مایک تایسون و تایسون فیوری در میان رقص دشداشه ریاض !

عربستان در ضیافتی که برای استقبال از مایک تیسون و تایسون فیوری برپا کرده بود، از آنها خواست تا در کنار سایر افراد برقصند.
کدخبر (147383) | 06 اسفند 1401 | ساعت 20:39
0 611
مایک تایسون و تایسون فیوری در میان رقص دشداشه ریاض !
عربستان در ضیافتی که برای استقبال از مایک تیسون و تایسون فیوری برپا کرده بود، از آنها خواست تا در کنار سایر افراد برقصند.

به گزارش سرخ نیوز، آیرون مایک و جیپسی کینگ قهرمان WBC برای مسابقه پر سر و صدا بین جیک پاول و تامی فیوری در عربستان سعودی به سر می‌برند. مایک تیسون و تایسون فیوری روز گذشته وارد ریاض پایتخت عربستان شدند تا خود را آماده هماورد این دو مبارز سبک وزن کنند. با این حال عربستان که پیش‌تر هم نشان داده از این فرصت‌ها به بهترین شکل برای منافع خود استفاده می‌کند، در ضیافتی که برای استقبال از این دو ورزشکار قدیمی و جدید برپا کرده بود، از تایسون و فیوری خواست تا در کنار سایر افراد برقصند.

تایسون و فیوری شمشیر به دست در حال رقص عربی

در این مراسم تایسون و فیوری که در عکس‌ها دیده می‌شوند با چه ذوقی مشغول غذا خوردن هستند، شمشیر به دست گرفته تا در کنار سایر افراد دشداشه پوش، به رقص عربی بپردازند. فیلم این مراسم در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و یکی از اولین کسانی که آن را منتشر کرده، با تمسخر نوشته:
دو تایسون بهتر از یکی است!
مایک تایسون که با تامی فیوری هیچ برخوردی نداشته و اصلا شناختی از وی ندارد، در مصاحبه با خبرنگاران درباره مبارزه جیک پاول و تامی فیوری صحبت کرده است. تایسون 56 ساله در حالی با هیجان درباره این رقابت صحبت می‌کند که همه می‌دانند او از طرفداران جیک پاول است و حتی او را در بازگشت خود به آندرکارت در سال 2020 به همراه داشت.

مایک تایسون و تایسون فیوری در میان رقص دشداشه ریاض!فیوری ، اولین بوکسوری که مقابل پاول قرار گرفت

پاول 26 ساله چندی پیش نیت رابینسون 38 ساله، ستاره سابق NBA را ناک اوت کرد. این همان شبی بود که تایسون برای انجام یک مسابقه نمایشی به رینگ بازگشته بود. از آن زمان تاکنون جیک پاول در 6 مسابقه متوالی پیروز شده و شکستی در کارنامه خود نداشته است. او قهرمانان سابق MMA یعنی بن آسکرن 38 ساله، تایرون وودلی 40 ساله و اندرسون سیلوا 47 ساله شکست داده است. فیوری 23 ساله اولین بوکسوری شناخته شده‌ای خواهد بود که پاول تاکنون با آن روبرو شده است. با این حال روند بردهای پاول توسط مردی که تکه‌ای از گوش اواندر هالیفیلد را گاز گرفت، مورد تحسین قرار گرفت. تایسون می‌گوید:
او تجربه بوکس را دارد. قبلا هم بوکس کار کرده و با پیروزی مقابل افرادی که فکرش را نمی‌کردیم، ثابت کرد که توانایی‌های خوبی دارد.

تمجید پدر تامی فیوری از مایک تایسون

در همین حال، جان فیوری، پدر جیپسی کینگ و تامی نیز در عربستان است تا پسرش را برای مسابقه آماده کند. او قبلاً عنوان کرد به خاطر نام مایک تایسون است که نام پسر بزرگش را تایسون گذاشته و به همین خاطر مایک آهنین از او تشکر کرده بود. در حاشیه این مراسم جان به تایسون گفت:
او اینجاست، مرد اصلی من. این اوست، مردی که من نام پسرم را به نام او گذاشتم. بهترین سنگین وزن دوران خود، بهترین مرد جوانی که تا به حال به دنیا آمده است. مایکل تایسون.
و مایک تایسون هم در پاسخ گفت:
پسر شما این عنوان را به سطح بالاتری رسانده است.
بیشتر بخوانید:
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...