7 پیام شکیرا به پیکه در آهنگ جدیدش!

شکیرا فراموش نکرده که در آهنگ جدید خود به نامزد جدید پیکه اشاره کند و از مدافع میانی سابق بارسلونا می‌ خواهد که به عشق جدیدش بگوید که او برای مردان رقابت نمی‌ کند.
کدخبر (147441) | 06 اسفند 1401 | ساعت 21:00
0 216
7 پیام شکیرا به پیکه در آهنگ جدیدش!
شکیرا فراموش نکرده که در آهنگ جدید خود به نامزد جدید پیکه اشاره کند و از مدافع میانی سابق بارسلونا می‌ خواهد که به عشق جدیدش بگوید که او برای مردان رقابت نمی‌ کند.

به گزارش سرخ نیوز، ماه ژانویه بود که شکیرا با انتشار یک آهنگ مشترک به همراه Bizarrap، همه را غافلگیر کرد. این خواننده سرشناس کلمبیایی در این آهنگ همسر سابقش جرارد پیکه و نامزد جدیدش کلارا چیا را مورد نقد قرار داده بود. این آهنگ به سرعت به موفقیت بزرگی رسید و در تمام دنیا شنیده شد. حالا شکیرا با انتشار جدید خود به همراه با کارول جی، دوباره همان کار قدیمی را تکرار کرد و پیام‌هایی را برای همسر سابق خود در متن ترانه این آهنگ در نظر گرفته است. اینها هفت پیامی هستند که شکیرا از طریق آهنگ جدیدش برای پیکه ارسال کرده است. 1. آنچه داشتیم، فراموش کردم در این آهنگ کارول جی کسی است که شروع به حمله به شریک سابقش آنوئل می‌کند. آنها در مارس 2022 از یکدیگر جدا شدند. وقتی نوبت شکیرا می رسد، او شروعی قدرتمندتری دارد. شکیرا می‌گوید:

"دیدن تو با یک شریک جدید به من صدمه زد، اما من در حال حاضر تنها هستم، آنچه زندگی کردیم فراموش شده و این چیزی است که تو را آزرده خاطر کرده است. حتی زندگی من بهتر شده است، شما دیگر اینجا خوشایند نیستید، آنچه دوست دختر تو به سوی من پرتاب کرد، حتی من را عصبانی نمی‌کند، من می‌خندم."
2. می‌خواهید برگردید حملات شکیرا در این آهنگ یادآور همان حملات آهنگ قبلی به پیکه است. پیکه و کلارا چیا دوباره مورد هدف شکیرا قرار گرفته و این خواننده کلمبیایی چنین هدفی را پنهان نمی‌کند. او می‌گوید:
"حالا می‌خواهی برگردی، می‌توانی بگو، آنجا منتظر من باش، انگار که من یک احمق هستم".
تیک تاک؛ صدای بمب جدید شکیرا علیه پیکه! + عکس3. خطاهایی که تکرار نمی‌کنم سپس در قسمت دیگری از آهنگ شکیرا به آنچه قبلاً در ترانه بیان شده، اشاره می‌کند که نشان می‌دهد پیکه می‌خواهد به شکیرا بازگردد. با این حال، شکیرا تاکید می‌کند که او همان خطا را تکرار نخواهد کرد. 4. سخت‌تر بسیاری از اشعار در واقع یادآور برخی از قسمت‌های آهنگ شکیرا با Bizarrap هستند. او می‌گوید:
"شما رفتید و من تریپل M گرفتم: بهتر، سخت‌تر، سطح بالاتر"
5. لایک کنید یکی از جالب‌ترین بخش‌های ترانه این آهنگ جایی است که شکیرا حدس می‌زند که پیکه سعی کرده به نوعی به او نزدیک شود. او می‌گوید:
"و می‌خواهی برگردی، وقتی عکس من را دوست داشتی، این را حدس می‌زدم".
پشت پرده آهنگ جدید شکیرا علیه پیکه ؛ او همچنان خشمگین است6. یادآوری "مونوتونی" شکیرا در بخشی دیگر به موفقیت سال گذشته "مونوتونیا" اشاره می‌کند. این کلمبیایی می‌گوید:
"در جای دیگری دنبال غذا می‌گردم و می‌گویم این مونوتونی است و حالا می‌خواهی به عقب برگردی. من به این فکر کرده بودم، وقتی عکس مرا دوست داشتی ".
7. من برای مردان مسابقه نمی‌دهم شکیرا فراموش نکرده که در آهنگ جدید خود به نامزد جدید پیکه اشاره کند و از مدافع میانی سابق بارسلونا می‌خواهد که به عشق جدیدش بگوید که او برای مردان رقابت نمی‌کند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...