فیلمی از سخت‌گیری کانر مک گرگور به شاگردانش برای شکست مایکل چندلر

کدخبر (149698) 11 اسفند 1401 | ساعت 17:54
0 157
کانر مک گرگور برای شکست دادن مایکل چندلر در برنامه The Ultimate fighter سخت در تلاش است.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور بالاخره به آنچه که بیش از هر چیز دیگری علاقه دارد، بازگشته است. مک گرگور به دلیل مصدومیتی که در جریان مسابقه مجدد با داستین پویریر در UFC 264 گریبانش را گرفت، مدت زیادی از رینگ هشت ضلعی مسابقات دور بود. با این حال مبارز ایرلندی اکنون بهبود یافته و به UFC بازگشته تا در فیلمبرداری فصل آینده برنامه The Ultimate fighter حضور داشته باشد. در این فصل کانر مک گرگور به عنوان مربی در کنار مایکل چندلر حضور خواهد داشت. این دو در حالی در نقش مربی مقابل هم قرار خواهند گرفت که قرار است در پایان سال خودشان وارد رینگ شوند و یک مبارزه جانانه با یکدیگر داشته باشند. از زمانی که این مبارزه به طور رسمی توسط دانا وایت، رئیس UFC تایید شد، طرفداران این دو مبارز به شدت پیگیر اخبار و فعالیت‌های مک گرگور و چندلر هستند و آنها را کاملا زیر نظر دارند.

فیلمی از سخت‌گیری کانر مک گرگور به شاگردانش برای شکست مایکل چندلرتقابل متفاوت کانر مک گرگور و مایکل چندلر

در ویدیوی اخیر از پشت صحنه فیلمبرداری The Ultimate Fighter، کانر مک گرگور در حالی که حرکاتش سریع و برق‌آسایی را انجام می‌دهد، در حال تمرین کنار شاگردانش دیده می‌شود. این برنامه بدین شکل است که هر مربی نیروها و شاگردانش را برای مبارزه آموزش می‌دهد و سپس یک سری رقابت میان تیم هر مربی برگزار می‌شود. با این حال هواداران بیش از انتظار برای تماشای این برنامه تلویزیونی، مشتاقانه منتظر هستند تا قهرمان سابق دو دسته وزنی جهان مقابل قهرمان سابق مسابقات Bellator قرار بگیرد. مایکل چندلر پس از اولین مبارزه خود در UFC، در چندین مبارزه بزرگ دیگر نیز شرکت کرده است. با این حال، یقینا رویارویی او با کانر مک گرگور بزرگترین مبارزه او در MMA خواهد بود.

  در این ویدیو کانر مک گرگور توانایی‌ خود در زدن ضربات استثنایی و تغییر هوشمندانه بدنش را در طول جلسه تمرینی به نمایش می‌گذارد. این ویدیو دست به دست می‌چرخد و واکنش‌های قابل توجهی را به خود جلب می‌کند. طرفداران مک گرگور با شور و شوق زیادی در مورد تکنیک‌های مبارز ایرلندی بحث می‌کنند و پیش‌بینی خود را از مبارزه آینده وی با چندلر بیان می‌کنند. این دومین بار است که کانر مک گرگور به عنوان مربی در سریال محبوب تلویزیونی TUF ظاهر شود. او پیش‌تر در سال 2015 تیمش را در فصل 22 این برنامه تلویزیونی به قهرمانی رسانده است. فیلمبرداری آخرین فصل TUF قبلاً در تأسیسات UFC Apex در لاس وگاس آغاز شده است. طرفداران می‌توانند اولین قسمت از این برنامه تلویزیونی را روز 30 می تماشا کنند.

دوئل دو چهره سرشناس UFC در راه است

اگرچه هنوز هیچ چیزی به طور رسمی در مورد زمان و مکان رویارویی کانر مک گرگور و مایکل چندلر اعلام نشده اما چنین مساله‌ای نتوانسته طرفداران دو طرف را از حدس و گمان درباره آنچه ممکن است در هنگام برخورد این دو ستاره بزرگ رخ دهد، باز دارد. هر دو مبارز در مدت اخیر افت شدیدی در عملکرد خود داشته‌اند. مک گرگور و مایکل چندلر هر دو تنها یک مبارزه از چهار مبارزه اخیر خود را با پیروزی پشت سرگذاشته‌اند. با این وجود هر دو هنوز هم به عنوان ستاره‌ای بزرگ در دنیای MMA هستند و پیروزی در این رقابت می‌تواند در احیای جایگاهشان نقش مهمی داشته باشد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...