توصیه یک پیشگو به شکیرا ؛ از آن خانه نفرین شده برو!

پیشگو و ستاره‌شناس کوبایی مدعی شده است که پیکه و شکیرا هر دو اسیر جادو و نفرین شده اند.
کدخبر (146026) | 04 اسفند 1401 | ساعت 21:53
0 114
توصیه یک پیشگو به شکیرا ؛ از آن خانه نفرین شده برو!
پیشگو و ستاره‌شناس کوبایی مدعی شده است که پیکه و شکیرا هر دو اسیر جادو و نفرین شده اند.

به گزارش سرخ نیوز، با گذشت بیش از 6 ماه از اعلام خبر رسمی جدایی شکیرا و جرارد پیکه، این زوج سرشناس سابق همچنان در صدر تیتر خبرهای دنیای سلبریتی‌ها قرار دارد. این اتفاق بیشتر زمانی درگیر حواشی شد که مشخص گردید پیکه در دوران ازدواج خود به شکیرا خیانت کرده و بلافاصله پس از جدایی از این خواننده کلمبیایی، وارد رابطه نامزد جدیدش کلارا چیا مارتی شده است. از آن زمان تاکنون افراد زیادی در مورد این زوج سابق اظهار نظر کرده‌اند که مهونی ویدنته، پیشگو و ستاره‌شناس کوبایی یکی از آن ها بوده است. او تاکنون چندین پیش بینی در مورد آن چه در زندگی این خواننده و بازیکن سابق اتفاق افتاده، انجام داده است. او همچنین گفته است که شکیرا و پیکه به زودی درگیر حرکات مختلف و تغییرات بنیادی زیادی خواهند بود. ویندته می گوید که شکیرا باید خانه فعلی خود را ترک کند و از خود در برابر اتمسفر بد اطراف آن خانه محافظت کند. این ستاره‌شناس کوبایی گفته که شکیرا مجبور است خانه‌اش در بارسلون که در حال حاضر در آن زندگی می‌کند را ترک کند چراکه این خانه به اعتقاد او به دلایل مختلف نفرین شده است. توصیه یک پیشگو به شکیرا ؛ از آن خانه نفرین شده برو!

رابطه شکیرا و پیکه تحت تاثیر جادوگری

کاری که شکیرا باید بکند این است که از آن خانه بیرون بیاید، آن خانه نفرین شده است. آنجا بود که مربا، شکیرا و چیزهای دیگرت را دزدیدند.
به گفته این پیشگو شکیرا باید از خود در برابر انرژی‌های منفی والدین مدافع سابق بلوگرانا که سال‌ها همسایه او بوده‌اند، محافظت کند.
خانواده همسر سابق شکیرا از او خسته شده و می‌خواهند او را از زندگی خود دور کنند. کاری که شکیرا باید انجام دهد این است که از خود در برابر رفتارهای بد مادر و پدر پیکه محافظت کند.

توصیه یک پیشگو به شکیرا ؛ از آن خانه نفرین شده برو!

آیا پیکه قربانی جادوگری شده است؟

ویندته می‌گوید پیکه به جادویی دچار شده که از جانب شکیرا نیست بلکه از سوی شریک های قبلی زندگی اوست. او معتقد است که این موضوع بر والدین پیکه و نامزدش کلارا چیا تأثیر می‌گذارد.
آن هایی که از جادو رنج خواهند برد، خانواده پیکه و والدینش هستند. پیکه و کلارا جادو شده‌اند اما این جادو از جانب شکیرا نیست. جادو از سوی افرادی می‌‌آید که قبلا با پیکه بودند و بخاطر موقعیتی است که او در فوتبال داشته اما خانواده پیکه تلاش دارند تا خیلی چیزها را تغییر دهند چراکه نمی‌توانند شکیرا را تحمل کنند.
درباره جنجال های پیکه و شکیرا بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...