ماریا شاراپووا چگونه به یک تاجر حرفه‌ای تبدیل شد؟

ماریا شاراپووا در حوزه های مختلف به تجربیات زیادی در طول زندگی خود دست یافته و حال در تلاش برای انتقال تجارب خود به ورزشکاران است.
کدخبر (149700) | 11 اسفند 1401 | ساعت 17:28
0 123
ماریا شاراپووا چگونه به یک تاجر حرفه‌ای تبدیل شد؟
ماریا شاراپووا در حوزه های مختلف به تجربیات زیادی در طول زندگی خود دست یافته و حال در تلاش برای انتقال تجارب خود به ورزشکاران است.

به گزارش سرخ نیوز، ماریا شاراپووا نه تنها به عنوان یک ورزشکار بلکه به عنوان کسی که در مسائل اجتماعی فعالیت قابل ملاحظه‌ای داشته، به تجربیات زیادی در طول زندگی خود دست یافته است. از جمله این تجربیات نقش او به عنوان یک برند ورزشی، داشتن کسب و کار تجاری و داشتن معامله‌های تجاری موفق است. این تنیسور بزرگ روسی حالا این تجربیات را با نسل آینده دنیای تنیس در میان گذشته و از آنها می‌خواهد برای رسیدن به موفقیت، اجازه دهند زندگی‌شان از افراد موفق احاطه شود. شاراپووا در توضیح در توضیح این مساله گفته:

بازی در بالاترین سطح در هر رشته ورزشی، ورزشکاران را مجبور به سرمایه گذاری‌های مالی قابل توجهی می‌کند. بنابراین وقتی برندهای مطرح و سرشناس دنیا با یک ورزشکار برای انجام یک شراکت تجاری تماس می‌گیرند، معدود ورزشکاری می‌تواند در برابر این پیشنهاد پاسخ منفی بدهد.

ماریا شاراپووا ، یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان

ماریا شاراپووا که در طول دوران فعالیت خود، به عنوان یکی از پردرآمدترین و پرطرفداراترین ورزشکاران جهان شناخته می‌شد، هنوز هم با وجود اینکه چندین سال است تنیس را کنار گذشته، محبوبیت خاصی برای برندهای تجاری و تبلیغات دارد. ماریا شاراپووا در گفت‌وگو با The Glossy Podcast مدعی شد:
تمام قدرت دنیا و افراد بسیار باهوش و آگاه می‌خواهند تا شما را راهنمایی و به شما کمک کنند تا درک کنید چه تجارتی باید داشته باشید و چه معاملاتی انجام دهید. این مساله وقتی جوان هستید به شما کمک زیادی می‌کند چرا که نمی‌دانید باید چگونه در این راه قدم بگذارید.
قهرمان پنج دوره مسابقات تنیس گرند اسلم خاطرنشان می‌کند که برای اغلب ورزشکاران درک انجام معاملات تجاری و قرارداد با برندها و ایجاد تعادل با آنچه که مردم در دنیای بیرون از آنها می‌خواهند، دشوار است. ماریا شاراپووا معتقد است که برای ورزشکاران حرفه‌ای بسیار مهم است که در حلقه درونی افراد نزدیک به خود کسانی را بگنجانند که به آنها اهمیت می‌دهند و انگیزه‌ای برای کسب درآمد از آنها ندارند.
تسلط واقعی بر تجارت و درک اینکه مردم واقعاً از شما چه می خواهند و چقدر نزد آنها اعتبار دارید، دشوار است. به افرادی که با آنها صمیمی هستید گوش دهید، به خصوص وقتی جوان هستید. باید اطراف خود را با افراد توانمند پر کنید؛ کسانی که می‌توانند از شما مراقبت کنند و سعی نمی‌کنند از شما پول دربیاورند.
ماریا شاراپووا قهرمان دو دوره مسابقات رولند گاروس درباره علت موفقیت خودش در دنیای تجارت گفته:
یکی از دلایلی که توانستم پول پس انداز کنم و احساس کنم می‌توانم در آینده سرمایه گذاری هوشمندانه‌ای انجام دهم، این بود که کسی را داشتم که از من محافظت می‌کرد.

توصیه های اقتصادی ماریا شاراپووا به ورزشکاران

ماریا شاراپووا مدت کوتاهی پس از مسابقات آزاد استرالیا در سال 2020 از تنیس بازنشسته شد. این ستاره 35 ساله در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این موضوع داده و به ورزشکارانی که به دنبال ایجاد تصویر برند خود هستند توصیه می‌کند که با اعضای تیم و شرکای تجاری که به پیشرفت آنها کمک می‌کنند، ارتباط برقرار کنند.
با افرادی که هوشمند هستند، هم مسیر شوید و شرکایی را انتخاب کنید که بیشتر به ارتقای شخصیت شما کمک کنند.
ماریا شاراپووا اخیراً رویدادی را برای برند مد Moncler برگزار کرد. این یکی از برندهای مهمی است که او به عنوان عضو هیئت مدیره با آن در ارتباط است. شاراپووا در این مراسم با رقیب دیرینه خود سرنا ویلیامز دیدار کرد.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...