ویکتور مارتینز از آرنولد کلاسیک 2023 می گوید ؛ از قهرمانی احتمالی نیک واکر تا آخرین وضعیت بیگ رامی

ویکتور مارتینز و تیم Generation Iron در گفت‌وگویی ضمن بررسی شرایط آرنولد کلاسیک 2023 شانس قهرمانی نیک واکر در این رقابت ها را بسیار زیاد عنوان کرده اند.
کدخبر (149898) | 12 اسفند 1401 | ساعت 13:27
0 509
ویکتور مارتینز از آرنولد کلاسیک 2023 می گوید ؛ از قهرمانی احتمالی نیک واکر تا آخرین وضعیت بیگ رامی
ویکتور مارتینز و تیم Generation Iron در گفت‌وگویی ضمن بررسی شرایط آرنولد کلاسیک 2023 شانس قهرمانی نیک واکر در این رقابت ها را بسیار زیاد عنوان کرده اند.

به گزارش سرخ نیوز، بالاخره آرنولد کلاسیک 2023 فرا رسید و تنها چند ساعت با این مسابقات فاصله داریم. این رقابت ها دومین رقابت معتبر و پرطرفدار بدنسازی پس از مستر المپیاست. آرنولد کلاسیک 2023 بسیار جذاب خواهد بود چراکه شرکت کنندگان آن جزو بزرگترین بدنسازان تاریخ محسوب می‌شوند. در پادکستی که در این هفته از Generation Iron منتشر شد، ویکتور مارتینز با تیم GI همراه شد تا آرنولد کلاسیک 2023 را مورد بررسی قرار دهند. آن ها این مسابقات را تجزیه تحلیل کردند، پیش بینی های خود را بیان کردند و تعدادی از اتفاقات جالب در رابطه با این مسابقات را مرور کردند. [irp posts="148712" ] در ابتدا، فهرست اولیه شرکت کنندگان آرنولد کلاسیک 2023 اصلا جالب نبود چراکه هیچکدام از 5 نفر اول مستر المپیا در آن حضور نداشتند. اما در ادامه، برگزارکنندگان این مسابقات برای حل این مشکل، جایزه نفر اول را به 300 هزار دلار افزایش دادند. تنها کمتر از یک هفته زمان نیاز بود تا تمام پنج بدنساز برتر مستر المپیا 2022، در فهرست جدید حضور پیدا کنند. یکی از بزرگترین غایبان آرنولد کلاسیک 2023، هادی چوپان است که در مستر المپیا 2022 عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. اما غیر از او، نام های سرشناسی چون نیک واکر، سمسون دائودا، ویلیام بوناک و بیگ رامی همه به صحنه رقابت بازخواهند گشت تا برای جایزه 300 هزاری دلاری، بامداد شنبه به روی صحنه بروند.

وضعیت بیگ رامی وخیم تر می شود؟

علاوه بر این، شان کلاریدا و کمال الگارگنی که هر دو در دسته 212 پوند به قهرمانی دسته یافته اند، در آرنولد کلاسیک 2023 در دسته آزاد مردان شرکت خواهند کرد. کلاریدا تا قبل از آرنولد کلاسیک، مسیر هیجان انگیزی را سپری کرده است. او در گذشته در بخش آزاد مردان قهرمان شده و اذعان کرده که در صورت قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023، در دسته آزاد مستر المپیا شرکت خواهد کرد. کلاریدا ملقب به «قاتل غول ها» تا کنون غول های بدنسازی را یکی پس از دیگری کنار زده و در صورتی قهرمانی در دسته آزاد آرنولد کلاسیک، می‌تواند این رکورد را گسترش دهد. بیگ رامی از دیگر بدنسازانی است که در مسیر رسیدن به رقابت های آرنولد کلاسیک، مسیر پر فراز و نشیبی را تجربه کرد. هادی چوپان تنها کسی نبود که او را در سال 2022 شکست داد بلکه رامی در جایگاه پنجم قرار گرفت؛ شکستی که باعث شد مقام او به چیزی پایین تر از حد انتظار نزول کند. بیگ رامی برای پس گرفتن ابهت خود، باید در سال 2023 به موفقیت های زیادی برسد. او با بدنسازانی رقابت خواهد کرد که از آن ها در مستر المپیا 2022 شکست خورده بود. اگر بیگ رامی موفق به کسب قهرمانی نشود و در رتبه بندی نهایی، پایین تر از نیک واکر قرار بگیرد، وضعیت برای او وخیم تر خواهد شد. این درست است که تا مستر المپیا 2023 اتفاقات زیادی می‌تواند رخ دهد اما تاثیری که این قهرمانی می‌تواند روی او بگذارد قابل توصیف نیست. با توجه به فهرست عجیب و غریب شرکت کنندگان آرنولد کلاسیک 2023 و اتفاقات جالبی که برای هر کدام از آن ها در طول این مسیر رخ داده است، حدس و گمان های مختلفی در رابطه با این رقابت ها وجود دارد.

