پشت پرده حضور مخفیانه راجر فدرر در حوالی ویمبلدون

به نظر می‌رسد راجر فدرر تصمیم دارد پس از بازنشستگی در مسابقات لیورکاپ سال گذشته، به ویمبلدون بازگردد.
کدخبر (150408) | 13 اسفند 1401 | ساعت 10:06
0 124
پشت پرده حضور مخفیانه راجر فدرر در حوالی ویمبلدون
به نظر می‌رسد راجر فدرر تصمیم دارد پس از بازنشستگی در مسابقات لیورکاپ سال گذشته، به ویمبلدون بازگردد.

به گزارش سرخ نیوز، راجر فدرر اسطوره سوئیسی بازنشسته دنیای تنیس اخیرا در حوالی باشگاه All England که محل برگزاری مسابقات تنیس گرند اسلم ویمبلدون است، دیده شده و همین باعث کنجکاوی هواداران تنیس شده است. فدرر 41 ساله در حساب اینستاگرامی خود تصاویری را از سفرش به لندن منتشر کرد که البته نشان دهنده بازدید از این باشگاه نمی‌شد اما با این حال واکنش حساب رسمی مسابقات ویمبلدون به این پست با چند ایموجی آتشین، واکنش هواداران را برانگیخت. گفته می‌شود باشگاه All England به دنبال یک نقش برای قهرمان 8 دوره مسابقات ویمبلدون است. به نظر می‌رسد فدرر تصمیم دارد پس از بازنشستگی در مسابقات لیورکاپ سال گذشته، به ویمبلدون بازگردد. نفر شماره یک سابق تنیس جهان پیش از این در مصاحبه باBBC  اعلام کرده بود که برای پیوستن به پوشش خبری گرند اسلم ویمبلدون، مذاکرات پیشرفته‌ای داشته اما گفته می‌شود که خود ویمبلدون نیز راهکاری برای تجلیل از قهرمان هشت دوره این مسابقات پیدا کرده است.

حضور راجر فدرر در لندن و احتمال بازگشت به ویمبلدون

به گزارش دیلی میل، All England در حال بررسی راهی برای "نوعی شناخت و نقش برای او در آینده است، اما شکل آن هنوز مشخص نشده است". این در حالی است که قهرمان 20 دوره مسابقات گرند اسلم نیز چند هفته پیش از این باشگاه دیدن کرده است. اگرچه فدرر هنوز در مورد این شایعات اظهار نظر نکرده اما تایید کرده که اخیرا در لندن بوده است. اوایل سال جاری تیم هنمن، تنیسور حرفه‌ای بازنشسته و عضو هیئت مدیره باشگاه All England، در مورد بازگشت احتمالی فدرر اظهار نظر کرد و نفر شماره 4 سابق جهان تمایل خود را برای همکاری با دوست خوبش فدرر در مسابقات ویمبلدون به اشتراک گذاشت. او در پست اینستاگرامی خود نوشته بود:
آیا او امسال به ویمبلدون خواهد آمد؟ امیدوارم اینطور باشد.
هنمن به اکسپرس اسپورت گفته:
در چه مقامی؟ نمی‌دانم. او یک قهرمان شگفت‌انگیز در ورزش ما است، باورنکردنی‌ترین سفیر در ورزش ما و دوست خوبی برای من است، بنابراین مطمئناً امیدوارم که او را کمی بیشتر ببینم.

ممانعت از حضور فدرر در زمین های ویمبلدون

با وجود اظهار نظرهای هنمن، به نظر می رسد که حضور در ویمبلدون تا زمانی که کارت عضویتی صادر نشده باشد، معنایی ندارد. اخیرا فدرر اخیراً عنوان کرده بود که از ورود به زمین‌های ویمبلدون در جریان سفرش در ماه نوامبر منع شده است. فدرر گفته بود که علی رغم تلاش برای ورود به باشگاه، نگهبانان به او اعلام کرده بودند که ابتدا باید عضو باشگاه شود تا بتواند وارد شود.
من به او گفتم که عضو هستم و به طور معمول وقتی اینجا هستم، در همین زمین‌ها بازی می‌کنم. به نگهبان گفتم من هشت بار قهرمان این مسابقات شده‌ام. لطفا باور کنید. من یک عضو هستم! به سمت دروازه دیگری رفتم و یکی از نگهبانان از من خواست تا عکس سلفی بگیرم. به او پاسخ مثبت دادم و بالاخره اجازه دادند وارد باشگاه بشوم.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...