ژاوی پس از پیروزی در ال کلاسیکو: خیانت نکردیم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، با وجود پیروزی در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل رئال مادرید از عملکرد تیمش در مالکیت توپ ابراز تاسف کرد.
کدخبر (149945) | 12 اسفند 1401 | ساعت 07:01
0 37
ژاوی پس از پیروزی در ال کلاسیکو: خیانت نکردیم
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، با وجود پیروزی در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل رئال مادرید از عملکرد تیمش در مالکیت توپ ابراز تاسف کرد.

به گزارش سرخ نیوز، بارسلونا و رئال مادرید پنجشنبه شب در چارچوب دیدار رفت کوپا دل‌ری به‌مصاف هم رفتند که این دیدار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با یک گل به سود بارسلونا به پایان رسید. تک گل بارسلونا در این دیدار توسط ادر میلیتائو، مدافع رئال مادرید، به ثمر رسید که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. تیم ژاوی تنها ۳۵ درصد مالکیت توپ را به ثبت رسانده است که کمترین میزان مالکیت آن‌ها در ۸ فصل گذشته و کمترین میزان در ۶۸۵ بازی اخیرشان است. پایین‌ترین سطح قبلی آن‌ها ۴۴ درصد بود. ژاوی در نشست خبری پس از بازی گفت:
من از تلاش و نحوه دفاع تیم خود راضی هستم. ما فرصت‌های مادریدی‌ها را به حداقل رساندیم. این یک نتیجه مثبت بود که من از آن خوشحالم اما ما باید بیشتر روی توپ کار کنیم. برنامه این بود که مالکیت توپ داشته باشیم و با توپ دفاع کنیم، اما نتوانستیم. امروز شرایط خوبی نداشتیم انگار حوصله نگه‌داشتن توپ را نداشتیم.
رئال مادرید در این دیدار خانگی عملکرد ضعیفی در فاز تهاجمی داشت و حتی نتوانست یک شوت در چارچوب به سمت دروازه بارسلونا بزند. این اولین بار بود که مادریدی‌ها در تمام ۲۹۴ بازی خانگی اخیر نتوانستند شوت در چارچوب به سمت دروازه حریف داشته باشند. ژاوی گفت:
بارسا که آندریاس کریستنسن، پدری، عثمان دمبله و روبرت لواندوفسکی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشت به سبک خود خیانت نکرده است.
او ادامه داد:
حریف باعث می‌شود که شما اینطور بازی کنید. امروز آن‌ها با توپ بر ما مسلط شدند. از نظر دفاعی فوق‌العاده بودیم. من هنوز فکر می‌کنم مادرید قدرتمند است. آن‌ها معمولاً موقعیت‌های زیادی در خانه ایجاد می‌کنند اما امروز آن‌ها به‌سختی موقعیت‌ خلق کردند.
شاگردان ژاوی که اکنون از ۴ ال کلاسیکو اخیر ۳ پیروزی کسب کرده‌اند، درحال حاضر با ۷ امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارند. دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری ۱۶ فروردین در نوکمپ برگزار خواهد شد. رکوردشکنی بوسکتس در این دیدار سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسا، با پشت سر گذاشتن لیونل مسی و سرخیو راموس، به رکورد بیشترین بازی در تاریخ ال‌کلاسیکو رسید. بوسکتس ۳۴ ساله برای چهل و ششمین بار مقابل مادرید بازی کرد - مسی و راموس هر دو ۴۵ بازی در ال کلاسیکو انجام دادند. او به خبرنگاران گفت:
خوشحالم که بیشتر از هرکس دیگری ال‌کلاسیکو بازی کردم. من خوش‌شانس هستم که سال‌ها در بهترین باشگاه جهان بودم و هنوز هم از آن لذت می‌برم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...