جزئیات ناکامی بیگ رامی در مستر المپیا 2022 از زبان چد نیکولز

چد نیکولز مربی معروف بدنسازی از جزییات و اشتباهات بیگ رامی در مستر المپیا 2022 پرده برداشت و اعلام کرد که این بدنساز با برطرف کردن این مشکلات آماده پیروزی در آرنولد کلاسیک 2023 است.
کدخبر (146777) | 06 اسفند 1401 | ساعت 08:31
0 616
جزئیات ناکامی بیگ رامی در مستر المپیا 2022 از زبان چد نیکولز
چد نیکولز مربی معروف بدنسازی از جزییات و اشتباهات بیگ رامی در مستر المپیا 2022 پرده برداشت و اعلام کرد که این بدنساز با برطرف کردن این مشکلات آماده پیروزی در آرنولد کلاسیک 2023 است.

به گزارش سرخ نیوز، چد نیکولز، مربی آمادگی و تغذیه در مورد مشکلاتی که برای بیگ رامی در المپیا 2022 رخ داد و اینکه چگونه امیدوار است تا این مشکلات را برای آرنولد کلاسیک 2023 برطرف کند، مسائلی را مطرح کرده است. آماده شدن برای یک رقابت بدنسازی موانع بزرگی دارد. این کار به سادگی بلند کردن وزنه، پرورش عضله و قدم گذاشتن روی صحنه برای گرفتن جایزه نیست. آماده شدن برای رقابتی که باید در آن بهترین باشید، مانند یک آزمایش علمی است. اگر یک اشتباه انجام دهید، همه چیز از بین می‌رود. این احتمالا همان چیزی است که باعث شد بیگ رامی، قهرمان دو دوره متوالی مستر المپیا در مسابقات سال 2022 شکست بخورد. بیگ رامی در مستر المپیا 2022 محبوبیت غیرقابل انکاری داشت و بالاترین شانس قهرمانی را به خود اختصاص داده بود. همه چیز خیلی سریع پیش رفت و ما چیزی را از او دیدیم که هیچگاه عادت به دیدنش نداشتیم. همین شد که او موقعیت خود را در معتبرترین رقابت بدنسازی دنیا از دست داد. جزئیات ناکامی بیگ رامی در مستر المپیا 2022 از زبان چد نیکولز

اشتباه بیگ رامی چه بود؟

چد نیکولز، مربی آمادگی و تغذیه برای آنکه متوجه شود بدنساز مصری دچار چه خطایی در مستر المپیا 2022 شده، به سراغ بازبینی حرکات او رفته است. چد نیکولز در مصاحبه اخیر خود در مورد اشتباهی که بیگ رامی در مستر المپیا 2022 داشته، صحبت کرده است.

چیزهایی وجود دارد که من هیچ وقت در مورد آن صحبت نکرده‌ام. همه می‌دانیم در مستر المپیا چه اتفاقی اتفاد. هر چیزی ممکن است به اشتباه رخ داده باشد و در واقع منظورم این است که همه چیز اشتباه بوده است. ما یک فیگور خیلی بد از رامی دیدیم. او خیلی دیر وارد شد و به همین خاطر باید کل هفته قبل از رقابت را زیر نظر بگیریم. برای حضور در آرنولد کلاسیک باید خیلی چیزها را اصلاح و روی آنها کار می‌کردیم. همه از مشکلات پا، کمر و چهار سر ران بیگ رامی مطلع هستند.

بنابراین به نظر می رسد که رامی در حالی وارد مستر المپیا 2022 شده که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرده است. روشی که او و تیمش برای این رویداد در پیش گرفته بود، به اندازه کافی مناسب نبود و هیچ تناسبی با آماده‌سازی وی در سال‌های قبل از آن نداشت. چد نیکولز در ادامه می‌افزاید:

ما باید به مسیر خودمان برگردیم و خیلی چیزها را بررسی کنیم. ما به عقب برگشتیم، همه کارهایی را که قبلا انجام داده بودیم کنار گذاشتیم، زیرا صادقانه بگویم خیلی از فعالیت‌هایی که در سال‌های 2020 و 2021 برای بیگ رامی مثمر ثمر بودند، امسال نتیجه ندادند چراکه بدنش تغییر کرده بود و ما با مصدومیت‌ها و مشکلات زیادی روبرو بودیم.

جزئیات ناکامی بیگ رامی در مستر المپیا 2022 از زبان چد نیکولز

به سوی آرنولد کلاسیک 2023

به گفته چد نیکولز بسیاری از مشکلات برطرف شده و آنها منتظر برگزاری آرنولد کلاسیک هستند.

در حال حاضر رامی شرایط خوبی دارد. او سلول درمانی را انجام داده با این حال نمی‌توان گفت که رامی 100 درصد برای آرنولد کلاسیک خودش را آماده کرده است. اما در هر صورت خیلی از مشکلات کلیدی برطرف شده که در نوع خودش قابل توجه است. من فکر می‌کنم پشت او حدود 20 درصد بهبود پیدا کرده و مشابه چیزی است که در سال 2020 از وی مشاهده کردیم. عضلات پشت بازوی بیگ رامی هم شرایط مشابهی دارند. همه چیز نسبت به مستر المپیا سال قبل کمی بهبود یافته است. بیشترین پیشرفت رامی مربوط به پاها بوده است. همه دیده بودند که او در پاهایش توده‌ها و فرورفتگی‌های کوچکی دارد که اکنون آن‌ها کاملاً از بین رفته‌اند. خطوط عضلات پایش حالا کاملاً عمیق و کشیده هستند. این بزرگترین پیشرفت بیگ رامی در آرنولد کلاسیک خواهد بود.

جزئیات ناکامی بیگ رامی در مستر المپیا 2022 از زبان چد نیکولز

سایز و وزن بیگ رامی چه قدر است؟

چد نیکولز همچنین به سایز رامی هم اشاره کرده است. به گفته او قهرمان پیشین مستر المپیا در حال حاضر حدود 155 کیلوگرم وزن دارد.

مطمئناً از زمانی که من او را تمرین داده‌ام، بدون شک بزرگ‌تر از همیشه شده است. او بهتر به نظر می‌رسد زیرا در واقع دور کمر او همان اندازه‌ای است که بود، فقط بخش‌های دیگر بزرگتر شده‌اند.

به نظر می‌رسد که رامی و تیمش در حال انجام تمام تغییرات لازم برای رسیدن قهرمان سابق المپیا به بهترین شرایط هستند. با زمان کمی که تا آرنولد کلاسیک 2023 باقی مانده، به زودی خواهیم دید که آیا ارزیابی چد نیکولز دقیق بوده یا خیر. درباره بیگ رامی و بدنسازی بیش تر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...