آمار جالب توجه عالیشاه در نیم فصل دوم

امید عالیشاه از شروع نیم فصل دوم نمایش بسیار خوبی را در ترکیب پرسپولیس داشته و برای این تیم یک گل و یک پاس گل داده است.
کدخبر (149379) | 10 اسفند 1401 | ساعت 12:44
0 99
آمار جالب توجه عالیشاه در نیم فصل دوم
امید عالیشاه از شروع نیم فصل دوم نمایش بسیار خوبی را در ترکیب پرسپولیس داشته و برای این تیم یک گل و یک پاس گل داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در روزی که پرسپولیس با ۳ گل نفت مسجد سلیمان را در آزادی در هم کوبید، اغلب بازیکنان این تیم نمایش خوبی مقابل نفت مسجد سلیمان داشتند. بیرانوند پس از مدت ها موفق به ثبت کلین شیت شد، مهدی ترابی و مهدی عبدی نخستین گل فصل خود را زدند و سینا اسدبیگی با زدن یک شوت تماشایی و جبران اشتباه خود در تقدیم پنالتی به حریف، دومین گلش را در لیگ برتر بیست و دوم زد تا سرخ ها بعد از کنار زدن سپاهان از جام با یک نمایش مقتدرانه به استقبال ادامه فصل بروند.

در این بین درخشش یک بازیکن در زیر سایه برد پرگل پرسپولیس و نمایش ستاره هایش مغفول ماند و آن بازیکن کسی نیست جز کاپیتان محبوب این تیم.

بدشانس مثل کاپیتان پرسپولیس

امید عالیشاه که پس از ۲ هفته غیبت از ابتدا در ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفت، در روزی که بار دیگر بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت موفق به ارسال یک پاس گل شد. او در واپسین دقایق نیمه نخست مسابقه توپی را از مرکز زمین در اختیار مهدی ترابی قرار داد تا ستاره پرسپولیس با یک حرکت انفرادی دو مدافع حریف را از پیش رو برداشته و با نفوذ به محوطه جریمه و یک ضربه بغل پای فنی گل دوم سرخپوشان را به ثمر برساند.

آمار جالب توجه عالیشاه در نیم فصل دوم

عالیشاه در ۸۰ دقیقه‌ای که در ترکیب قرار داشت نمایش خوبی را از خود توانست ارائه دهد و یک بار از روی ضربه ایستگاهی تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد و بدشانس بود که توپش به گل تبدیل نشد؛ چه بسا اگر این اتفاق رخ می‌داد شاهد یکی از زیباترین گل های این فصل لیگ برتر بودیم. عالیشاه در هفته شانزدهم لیگ برتر که با برتری ۱-۰ سرخپوشان مقابل ذوب آهن همراه بود در دقیقه ۶۹ روی ارسال سروش رفیعی دروازه حریف را باز کرد و موفق شد یک گل ۳ امتیازی برای تیمش بزند.

عالیشاه و مصدومیت های پیاپی 

ناگفته نماند کاپیتان اول سرخ ها روزهای پرفراز و شیبی را در فصل جاری داشته و پس از این که هفته نخست لیگ را به دلیل محرومیت انضباطی از دست داد، در بازی مقابل هوادار تهران در هفته پنجم لیگ برتر دچار مصدومیت گردید تا ۴ هفته ای را دور از ترکیب باشد. عالیشاه از هفته نهم به مستطیل سبز برگشت و دقایقی برابر مس رفسنجان به میدان رفت. این ستاره ریز نقش در هفته هایی که پرسپولیس از کمبود مهاجم رنج می برد، در خط حمله حضور یافت و توانست بازی های خوبی را در این پست به نمایش بگذارد، اما بار دیگر مصدومیت به سراغش آمد تا دیدار با گل گهر و نساجی را از دست دهد.

آمار جالب توجه عالیشاه در نیم فصل دوم

اوج گیری ستاره شماره ۲ در نیم فصل

او از بازی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل ون پارس دوباره به ترکیب بازگشت و در روزی که به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود، روی گل دوم اثرگذار شد تا مرتضی پورعلی‌گنجی از ریباند ضربه او بازی را به تساوی بکشاند. یک هفته بعد نیز همان طور که اشاره شد، خود عالیشاه دروازه ذوب آهن را در آزادی باز کرد و در ادامه هم نخستین پاس گل فصلش را در دیدار با نفت مسجد سلیمان به ثبت رساند. به عبارتی ستاره شماره ۲ پرسپولیس در ۲۸۶ دقیقه ای که از ابتدای نیم فصل دوم در ترکیب بوده یک گل و یک پاس گل را از خود بر جای گذاشته است؛ چه بسا اگر آن اتفاقات در نیم فصل نخست برای این بازیکن رخ نمی داد و عالیشاه مرتبا مصدوم نمی شد شاید می‌توانست بیشتر از آن چه که باید برای تیمش موثر باشد و آمار بهتری را به لحاظ گلزنی یا پاس گل برجای بگذارد.

بی شک بازگشت این هافبک تکنیکی به روزهای اوج، خبر خوبی برای کادرفنی پرسپولیس خواهد بود و می تواند رقابت را در خط میانی این تیم افزایش دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...