آرنولد کلاسیک 2023: کناره گیری بیگ رامی از بدنسازی، درست یا غلط؟

ویکتور مارتینز، احسان فرحی، ولاد یودین و ادوین مجیا جونیور آرنولد کلاسیک 2023 را مورد بررسی قرار دادند. با وجود اینکه هر کدام در زمینه های مختلف نظرات مختلفی داشتند اما تنها در یک موضوع با یکدیگر موافق بودند: نیک واکر قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 خواهد بود. این یکی از معدود نکاتی بود که هنگام بحث در مورد آرنولد کلاسیک 2023، این متخصصان روی آن اتفاق نظر داشتند. علاوه بر این نکته جالب دیگر این بود که ویکتور مارتینز و احسان فرحی روی دوم شدن سمسون دائودا اتفاق نظر داشتند. احسان علاوه بر سمسون دائودا، به عملکرد خوب شان کلاریدا نیز امیدوار است. او فکر می‌کند که شان کلاریدا می‌تواند در کنار اندرو جکد، در رتبه سوم یا چهارم قرار بگیرد. ولاد و ادوین نیز عقیده دارند که کلاریدا در این رقابت ها شانس های خوبی برای قرار گرفتن در پنج نفر برتر دارد. با این وجود، آن ها معتقدند که نیک واکر، قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 خواهد بود. قهرمانی شان کلاریدا در این رقابت ها می‌تواند یکی از جذاب ترین اتفاقات سال باشد و به خوبی او را برای مستر المپیا 2023 آماده کند.

دیدگاه های متفاوت درباره بیگ رامی در آرنولد کلاسیک

بیگ رامی، یکی از کسانی است که هیچ کدام از آن ها به قهرمانی او باور ندارند. آن ها همه بر این باورند که او می‌تواند جزو پنج نفر برتر باشد، اما قهرمانی کاری نیست که بیگ رامی هم اکنون بتواند از پس آن بر بیاید. ادوین مجیا تولید کننده تیم GI معتقد است که بیگ رامی می‌تواند پس از نیک واکر در جایگاه دوم قرار بگیرد. دیدگاه احسان فرحی تلخ تر از چیزی است که مجیا برای قهرمان سابق مستر المپیا تصور می‌کند. به عقیده فرحی، اگر بیگ رامی نتواند در پنج جایگاه اول قرار بگیرد، باید به کلی از بدنسازی کناره گیری کند. او بر این باور است که با توجه به اینکه بیگ رامی هم اکنون 42 سال دارد، با گذشت زمان، شرایط او سخت و سخت تر خواهد شد. ویکتور مارتینز به هیچ عنوان با فرحی در این زمینه موافق نیست. او فکر می‌کند که 42 سال سن کمی برای بازنشستگی است ، بلکه باور دارد که بیگ رامی همچنان می‌تواند با قدرت به این ورزش ادامه دهد. همچنین به عقیده او، اگر رامی نتواند به مقام خوبی در آرنولد کلاسیک برسد باید به مدت یک سال از میادین فاصله بگیرد و دوباره پس از ریکاوری کامل با قدرت به میادین بازگردد. او انجام این کار را به بازنشستگی کامل او ترجیح می‌دهد.

خاطرات تلخ ویکتور ماتینز از قهرمانی در آرنولد کلاسیک

ویکتور مارتینز در طول صحبت در مورد آرنولد کلاسیک به یاد خاطرات تلخ خود افتاد. او به دستگیری خود پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2011 در اسپانیا اشاره کرد و اظهار کرد که وزن زیادی را در زندان از دست داد. او پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2011 در اسپانیا به آمریکا بازگشت. بعدها مشخص شد که او با گرین کارت منقضی شده این سفر بین المللی را انجام داده است. این موضوع باعث شد تا در بدو ورود او به آمریکا، بازداشت شود و در نهایت چندین ماه را در زندان سپری کرد. واضح است که زمان دستگیری او، امکان رعایت رژیم غذایی بدنسازی برای او وجود نداشت. او همچنین نمی‌توانست تمرین کند. به این دو دلیل بود که او در مدتی که زندان بود، 50 پوند وزن از دست داد. هنگامی که آزاد شد، تصاویر زیادی از او در فضای مجازی به سرعت پخش و دست به دست شد. او بسیار لاغر شده بود. واضح است که او همچنان نسبت به مردان معمول جامعه بسیار بزرگتر به نظر می‌رسید اما در مقایسه با گذشته خود بسیار تغییر کرده بود. او همچنین در مورد بدنسازانی صحبت کرد که به هنگام دستگیری او پشت میله های زندان، به یادش بودند و به او کمک کردند. استیو وینبرگر و آرنولد شوارتزنگر بسیار تلاش کردند تا با نفوذ خود او را از زندان آزاد کنند. اما چیزی که بسیار مارتینز را متعجب کرد، ملاقات رونی کلمن بود. مارتینز به هیچ عنوان انتظار چنین اتفاقی را نداشت و حتی امروز که مدت ها از این ماجرا گذشته، مارتینز با اشتیاق از آن تعریف می‌کند. شاید بتوان این موضوع را یکی از خاطره انگیز ترین و یکی از عجیب ترین اتفاقات زندگی او دانست.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...