حمله هواداران منچستریونایتد به ژاوی به خاطر از یاد بردن نام فرناندز

طرفداران منچستریونایتد در فضای مجازی ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا را به خاطر از یاد بردن نام ستاره پرتغالی آن‌ها دست انداختند.
کدخبر (146638) | 05 اسفند 1401 | ساعت 10:24
0 90
حمله هواداران منچستریونایتد به ژاوی به خاطر از یاد بردن نام فرناندز
طرفداران منچستریونایتد در فضای مجازی ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا را به خاطر از یاد بردن نام ستاره پرتغالی آن‌ها دست انداختند.

به گزارش سرخ نیوز، در شب گذشته (پنجشنبه) باخت 2 بر یک بارسلونا در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد، سوای اینکه تیم کاتالان را از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باز داشت، سرمربی آن ژاوی هرناندز را در معرض طعنه و کنایه‌های حریف قرار داد. دلیل آن هم اظهارات سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی بود، زمانی که قصد داشت به تأثیرگذاری همتای هلندی‌اش اریک تن هاخ روی ستاره‌های کلیدی منچستریونایتد از جمله سانچو، رشفورد، فرد و برونو فرناندز اشاره کند اما نام نفر آخر را فراموش کرد و به جای آن از لفظ «آن پسر پرتغالی» استفاده کرد که گویا به مذاق گروهی از هواداران تیم انگلیسی خوش نیامده و بی‌احترامی به فرناندز تلقی شده است. ژاوی گفت:
تن‌هاخ دارد از تمام استعداد و پتانسیل تیمش استفاده می‌کند. شما به وضوح می‌‌توانید تأثیر او روی عملکرد سانچو، رشفورد، آن پسر پرتغالی و فرد را ببینید و متوجه خواهید شد که آن‌ها چقدر تغییر کرده‌اند.
در واکنش به نوع اشاره ژاوی به برونو فرناندز، هواداران منچستریونایتد در فضای مجازی به او تاختند و برخی هم با زبان طعنه و کنایه درباره او صحبت کردند. یکی از آن‌ها در توئیتر نوشته است:
سلام ژاوی. نام او برونو فرناندز است. اگر دلت خواست می‌توانی او را شگفت‌انگیز صدا بزنی. او کاپیتان ماست پس لطفاً به او احترام بگذار و اسمش را بگو.
دیگری نوشته است:
باور کنید که ژاوی دیگر هرگز نام برونو فرناندز را از یاد نخواهد برد.
سومین کاربر هم پیامی مشابه گذاشته و خطاب به ژاوی می‌گویید:
اسمش را به خاطر بسپار؛ او برونو فرناندز است.
برونو فرناندز یکی از بهترین‌های منچستریونایتد در این فصل بوده است و به همین دلیل هم توانسته بازوبند کاپیتانی را از هری مگوایر بگیرد. هافبک هجومی پرتغالی شیاطین سرخ در فصل جاری در تمامی مسابقات 37 بار برای این تیم به میدان رفته و در آن‌ها 7 گل زده و 10 پاس گل داده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...