هشدار به پرسپولیسی ها ؛ مراقب این زوج خطرناک باشید !

رضا اسدی و ریکاردو آلوز خطرناک ترین مهره هجومی تراکتور در فصل جاری محسوب می شوند.
کدخبر (150659) | 13 اسفند 1401 | ساعت 15:22
0 96
هشدار به پرسپولیسی ها ؛ مراقب این زوج خطرناک باشید !
رضا اسدی و ریکاردو آلوز خطرناک ترین مهره هجومی تراکتور در فصل جاری محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سرخپوشان پایتخت و تبریز عصر فردا در دیداری حساس از هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم می روند. این بازی به نوعی جدال انتقامی برای دو تیم محسوب می شود. پرسپولیس در پی تلافی شکست دور رفت است و تراکتور به دنبال جبران شکست انضباطی فصل قبل در تبریز. در این میان، رضا اسدی قطعا انگیزه های متفاوتی برای این بازی خواهد داشت.

این بازیکن که فصل قبل پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت، در نقل و انتقالات تابستانی با رقمی نجومی به تراکتور پیوست و با گلزنی های خود در هفته های اخیر توانست دوباره خود را بر سر زبان ها بیندازد و مورد تمجید قرار بگیرد. اسدی فصل قبل به سبب عملکردش در پرسپولیس مورد انتقاد بسیاری واقع شد و روزهای سختی را پشت سرگذاشت. این در حالی بود که او به لحاظ آماری عملکرد چندان بدی هم در جمع سرخ ها نداشت و توانسته بود ۴ گل و ۳ پاس گل را از خود برجای بگذارد.

هشدار به پرسپولیسی ها ؛ مراقب این زوج خطرناک باشید !

نمایش رضا اسدی اما در این فصل چیزی فراتر از حد معمول بوده و او را به بهترین گلزن لیگ تبدیل کرده است. ناگفته نماند که این بازیکن تاکنون ۸ گل را در لیگ برتر به ثمر رسانده است. قابل ذکر است که این هافبک بلندقامت در مقطعی از فصل به دلیل کمبود مهاجم در خط حمله تراکتور بازی کرد و به نسبت زمانی در پرسپولیس بازی می کرد به دروازه ها نزدیک تر است.

اسدی ، گلزن ترین هافبک لیگ

آن چه گل های رضا اسدی را خاص تر کرده، تایم زمانی آن است. زدن گل تساوی به ذوب آهن در نود و هفتمین دقیقه بازی رفت، گل سه امتیازی به نفت آبادان‌ در چهارمین دقیقه وقت های تلف شده، گلزنی به آلومینیوم اراک در دقیقه ۹۵ و... . اسدی سابقه دبل و هت تریک برای تراکتور را هم دارد. او در جریان برتری ۳-۱ تراکتور مقابل ذوب آهن در هفته بیستم هر سه گل تیمش را زد و در بازی هفته پیش تیمش مقابل صنعت نفت دو‌ بار در آبادان گلزنی کرد که هر دو روی پاس گوستاوو واگنین به ثمر رسید.

جالب اینجاست در سایر گل های اسدی هم رد پای یک بازیکن خارجی دیده می شود و آن کسی نیست به غیر از ریکاردو آلوز. هافبک پرتغالی خوش فکر تی تی ها و برترین پاسور فعلی مسابقات لیگ برتر که ۴ پاس گل به اسدی داده. به عبارتی آلوز سازنده نیمی از گل های این بازیکن بوده. ۳ پاس از ۴ پاس گلی که این ستاره به همبازی خود داده با ارسال های بلند بوده است. به طور کلی می توان گفت تیم تراکتور در ضربات ایستگاهی تیم خطرناکی است و اغلب گل های این تیم از ضربات ایستگاهی و کرنر به ثمر رسیده است.

هشدار به پرسپولیسی ها ؛ مراقب این زوج خطرناک باشید !

ارسال هایی که بوی گل می دهد !

بیراه نیست اگر بگوییم ریکاردو آلوز مهمترین مهره تیم خمز برای اجرای این تاکتیک محسوب می شود. این هافبک پرتغالی بیش از نیمی از ۱۲ پاس گل خود در این فصل را از روی ضربات شروع مجدد و ارسال ها زده است که از جمله می توان به گل های محمد عباس زاده در بازی با گل گهر و نفت مسجد سلیمان، گل های محمد آقاجان پور به فولاد و ملوان در دور رفت، گل طلایی هادی محمدی به فولاد در هفته هجدهم و همچنین گل گوستاوو واگنین به هوادار در هفته نوزدهم اشاره داشت.

با توجه به آن چه گفته شد پرسپولیسی ها باید مراقب ارسال های خطرناک آلوز و زوج‌ گلزن او یعنی رضا اسدی باشند. نکته دیگری هم که درباره تراکتور وجود دارد عملکرد درخشان این تیم در نیمه مربیان است. به طوری که آن ها اغلب گل های خود را در نیمه دوم وارد دروازه حریفان کردند و حتی توانستند در وقت های تلف شد بازی ها را به تساوی کشانده یا به سود خود به پایان ببرنند. بنابراین سرخپوشان تا لحظه سوت پایان نباید از حملات تیم تراکتور غافل شوند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...