانی مطمئن نیستم. اخیرا از بدن او تصویر جدیدی ندیدم و نمی‌دانم که وضعیت او در چه حالی است.

جی کاتلر : اگر بیگ رامی 100 درصد خودش باشد، قهرمان آرنولد کلاسیک می‌شود

مارتینز باور دارد که بدن او مخصوصا پشت او با مصرف آب بهتر خواهد بود. مارتینز با هانتر لابرادا هم نظر است و به عقیده آرنولد کلاسیک برای بیگ رامی، مسابقه «مرگ یا زندگی» است.

مارتینز اذعان کرد:

او بدون قطع مصرف آب بسیار خوب به نظر می‌رسد. مخصوصا پشت او بسیار خوب است. اما همانطور که شما هم می‌دانید، هیچ چیزی جز عملکرد آن ها در روز مسابقات مهم نیست. فقط این سه روز تعیین کننده برد یا باخت شماست. برای رامی، این رقابت، رقابت مرگ یا زندگی است. او که دو بار قهرمان مستر المپیا شده، در آخرین مستر المپیا در جایگاه پنجم قرار گرفت. کاری که باید انجام دهد سخت و دشوار است. باید نشان دهد که تغییر کرده و می‌خواهد برنده شود. درک لانسفورد نیز به دلایل واضحی در این رقابت ها شرکت نکرد.

کورمیر نیز اضافه کرد که سمسون نیز از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و با قدرت ادامه می‌دهد. او اذعان کرد:

وقتی نیک فیگور می‌گیرد، گاهی اوقات بدن او تخت به نظر می‌رسد، گاهی پر حجم تر به نظر می‌رسد. در فیگورهای مختلف بدن‌های متفاوتی را نشان می‌دهد. از سمسون دائودا نیز نباید غافل شد. او شرایط بسیار خوبی دارد و با قدرت ادامه می‌دهد.

دنیس عنوان کرد که نیک واکر می‌تواند به خوبی از قسمت خارجی عضله جلو ران خود بهره ببرد. او اظهار کرد:

از همه بدن نیک لذت می‌برم. از قسمت خارجی عضله جلو ران او واقعا لذت می‌برم، نمی‌دانم چرا اما حس می‌کنم نسبت به بقیه بهتر است.

تعدادی دیگر از بدنسازان بزرگ تاریخ نیز در مورد آرنولد کلاسیک 2023 که ماه آینده برگزار می‌شود پیش‌بینی‌هایی انجام داده‌اند. دنیس جیمز و جانی جکسون باور دارند که بیگ رامی قهرمان خواهد شد. با این حال میلوس سارسف و ویکتور مارتینز از سمسون دائودا حمایت کردند و کریس کورمیر نیز نیک واکر را قهرمان آینده آرنولد کلاسیک پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...