پیکه و نامزد جدیدش بخاطر شکیرا از رستوران بیرون شدند !

پس از خود شکیرا، این بار نوبت طرفداران او رسیده تا زندگی پیکه و کلارا چیا را مختل کنند.
کدخبر (145638) | 03 اسفند 1401 | ساعت 22:16
0 561
پیکه و نامزد جدیدش بخاطر شکیرا از رستوران بیرون شدند !
پس از خود شکیرا، این بار نوبت طرفداران او رسیده تا زندگی پیکه و کلارا چیا را مختل کنند.

به گزارش سرخ نیوز، جرارد پیکه ستاره سابق بارسلونا و نامزد جدیدش کلارا چیا مارتی بار دیگر درگیر جنجال جدیدی شدند. ویدئویی در تیک تاک منتشر شد که در آن این زوج از یک رستوران ژاپنی در بارسلونا اخراج شدند. صاحب رستوران که گفته می‌شود از طرفداران شکیرا خواننده کلمبیایی بود به آنها اجازه نشستن نداد و شخصا آنها را به بیرون هدایت کرد. به گفته شاهدان، مالک به محض مشاهده این زوج جنجالی در رستورانش، از آنها خواست که آنجا را ترک کنند. این ویدیو پس از انتشار در تیک تاک، به سرعت در رسانه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. این بازدید این ویدیو از 3 میلیون نفر عبور کرده و واکنش هزاران طرفدار را برانگیخته و آنها نظرات خود را در مورد این حادثه به اشتراک گذاشتند. طرفداران با تمسخر پیکه نوشتند صاحب رستوران بیشتر از خود پیکه به شکیرا وفادار است. بسیاری از طرفداران صاحب رستوران را به خاطر رفتارش و اینکه او این زوج را از رستورانش بیرون کرد، تشویق کردند.

عصبانیت کلارا چیا بابت اخراج از رستوران

این ویدئو لحظه‌ای را که این زوج از رستوران خارج شدند را نشان نمی‌دهد. با این حال در برگیرنده لحظاتی است که کلارای 23 ساله وقتی به سمت ماشین پیکه می‌رفت، به طرز آشکاری عصبانی بود. این در حالی است که از زمانی که پیکه در روز 25 ژانویه رابطه جدیدش با کلارا چیا را در اینستاگرام خود به نمایش گذاشت، این زوج درگیر جنجال‌های زیادی شدند. پیکه و دوست دختر جدیدش بخاطر شکیرا از رستوران بیرون شدند ! پیکه به تازگی در جریان گفت‌وگو با ایبای یانوس برای اولین بار به رابطه‌اش با کلارا چیا مارتی اعتراف کرده و گفته که این شریک فعلی او است که لباس‌هایش را انتخاب می‌کند و او هیچ لباسی برای خودش نمی‌خرد. پیکه گفته است:
حقیقت این است که من با کلارا به فروشگاه می‌روم و او لباس‌هایم را برای من می‌خرد؛ می‌دانید؟ من یک عروسک خیمه‌ شب‌بازی هستم!
از سوی دیگر به نظر می‌رسد شکیرا قصد ندارد از اشاره به همسر سابقش در آهنگ‌های خود به صرف نظر کند. این خواننده کلمبیایی پس از انتشار چند آهنگ که اشاره تلویحی به جرارد پیکه داشت، بار دیگر در آهنگ جدیدش به نام Telemundo که بخش‌هایی از آن از طریق شبکه‌های تلویزیونی امریکا پخش شد، به رابطه قبلی خود اشاره داشته است. آهنگ دیگر شکیرا با کارول جی هم فقط نامش مشخص شده و هنوز اطلاعات دقیقی از آن وجود ندارد. نام این اهنگ TQG است اما بسیاری نام آن را به Te quedo grande تعبیر داده‌اند چراکه کارول جی با تی شرتی با همین عبارت در یکی از بازی‌های بسکتبال NBA حضور پیدا کرده است.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...