رایان رینولدز به دنبال بازی دوستانه با منچستریونایتد و چلسی!

تیم راکسام که تحت مالکیت ستارگان هالیوودی یعنی رایان رینولدز و راب مک‌الهنی قرار دارد، قصد دارد تا با غول های انگلیسی بازی کند.
کدخبر (147958) | 09 اسفند 1401 | ساعت 08:38
0 158
رایان رینولدز به دنبال بازی دوستانه با منچستریونایتد و چلسی!
تیم راکسام که تحت مالکیت ستارگان هالیوودی یعنی رایان رینولدز و راب مک‌الهنی قرار دارد، قصد دارد تا با غول های انگلیسی بازی کند.

به گزارش سرخ نیوز، رایان رینولدز ستاره فیلم ددپول به دنبال برگزاری یک بازی دوستانه با تیم‌های منچستریونایتد و چلسی در آمریکا است. از زمانی که رایان رینولدز و راب مک‌الهنی مالکیت باشگاه راکسام را بر عهده گرفتند، تیم ولزی به یکی از محبوب‌ترین تیم‌های جزیره تبدیل شده است. رینولدز و مک‌الهنی این باشگاه را در سال 2021 به عنوان بخشی از مجموعه مستند ورزشی «به راکسام خوش آمدید» خریداری کردند. رایان رینولدز به دنبال بازی دوستانه با منچستر یونایتد و چلسی!

وضعیت تیم راکسام با مالکیت رایان رینولدز

از زمانی که این دو بازیگر هالیوودی وارد هیئت مدیره این باشگاه شده‌اند، رکسام در آستانه صعود به لیگ دسته دوم قرار گرفته و شفیلد یونایتد تیم حاضر در چمپیونشیپ را در بازی مجدد دور چهارم جام حذفی شکست داده است. حالا این چهره معروف تلاش دارند تا این تیم رو به پیشرفت را به آن سوی جزیره ببرند و در آمریکا با غول‌های جزیره روبرو کنند. به گزارش تلگراف، مالکان راکسام به بازی‌های دوستانه احتمالی در کارولینای شمالی و سن دیگو چشم دوخته‌اند. گفته می‌شود هم به چلسی و هم منچستر یونایتد به عنوان بخشی از تورهای پیش فصل تابستانی خود در آمریکا، بازی مقابل این تیم ولزی پیشنهاد شده است. رینولدز و مک‌الهنی ممکن است در ابتدا این باشگاه را برای سریال‌هایشان خریداری کرده باشند اما حالا آنها به طور جدی در حال سرمایه‌گذاری بر روی باشگاه هستند و تصمیم دارند موقعیت این تیم را در فوتبال انگلیس ارتقا دهند. آنها پس از خرید باشگاه به مبلغ 2 میلیون پوند، سرمایه گذاری زیادی روی تیم و زیرساخت‌های آن انجام داده‌اند. رایان رینولدز به دنبال بازی دوستانه با منچستریونایتد و چلسی! علاوه بر بازسازی قابل توجهی که در ورزشگاه در حال انجام است، این باشگاه همچنین دارای یک تیم حرفه ای فیزیوتراپی، یک حساب پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی است و حتی یک قرارداد حمایت مالی بزرگ با TikTok منعقد کرده است. رکسام در حال حاضر با سه امتیاز کمتر از نوتس کانتی، صدرنشین فعلی لیگ، در رده دوم لیگ ملی قرار دارد. راکسام در 15 سال گذشته در لیگ فوتبال حضور نداشته و فصل گذشته به طرز غم انگیزی فرصت حضور در این لیگ را از دست دادند. پیروزی دیرهنگام گریمزبی، باعث شد فصل راکسام به بدترین شکل ممکن تمام شود و آنها در آخرین روز فصل، امکان صعود خودکار را به استاکپورت کانتی بسپارند. رایان رینولدز به دنبال بازی دوستانه با منچستریونایتد و چلسی! با این حال تحت هدایت مربی باتجربه‌ای مانند فیل پارکینسون، آنها در موقعیت بسیار امیدوار کننده‌ای برای صعود از لیگ ملی قرار دارند. چه آن‌ها بتوانند سقف شیشه‌ای را بشکنند یا نه، آمادگی برای فصل‌های بعد، به اندازه رویارویی با چلسی و منچستریونایتد هیجان انگیز نیست. مسیر راکسام یک داستان فوتبالی خوب است که با جادوی هالیوود کامل شده است و در ادامه ممکن است همه چیز هیجان‌انگیزتر شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...