تعطیلات رمی : سورپرایز عجیب سرنا ویلیامز در اولین ملاقات با همسرش

داستان اولین قرار و آشنایی سرنا ویلیامز تنیسور معروف و همسرش ماجرای جالبی دارد که در ادامه می خوانیم.
کدخبر (149038) | 10 اسفند 1401 | ساعت 06:32
0 552
تعطیلات رمی : سورپرایز عجیب سرنا ویلیامز در اولین ملاقات با همسرش
داستان اولین قرار و آشنایی سرنا ویلیامز تنیسور معروف و همسرش ماجرای جالبی دارد که در ادامه می خوانیم.

به گزارش سرخ نیوز، سرنا ویلیامز از اولین ملاقات خود با همسرش الکسیس اوهانیان روایت جالبی دارد. در اولین قرار این زوج مشهور در شهر رم، سرنا ویلیامز برای ترساندن همسرش یک موش با خودش به سر قرار برده بود. اما به نظر می‌رسد از آنجایی که سرنا و الکسیس اوهانیان با هم ازدواج کردند و پس از آن صاحب یک دختر هم شدند، این شوخی تاثیر منفی روی رابطه آنها نداشت! این زوج دو سال قبل در هتل شوالیه رم با یکدیگر ملاقات کردند. تعطیلات رمی : سورپرایز عجیب سرنا ویلیامز در اولین ملاقات با همسرش

ماجرای آشنایی سرنا ویلیامز و همسرش

همزمان با ویلیامز که برای حضور در مسابقات BNL d'Italia در شهر رم حضور داشت، الکسیس هم جهت شرکت در جشنواره جهانی رسانه در این شهر اقامت داشت. سرنا به Vanity Fair گفت:
این مرد بزرگ از راه رسید و میز کناری ما نشست و من با خودم گفتم اوه! این همه میز، چرا باید اینجا بنشیند؟
تعطیلات رمی : سورپرایز عجیب سرنا ویلیامز در اولین ملاقات با همسرش پس از آن سرنا تلاش کرد تا اوهانیان را متقاعد کند که در میز خالی دیگری بنشیند و به همین خاطر به او گفت که در اطراف این میز موش وجود دارد. همسر فعلی ویلیامز و بنیانگذار Reddit در پاسخ به سرنا گفته بود:
من از بروکلین می‌آیم و به دیدن موش‌ها عادت دارم.

تصاویر سرنا ویلیامز و همسرش

سرنا هم که متوجه می‌شود اوهانیان ترسی از موش‌ها ندارد سعی می‌کند به او نزدیک شود و از وی می‌خواهد که کنار آنها در یک میز بنشیند. بدین ترتیب زمینه آشنایی این زوج فراهم می‌شود و به دنبال آن سرنا از الکسیس می‌خواهد تا مسابقات او را در پاریس و رولند گاروس از نزدیک تماشا کند و اینگونه اولین قرار عاشقانه آنها رقم خورد. تعطیلات رمی : سورپرایز عجیب سرنا ویلیامز در اولین ملاقات با همسرش سرنا ویلیامز سپتامبر گذشته تنیس را در مسابقات آزاد آمریکا در مقابل چشمان هموطنانش برای همیشه کنار گذاشت. این ستاره تنیس آمریکا 73 عنوان انفرادی WTA را کسب کرده است. 23 مورد از این قهرمانی‌ها مربوط به مسابقات گرند اسلم هستند که او را تبدیل به دومین بازیکن پرافتخار این رقابت‌ها پس از مارگارت اسمیت کورت با 24 قهرمانی می‌کند. سرنا در طول دوران ورزش خود توانسته قهرمانی در 4 گرند اسلم در یک فصل را دو بار تکرار کند. او همچنین پنج مستر کاپ پایان سال و 19 تورنمنت دسته برتر و همچنین 21 عنوان Tier I و Tier II و یک مدال طلای المپیک در سال 2012 را تصاحب کرده است. سرنا ویلیامز نه تنها در مسابقات انفرادی توانسته به عناوین متعددی دست پیدا کند، بلکه در مسابقات دونفره زنان و دونفره مختلط نیز به افتخاراتی دست یافته که قهرمانی در 16 گرند اسلم بخشی از آن است. تعطیلات رمی : سورپرایز عجیب سرنا ویلیامز در اولین ملاقات با همسرش

دارایی و درآمد سرنا ویلیامز

به این موفقیت‌ها باید سه مدال طلای دیگر المپیک را اضافه کرد که همگی همراه با خواهرش ونوس به دست آمده است. سرنا به لطف قراردادهای اسپانسرینگ توانسته در تنیس 340 میلیون دلار درآمد کسب کند. بهار گذشته مجله فوربس او را در رده 31 پردرآمدترین ورزشکاران جهان در سال 2022 قرار داد. همچنین طبق رتبه‌بندی همین مجله، سرنا ویلیامز به عنوان یکی از صد زن ثروتمند خودساخته آمریکا شناخته می‌شود. او با حدود 260 میلیون دلار دارایی در رتبه نود قرار دارد. تنها تنیسور دیگر حاضر در این لیست ماریا شاراپووا است که با ثروتی معادل چهل میلیون دلار کمتر از همکار سابق خود در رده 97 قرار گرفت. تعطیلات رمی : سورپرایز عجیب سرنا ویلیامز در اولین ملاقات با همسرش درباره تنیس بانوان بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...