شکیرا ، کلارا چیا و آنتونلا در یک تیم؛ زنانی بر علیه پیکه!

اولین ملاقات شکیرا و کلارا چیا در کوسموس، شرکت جرارد پیکه و جایی که نامزد جدید پیکه قبلاً در آنجا کار می‌کرد، انجام شده است.
کدخبر (146790) | 05 اسفند 1401 | ساعت 14:50
0 135
شکیرا ، کلارا چیا و آنتونلا در یک تیم؛ زنانی بر علیه پیکه!
اولین ملاقات شکیرا و کلارا چیا در کوسموس، شرکت جرارد پیکه و جایی که نامزد جدید پیکه قبلاً در آنجا کار می‌کرد، انجام شده است.

به گزارش سرخ نیوز، طی سال‌های گذشته همیشه رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که شکیرا به دلیل تیپ شخصیتی سلطه‌گرش هرگز با دوستان پیکه رابطه خوبی نداشته است. همواره این پیش فرض وجود داشته که این خواننده کلمبیایی رابطه خیلی خوبی با همسر لیونل مسی، آنتونلا روکوزو نداشته است. اما اکنون به نظر می‌رسد همه این فرضیه‌ها حداقل در مورد رابطه شکیرا و آنتونلا به طور کلی تغییر کرده است.

همسر مسی و شکیرا در یک جبهه

پس از حمایت همسر مسی از پیام سال نوی شکیرا در مورد خیانت و حتی واکنش مثبت او به آهنگ جدید شکیرا با Bizarrap ، آنتونلا آرژانتینی بار دیگر موضع خود را در مورد جدایی این خواننده و بازیکن سابق بارسلونا تکرار کرد. او به تازگی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام به حمایت از شکیرا پرداخته است. آنتونلا با استفاده از چند ایموجی "شعله"، به آخرین خبرهای از آهنگ جدید شکیرا با کارول جی واکنش نشان داد. این دو خواننده قرار است از آهنگ جدیدشان به نام «من برای تو خیلی زیاد بودم» رونمایی کنند؛ آهنگی که به نظر می‌رسد قرار است پیامی مستقیم به شرکای زندگی قبلی این دو خواننده باشد. طرفداران شکیرا از جمله آنتونلا، در انتظار شنیدن این آهنگ و شاید مهمتر از آن اشعارش هستند که مطمئنا نکات دیگری را از روابط شکیرا و پیکه در خود خواهد داشت. به نظر می رسد آنتونلا با این حرکت جدید نشان می‌دهد که مشتاقانه منتظر شنیدن آهنگ جدید این دو خواننده کلمبیایی است و بار دیگر حمایت خود را از شکیرا نشان داده است. این اتفاق می‌تواند بیانگر این باشد که اگرچه آنتونلا و شکیرا هرگز دوستان خوبی نبوده‌اند، اما رابطه آنها می تواند بهتر از آن چیزی باشد که تصور می‌شد و جدایی پیکه و شکیرا نتوانسته تاثیری بر این رابطه داشته باشد. از طرف دیگر جدایی این خواننده از پیکه ممکن است الهام بخش همدردی و همبستگی همسر مسی شده باشد و او با شکیرا در یک جبهه قرار گرفته باشد. در سوی دیگر اگرچه شکیرا همچنان به انتشار آهنگ‌های جدید علیه پیکه ادامه می‌دهد، اما به نظر می‌رسد رابطه پیکه و کلارا چیا مارتی در حال تثبیت شدن است. همکاری جدید شکیرا با کارول جی که امروز منتشر خواهد شد، به نظر می‌رسد دوباره حاوی پیام‌های مستقیم و غیرمستقیم برای پیکه باشد.

پشت پرده آهنگ جدید شکیرا علیه پیکه ؛ او همچنان خشمگین استاولین ملاقات شکیرا و کلارا چیا

همچنین در مورد چگونگی شکل‌گیری رابطه بین کلارا چیا نامزد جدید پیکه و جرارد پیکه هنوز اطلاعات جدیدی برملا می‌شود. مشخصا شکیرا و کلارا چیا یکدیگر را می‌شناختند و این مربوط به زمانی می‌شود که شکیرا با پیکه در زندگی مشترک قرار داشت. به گزارش مجله اسپانیایی SEMANA، اولین ملاقات شکیرا و کلارا چیا در کوسموس، شرکت جرارد پیکه و جایی که  نامزد فعلی او قبلاً در آنجا کار می‌کرد، انجام شده است. شکیرا که هر از چند گاهی به شرکت سر می‌زد، در یکی از آن بازدیدها با کلارا چیا آشنا شد و در آن زمان بود که نامزد جدید پیکه از شکیرا خواست تا با هم عکسی به یادگار بگیرند و خودش را از طرفداران شکیرا معرفی کرد. گفته می‌شود که کلارا چیا به این شکل به شکیرا نزدیک شده تا با او عکس بگیرد که یک حرکت عادی در میان طرفداران این هنرمند در سراسر جهان محسوب می‌شود. سوالی که اکنون مطرح می شود این است که آیا کلارا چیا به عنوان یک طرفدار واقعی خواننده درخواست عکسی با شکیرا کرده است یا به عنوان یک شوخی، چراکه به نظر می رسد که آن زمان ممکن است رابطه بین کلارا چیا و پیکه شروع شده بوده است.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...