افشای اسناد پزشکی جدید ؛ اندرو تیت به سرطان ریه مبتلاست ؟

پرونده های پزشکی که در فضای مجازی وجود دارند نشان می‌دهند که اندرو تیت مبتلا به سرطان ریه است.
کدخبر (150611) | 13 اسفند 1401 | ساعت 18:25
0 405
افشای اسناد پزشکی جدید ؛ اندرو تیت به سرطان ریه مبتلاست ؟
پرونده های پزشکی که در فضای مجازی وجود دارند نشان می‌دهند که اندرو تیت مبتلا به سرطان ریه است.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت که با پادکست ها و صحبت های جنجالی خود توجهات زیادی را به خود جلب کرده  اخیرا به اتهام قاچاق انسان، سوء استفاده جنسی و جرائم برنامه ریزی شده، توسط مراجع قانونی کشور رومانی دستگیر شده است.

اندرو تیت از سن 15 سالگی به طور حرفه ای وارد دنیای کیک بوکسینگ شد و 4 عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. او در کل دوران حرفه ای خود 87 مبارزه انجام داد که فقط در 9 مبارزه شکست خورد.

پادکست ها و صحبت های او در مورد زنان بسیار جنجالی است و بسیاری دیدگاه او را زن ستیزانه می‌دانند. شاید بتوان دلیل اصلی شهرت خارق العاده او را، همین دیدگاه ها و پادکست های مشاجره آمیز دانست. او هم اکنون در زندان به سر می‌برد و تحقیقات مختلفی در رابطه با اتهام هایی که به او وارد شده در حال انجام است.

او تاکنون چهار بار آزادی خود را از مراجع قانونی رومانی درخواست کرده اما تا به حال هیچ یک از درخواست های او، به سرانجام نرسیده اند. اخیرا شایعاتی در رابطه با مشکلات ریوی او مطرح شده که آتش این قضیه را شعله ور تر کرده است.

مدارک پزشکی منتشر شده و ضایعه ریوی اندرو تیت

اخیرا اسناد پزشکی در ماه اسفند منتشر شد که نشان دهنده ضایعه ای در قسمت فوقانی ریه راست اندرو تیت می‌باشد. این اسناد از دوبی جمع آوری شده و به نظر می‌رسد که تیت برای درمان مشکلات ریوی خود به طور مکرر به دوبی سفر می‌کرده است.

در این اسناد نامه ای نیز مشاهده شد که از طرف دکتر تیت برای او نوشته شده بود. در این نامه دکتر تیت از درخواست کرده بود تا تیت را برای ادامه درمان هایش به امارات بازگردانند. او در این نامه نوشت:

من اکیدا به شما تاکید می‌کنم که اندرو را به امارات متحده عربی برگردانید تا بتواند به درمان ادامه دهد. زمان در اینجا بسیار مهم است و تاخیر بیشتر می‌تواند بسیار برای سلامت اندرو دردسر ساز شود.

افشای اسناد پزشکی جدید ؛ اندرو تیت به سرطان ریه مبتلاست ؟

پس از انتشار این اسناد، نظریه های مختلفی در مورد آن ها در فضای مجازی از طرف افراد مختلف مطرح شد. بعضی باور دارند که این اسناد ساختگی و دروغ هستند در حالی که بعضی دیگر بر این باورند که تیت می‌خواهد به وسیله این اسناد خود را از زیر نظر مراجع قانونی کشور رومانی خارج کند.

مدیر برنامه های اندرو تیت ، سرطان را تایید می کند

مدیر برنامه های تیت در دوازدهم ماه اسفند در رابطه با شایعات مبنی بر سرطان اندرو صحبت کرد. او تایید کرد که بیماری اندرو واقعی است و حقیقت دارد. او در اینستاگرام خود نوشت:

بسیاری از مردم از من در مورد سرطان ریه اندرو سوال می‌کنند. بله حقیقت دارد. من کسی بودم که او را برای درمان به دوبی منتقل می‌کردم. نکته دیگری ندارم که با شما در اشتراک بگذارم.

