فلوید می ودر و نامزد سابقش در پاریس ؛ شروع عاشقانه ای دیگر اینبار از فروشگاه رولکس !

فلوید می ودر به تازگی در پاریس با نامزد قبلی خود در حال خرید دیده شده است.
کدخبر (150206) | 13 اسفند 1401 | ساعت 09:59
0 208
فلوید می ودر و نامزد سابقش در پاریس ؛ شروع عاشقانه ای دیگر اینبار از فروشگاه رولکس !
فلوید می ودر به تازگی در پاریس با نامزد قبلی خود در حال خرید دیده شده است.

به گزارش سرخ نیوز، اخیرا دعوایی بین فلوید می ودر یکی از بزرگترین قهرمانان بوکس جهان و آرون چالمرز به وجود آمده بود. چند روز پس از این نزاع، فلوید می ودر با نامزد قبلی خود مشاهده شد که در حال خرید ساعت رولکس بودند. فلوید می ودر در دوران حرفه ای خود موفق به کسب 50 پیروزی شد و هیچ کس نتوانست این پیروزی ها را با شکست همراه کند. این ستاره دنیای بوکس در مبارزه ای که بدون حضور تماشاگران در لندن برگزار شد موفق شد تا چالمرز مبارز مورد علاقه جوردی شور را شکست دهد.

فلوید می ودر و نامزدش مشغول خرید در پاریس

او پس از این مبارزه با جت شخصی خود با پاریس سفر کرد. فلوید می ودر به تازگی در پاریس با نامزد قبلی خود دیده شده است. گالین نابیلا مدل فوق العاده جذاب آمریکایی در اینستاگرام بسیار محبوب است و 1.2 میلیون نفر او را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. می ودر لباسی از برند گوچی پوشیده بود و ساعتی از برند بلینگ و تعداد زیادی مچ بند بر دست داشت. او در شهر عشق مشغول خرید ساعتی جدید بود. فلوید می ودر و دوست دختر سابقش در پاریس ؛ شروع عاشقانه ای دیگر اینبار از فروشگاه رولکس!گالین طرفداران خود را از فعالیت های خود در پاریس آگاه می‌کرد. او عکس ها و ویدیوهای مختلفی را در پاریس از خود در صفحه اینستاگرام خود بارگزاری کرد. او در پایان روز شام لذیذی را صرف کرد و از شب خود در پاریس لذت برد. این زوج همچنان پس از جدایی از یکدیگر در سال 2019، رابطه دوستانه خوبی با یکدیگر دارند. می ودر 46 ساله در تولد این مدل پرطرفدار دنیا و فضای مجازی کادویی 160 هزار یورویی به او هدیه داد.

ریکاوری می ودر بعد از مبارزه با چالمرز

دست می ودر در مبارزه با چالمرز دچار شکستگی شد و او همچنان پس از مبارزه با این جنگنجوی بریتانیایی در ریکاوری به سر می‌برد. فلوید آمریکایی پس از اتمام مبارزه هواداران بریتانیایی را با وجود حضور نداشتن در محل مبارزه تحسین کرد. این مبارزه از نظر هواداران جالب نبود و به عقیده آن ها این مبارزه چیزی جز یک نمایش کمدی نبود. بینندگان این مبارزه مجبور شدند برای تماشای چنین مبارزه ای 25 یورو پرداخت کنند. در این مبارزه می ودر با دختران داخل رینگ رقصید و چرخشی 360 درجه ای در وسط رینگ انجام داد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...