راز شخصیت محمد علی کلی از زبان مایک تایسون : او طرفدار بزرگ کشتی کج بود !

مایک تایستون در پادکستی، الگوی محمد علی کلی را یک کشتی‌گیر حرفه‌ای کرد.
کدخبر (146186) | 05 اسفند 1401 | ساعت 10:54
0 949
راز شخصیت محمد علی کلی از زبان مایک تایسون : او طرفدار بزرگ کشتی کج بود !
مایک تایستون در پادکستی، الگوی محمد علی کلی را یک کشتی‌گیر حرفه‌ای کرد.

به گزارش سرخ نیوز، محمد علی کلی همواره برای مایک تایسون از سنین جوانی الهام بخش بوده است. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که الگوی این قهرمان بزرگ چه کسی بوده است؟ علی به دلیل رجزخوانی های قبل مبارزه هایش معروف بود. مردم عاشق گوش کردن به صحبت ها و رجزخوانی های او قبل از مبارزه بودند. مایک تایسون اخیرا در قسمتی از برنامه Hotboxin که با حضور او و آندرتیکر برگزار شد، افشا کرد که بزرگ ترین الگوی محمد علی کلی، یک کشتی گیر بوده است.

مدت ها بود که طرفداران این برنامه منتظر چنین چیزی بوده‌اند. کشتی و بوکس رو به روی یکدیگر. دو شخصیت بزرگ و برجسته کشتی و بوکس در حضور یکدیگر. این چیزی است که بسیاری از هواداران ورزش های رزمی و ضربتی مخصوصا بعد از بازنشستگی آندرتیکر برای آن لحظه شماری می‌کردند. این پادکست بهترین فرصت برای آن ها بود که ماجراجویی های خود در داخل رینگ را با یکدیگر و با مردم به اشتراک بگذارند.

مایک تایسون راز شخصیت محمد علی را افشا کرد : « او کشتی گیری مغرور بود »

مایک تایسون از الگوی محمد علی کلی صحبت کرد

گفت و گوی آن ها با صحبت مایک تایسون در مورد علاقه او به تیم Valiant Brothers آغاز شد. آندرتیکر از این موضوع تعجب کرد چرا که انتظار شنیدن چنین نام هایی را در لیست علاقه مندی های تایسون نداشت و نمی‌دانست که تایسون یکی از طرفداران کشتی کج است. بعد از این، تایسون در مورد علی صحبت کرد.

او در ابتدا نام کشتی گیر الهام بخش محمد علی را فراموش کرد اما اظهار کرد که بعد از اولین دیدار کلی با این کشتی گیر، محمد علی کلی سعی می‌کرد که نحوه رفتار او را تقلید کند. او اذعان کرد:

نام او را فراموش کردم، او کشتی گیر مغروری است و وقتی تایسون او را ملاقات کرد، سعی کرد رفتار او را تقلید کند. یادم آمد، اسم او Gorgeous George (جورج زیبا) است.

آندرتیکر این نام را به یاد آورد. مایک تایسون عنوان کرد که بعد از ملاقات محمد علی کلی با او سعی داشت که طرز برخورد او با دیگران را تقلید کند. در نهایت آندرتیکر با افتخار اضافه کرد:

بله درست است، محمد علی کلی یکی از طرفداران بزرگ کشتی کج است

این پادکست قطعا سوالات زیادی را برای بسیاری از هواداران به وجود میاورد چرا که شخصیتی کاملا متفاوت را از مایک تایسون به مردم نشان داد. شخصیتی که بسیار به کشتی کج علاقه دارد و یکی از هواداران بلند مدت این حرفه است. تایسون در ادامه باز هم در مورد علاقه شدیدش به کشتی کج و WWE صحبت کرد. او اخیرا با امتناع کردن از صحبت در مورد AEW درآخرین بیانیه‌اش، لطفی که WWE قبلا در حق او کرده بود را جبران کرد.

مایک تایسون راز شخصیت محمد علی را افشا کرد : « او کشتی گیری مغرور بود »

علاقه شدید مایک تایسون به WWE

مایک تایسون در سال 2012 به عنوان یک داور معروف در WWE حضور پیدا کرد و کشتی بین استون کلد استیو آستین و شان مایکلز را داوری کرد. او همچنین بعد ها مدعی شد که همواره WWE را به AEW ترجیح می‌دهد. حتی اگر AEW به او پول بیشتری پرداخت کند باز هم ترجیح می‌دهد زیر نظر وینس مکمن کار کند.

همه دوست دارند مایک تایسون را بار دیگر در رینگ مبارزه ببینند. حتی اگر این مبارزه به 10 راند کشیده نشود و مبارزه کوتاه باشد، دوست دارند او را دوباره در حال مبارزه ببینند. اگر قرار بر انجام چنین مبارزه ای باشد، WWE می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای برگزاری آن باشند چراکه بسیار در این کار ماهرند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...