آدین راس : هدف نهایی آن ها چیزی جز مرگ اندرو تیت نیست

آدین راس در فضای مجازی فعال است و در توییچ فعالیت می‌کند. او در اواسط سال 2022 اندرو را به توییچ خود دعوت کرد و این اولین باری بود که آن ها با یکدیگر ملاقات می‌کردند. اما این آخرین ملاقات این دو نفر نبود. آن ها پس از این با یکدیگر بیشتر آشنا شدند و با یکدیگر ارتباط خوبی دارند. آدین باور دارد که اندرو تاثیر زیادی در زندگی او گذاشته است.

آدین راس اخیرا به شایعات مربوط به سرطان ریه اندرو واکنش نشان داده و نظر خود را در این رابطه اظهار کرده است. او از نحوه برخورد مراجع قانونی رومانی با اندرو تیت راضی نیست.

افشای اسناد پزشکی جدید ؛ اندرو تیت به سرطان ریه مبتلاست ؟اندرو تیت در ماه دی دستگیر شد و از آن زمان سر خط بسیاری از خبرها بوده است. دلایل متعددی وجود دارد که او را به یکی از پرطرفدارترین اشخاص در فضای مجازی تبدیل کرده است. این دلایل باعث شده تا اندرو تیت حتی در زندان نیز سرخط بسیاری از خبرها باشد.

یکی از مهم ترین دلایل این موضوع ارتباط او با آدین راس است. آن ها ارتباط بسیار نزدیکی دارند و اندرو او را در فهرست ملاقاتی های خود قرار داده است.

پس از بخش شدن شایعات مربوط به سرطان ریه اندرو تیت در فضای مجازی، آدین راس سریعا نظرات خود را در این مورد اظهار کرد.

واکنش آدین راس به سرطان اندرو

او در توییچ استریمی را انجام داد و درست پس از پایان این استریم، واکنش خود را به این موضوع در کانال یوتیوب خود بارگزاری کرد. این ویدیو فقط در سه ساعت ابتدایی از انتشار آن 120 هزار بار دیده شد.

آدین در این ویدیو، یک توییت و تعدادی تصویر را بررسی کرد. توییت و تصاویر مربوطه به سرعت در فضای مجازی در حال دست به دست شدن هستند. گفته می‌شود که این توییت و این تصاویر مربوط به اسناد پزشکی اندرو تیت هستند.

او در این ویدیو اظهار کرد:

من شوخی نمی‌کنم، شاید قصد آن ها مرگ اندرو باشد. این واقعا بد است. درمان او قطع شده؟ من فکر می‌کنم که هدف نهایی آن ها مرگ اوست. شما نمی‌دانید که این وضعیت چقدر از کنترل خارج شده است.

او در این ویدیو اذعان کرد که زمانی او قصد داشت برای ملاقات اندرو به رومانی برود، اجازه ورود به او داده نشد. او گفت:

من می‌خواستم به رومانی بروم و اندرو را ملاقات کنم و آن ها این اجازه را به من ندادند. این نشان می‌دهد که چقدر این ماجرا جدی است.

اندرو تیت در فضای مجازی نقش بازی می‌کند

وکیل اندرو تیت اظهار کرده که این اینفلوئنسر در فضای مجازی برای طرفدارانش نقش بازی می‌کند. اندرو، برادرش و دو شخص دیگر از کسانی که برای او کار می‌کنند تحت بازداشت مراجع قانونی رومانیایی قرار دارند. چند هفته است که از دستگیری اندرو تیت می‌گذرد. در این حین، کاربران فضای مجازی به شدت از آدین راس انتقاد می‌کنند. آدین راس سر خود را تراشیده تا مانند تیت به نظر برسد و اخیرا توییت کرده که می‌تواند پرواز کند. 

