اندرو تیت همچنان در زندان رومانی ؛ هیچ راهی برای فرار نیست !

اخبار جدیدی از دستگیری و بازداشت اندرو تیت به تیتر خبر رسانه‌های ورزشی دنیا تبدیل شده است.
کدخبر (149577) | 10 اسفند 1401 | ساعت 22:38
0 472
اندرو تیت همچنان در زندان رومانی ؛ هیچ راهی برای فرار نیست !
اخبار جدیدی از دستگیری و بازداشت اندرو تیت به تیتر خبر رسانه‌های ورزشی دنیا تبدیل شده است.

به گزارش سرخ نیوز، اندور تیت قهرمان سابق کیک بوکسینگ جهان یکبار دیگر نامش را در صدر اخبار قرار داده است. البته او عادت ندارد که این جایگاه را از دست بدهد و معمولا حواشی زندگی او به اندازه‌ای هست که همیشه خبری از او بشنویم. چندی پیش اندرو تیت، اینفلوئنسر جنجالی بریتانیایی به همراه تریستان تیت برادرش در رومانی دستگیر شد. پس از آن پلیس از ماه آوریل سال جاری به دلیل قاچاق انسان و تجاوز به عنف تحقیقات خود را درباره او آغاز کرده بود. اندرو و تریستان تیت چندین ماه تحت تعقیب پلیس بودند اما بعدا ماموران ردپای این دو در رومانی را گم کردند تا اینکه ویدیویی از اندرو در یوتیوب پخش شد و با همین سرنخ توانستند آنها را دستگیر کنند.

تلاش وکیلای اندرو تیت برای آزادی او

اما حالا اخبار جدیدی از دستگیری و بازداشت اندرو تیت به تیتر خبر رسانه‌های ورزشی دنیا تبدیل شده است. با افشاگری وکیل او تینا گلندیان در مورد علت این دستگیری او، ابعاد جدیدی از پرونده تیت باز شده است. هفته گذشته مقامات رومانیایی بار دیگر دوره بازداشت اندرو تیت را تمدید کردند. در ابتدا، قرار بود اندرو تیت و برادرش تریستان، 27 فوریه از زندان آزاد شوند اما اکنون دوره بازداشت آنها 30 روز دیگر تمدید شده است. گلندیان وکیل تیت در مورد علت این اتفاق می‌گوید:
زمانی که در بخارست بودم با آمریکا تماس گرفتم تا ببینم آیا می توانم در این مورد کمک بگیرم. اما آنها تقریباً مرا به سفارت رومانی ارجاع دادند و گفتند باید با آنها کار کنم و رویه‌ای را که آنها توصیه می کنند دنبال کنم.
به نظر می‌رسد تیم وکلای اندرو تیت در حال تلاش برای آزاد کردن وی از زندان هستند. گلندیان در ادامه افزود:
مطمئناً تصور می‌کردم سفارت آمریکا برای یک شهروند آمریکایی مفیدتر از این باشد اما حداقل چنین چیزی شامل حال اندرو تیت نشده است.

تاریخ احتمالی برای آزاد شدن اندرو تیت از زندان

تیت و تیم وکلایش از عدم دخالت و کمک مقامات آمریکایی ناراضی هستند. این در حالی است که در گذشته دولت آمریکا به بریتنی گرینر که به صورت ناعادلانه به زندان افتاده بود، برای آزادی‌اش کمک کرد. بدین ترتیب اندرو تیت و برادرش همچنان باید در زندان رومانی بمانند و منتظر ایجاد راهکاری برای آزادی خود باشند. تیت همیشه ادعا کرده که بی گناه است. علاوه بر این به گفته وکیل تیت هیچ مدرکی علیه این ورزشکار سابق وجود ندارد و تحقیقات پلیس رومانی هم منجر به یافتن مدرک جدیدی علیه وی نشده است. با این حال هنوز مشخص نیست که اندرو تیت و برادرش چه زمانی می‌توانند از زندان رومانی خارج شوند اولین تاریخ احتمالی برای آزاد شدن اندرو تیت 26 مارس است. با این حال مقامات رومانی می‌توانند یکبار دیگر برای تمدید دوره بازداشت تیت و برادرش درخواست دهند. این کیک بوکسور سابق بارها به دلیل اظهارنظرهای تحقیرآمیز علیه زنان مورد توجه قرار گرفته بود و شرکت متا به دلیل نقض قوانین اینستاگرام و فیسبوک اکانت‌های او را مسدودکرده است. تیت با پیام‌های تحریک‌آمیز به گرتا تونبرگ، فعال زیست محیطی دوباره بر سر زبان‌ها افتاده بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...