عبدی به این تیم خوب گل می زند

مهدی عبدی با گلی که با پیراهن پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان زد، به تنهایی در صدر برترین گلزنان مصاف‌های دو تیم قرار گرفت.
کدخبر (149748) | 11 اسفند 1401 | ساعت 15:17
0 65
عبدی به این تیم خوب گل می زند
مهدی عبدی با گلی که با پیراهن پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان زد، به تنهایی در صدر برترین گلزنان مصاف‌های دو تیم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بالاخره پای مهدی عبدی به گل باز شد و این مهاجم مازندرانی توانست اولین گلش را برای پرسپولیس در فصل بیست و دوم به ثمر برساند. این اتفاق در جریان برتری ۳-۰ مقابل نفت مسجد سلیمان رقم خورد و عبدی که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود، دقایقی پس از ورودش روی پاس خوب امیری توانست دروازه فرهاد مجد کرمانشاهی را باز کند و نام خود را در کنار گلزنان این مسابقه ثبت کند. عبدی تا پیش از این مسابقه ۲ بار توانسته بود دروازه نفت را باز کند و به همراه علیپور، لوکادیا و رضا اسدی بهترین گلزن مصاف‌های دو تیم به‌شمار می‌رفت. این مهاجم با گلزنی در هفته بیست و یکم لیگ برتر خلیج فارس، حالا به‌تنهایی در صدر جدول گلزنان این بازی جای دارد. عبدی اولین بار در جریان برتری ۲-۱ پرسپولیس در برگشت لیگ نوزدهم، دروازه نفت را در مسجد سلیمان باز کرد و با گلزنی خود، زمینه قهرمانی زودهنگام سرخ‌ها در مسابقات آن فصل را فراهم آورد. این مهاجم آخرین بار در هفته هفتم فصل قبل روی پاس میلاد سرلک موفق شده بود دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند و با این ۳ امتیاز، تیمش را به رتبه دوم جدول فرستاده و با روحیه بالا به استقبال دربی حساس پایتخت بفرستد. او در ادامه روند گلزنی‌های خود به نفتی‌ها، بار دیگر دروازه این تیم را باز کرد تا نشان دهد راه دروازه نفت مسجد سلیمان را به‌خوبی بلد است؛ حتی اگر دور از اوج و نیمکت‌نشین باشد. چه‌بسا این گل سرآغازی باشد برای درخشش عبدی در دیدارهای آتی. نفت مسجد سلیمان، به همراه مس رفسنجان و پیکان یکی از سه تیم مورد علاقه عبدی برای گلزنی است. ناگفته نماند که این مهاجم، مقابل تیم‌هایی که نام بردیم، ۳ بار موفق به گلزنی شدهاست؛ این درحالی است که او در مجموع ۲۱ گل با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس زده است؛ به‌عبارتی، یک‌سوم گل‌های خود را وارد دروازه تیم‌های نفت مسجد سلیمان، مس رفسنجان و پیکان کرده است. عبدی به این تیم خوب گل می زند عبدی درطول دوران حضورش در پرسپولیس، گل‌های مهمی را هم با پیراهن این تیم در برابر تیم‌های سرشناس داخلی و خارجی همچون النصر عربستان، اولسان هیوندای کره جنوبی، استقلال، تراکتور و... به ثمر رسانده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...