افشای اسناد پزشکی جدید ؛ اندرو تیت به سرطان ریه مبتلاست ؟

تینا گلاندیان در یازدهم اسفندماه در برنامه ای رادیویی اذعان کرده که اندرو در فضای مجازی فقط نقش بازی می‌کند. او اذعان کرد:

بله این درست و این فقط دیدگاه من نیست. من در تعدادی از مصاحبه های او حضور داشتم و او به من گفت: «من خیلی چیزها می‌گویم، تو جدی نگیر». من مطالب واقعا احمقانه ای از او شنیده ام. من شنیده ام که در مورد حقیقی بودن تخم مرغ ها صحبت کرده است. یا یکبار از او شنیدم که او خود را یک جنگجوی نینجا معرفی کرده و اظهار کرد که ممکن است 5000 سال زندگی کرده باشد! بسیاری از چیزهایی که او می‌گوید برای سرگرمی است. این شخصیت او در اجتماع است و بسیاری از این ها را نباید جدی گرفت.

گزارشگر از گلاندیان در مورد حقیقت داشتن اتهام های وارده به اندرو تیت پرسید. او پرسید که آیا هیچ مدرکی مبنی بر اتهام قاچاق انسان وجود دارد؟

یوگن ویدینک یکی دیگر از وکلای اندرو تیت، اولین کسی بود که در رابطه با این موضوع صحبت کرد. او تنها چند روز پس از دستگیری اندرو تیت، در 19 دی ماه در مورد این موضوع اظهار نظر کرد. فقط زمان مشخص می‌کند که آیا در نهایت مدرکی بر علیه این دو برادر پیدا می‌شود یا خیر.

توییت عجیب اندرو تیت درباره توانایی پرواز انسان ها !

اخیرا توییتی توسط اکانت توییتر اندرو تیت مبنی بر توانایی پرواز انسان ها منتشر شده است. کاربران فضای مجازی او را به دلیل این توییت عجیب و غریب به تمسخر گرفته اند. درست حدس زدید، پرواز، آن هم بدون هواپیما!

این اتفاق در توییتر عادی است. هر روز توییت های عجیب و غریب مختلفی در مورد موضوعات مختلف در فضای مجازی دست به دست می‌شوند. از ورزش و موسیقی گرفته، تا نصیحت های عجیب و غریب. اندرو تیت مدتی است که به اتهام جرائم برنامه ریزی شده و قاچاق انسان در زندان به سر می‌برد. با این حال اکانت های او در فضای مجازی همچنان به بارگزاری محتوا ادامه می‌دهند. پیام های زیادی از طرف ایمیل او برای هواداران ارسال می‌شوند که در مورد وضعیت اندرو و دستگیری اش توضیح می‌دهند. توییتر او نیز به بی‌گناه نشان دادن او و رد کردن تمامی اتهامات پرداخته است.

مدتی کوتاه پس از چهارمین درخواست ناموفق او برای آزادی، اکانت توییتر او توییت های عجیبی را منتشر می‌کند. در این توییت ها سوالاتی در مورد توانایی پرواز انسان ها پرسیده شده، آن نه به وسیله هواپیما یا هلیکوپتر!

افشای اسناد پزشکی جدید ؛ اندرو تیت به سرطان ریه مبتلاست ؟

اندرو تیت مردم به پرواز ترغیب می‌ کند !

بله، حقیقت دارد. روز 8 اسفندماه توییتی عجیب از اکانت توییتر این اینفلوئنسر جنجالی منتشر شد. در این توییت از مردم پرسیده شده بود که آیا آن ها پرواز کردن بدون هواپیما یا هلیکوپتر را امتحان کرده اند؟! واضح است که این موضوع غیر ممکن است! تعدادی از هواداران او از این توییت حمایت کردند درحالی که تعداد بسیاری او را به تمسخر گرفتند. دلیل این موضوع واضح است، چون چنین چیزی ممکن نیست.

شخصی به شوخی نوشت:

بگذارید بروم لباس باز لایتیر خودم را بپوشم.

دیگری نوشت:

اوپس، وسط پرواز یکی از استخوان هایم شکست.

کاربری نوشت:

بله این ممکن است. ما این افراد را خلبان صدا می‌کنیم. امیدوارم این موضوع به شما کمک کند. اما تو نمی‌توانی.

توییت اندرو تیت:

کدام یک از شما واقعا تلاش کرده تا پرواز کند؟ چند نفر از شما تحقیق کرده، تمرین کرده و واقعا تلاش کرده که پرواز کند؟ جواب را خودم می‌دانم، هیچکدام از شما. چرا؟ چون فکر می‌کنید غیر ممکن است. شما هیچوقت برای آن سعی نکرده اید چون فکر می‌کنید این چیزی است که هیچوقت نمی‌توانید به آن برسید.

Dragon Ball Z و Key & Peele نفرت انگیز قبلا سعی کرده اند تا جوانان را به پرواز کردن ترغیب کنند.  بعضی از کاربران فضای مجازی با دیدن این توییت یاد این دو افتادند و این اتفاقات را شبیه یکدیگر دانستند.

همانطور که گفته شد علی رغم دستگیری او در رومانی، اکانت های او همچنان به فعالیت ادامه می‌دهند. این اکانت ها نه تنها در مورد او بلکه در مورد موضوعات دیگری نیز صحبت می‌کنند. آن ها اخیرا در رابطه جیک پال و تامی فیوری نیز صحبت کردند.

اندرو تیت به جیک پال: « شکست مهم نیست ، درس گرفتن از آن مهم است »

اندرو تیت پس از شکست یوتیوبر معروف جیک پاول مقابل تامی فیوری پیغامی برای او در توییتر فرستاد.

جیک پاول با شکست مقابل تامی فیوری بریتانیایی اولین شکست خود را تجربه کرد. داوران در این مبارزه هم نظر نبودند اما تامی فیوری موفق شد تا با دو رای مقابل رای پیروز مبارزه شود. با توجه به اینکه در قرارداد تامی و جیک پاول بندی مبنی بر مبارزه ای دیگر نیز وجود داشت او ممکن است در آینده دوباره با تامی مبارزه کند. اما تا آن زمان باید بار شکست را در فضای مجازی به دوش بکشد.

افشای اسناد پزشکی جدید ؛ اندرو تیت به سرطان ریه مبتلاست ؟

هواداران و طرفداران این ستاره بسیار از او حمایت کردند و لوگان پاول نیز برای او پیامی محبت آمیز در توییتر ارسال کرد (و البته او در این پیام کمی خانواده فیوری را مورد تحقیر قرار داد). لوگان پاول در این توییت نوشت:

من همیشه در کنار تو خواهم بود، چه در پیروزی و چه در شکست. تو مانند یک جنجگو مبارزه کردی و حتی نزدیک بود که تمامی پیش بینی ها برعکس شود و خانواده فیوری را شکست دهی، چه خانواده سرگرم کننده ای!

علاوه بر لوگان پاول، اندرو تیت شخصیت محبوب و جنجالی فضای مجازی نیز نظر خود را در رابطه با این مبارزه اظهار کرد. اندرو تیت – یا شخصی از تیم او – پیامی را در رابطه با شکست جیک پاول در فضای مجازی منتشر کرد.

پیغام انگیزه بخش تیت برای پاول

او نوشت:

خدا انتظار ندارد که تو همیشه پیروز باشی. بلکه چیزی که برای خدا مهم است این است که از شکست ها درس بگیری و سپس با قدرت بیشتری برگردی.

او در انتهای پیام آیدی جیک پاول را نیز تگ کرد تا مشخص کرد که این پیام دقیقا برای اوست.

آن ها در گذشته ای دور با یکدیگر مشکلاتی داشتند. این باعث شده که بعضی به مبارزه بین پاول و تیت فکر کنند. این موضوع قبل از این بود که توسط مراجع قانونی رومانیایی دستگیر شود.

تیت اخیرا توسط پلیس رومانی دستگیر شده است. اتهام هایی که به وارد شده عبارتند از: قاچاق انسان، سوء استفاده جنسی و جرائم برنامه ریزی شده. با این حال مشخص نیست که چطور (یا چه کسی) به او کمک می‌کند تا اکانت های او در فضای مجازی فعال باقی بمانند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...