گزارش کامل پیش داوری و فینال فیزیک کلاسیک در آرنولد کلاسیک 2023

رامون دینو و اورس کالسینسکی در مرحله تایید نهایی دسته فیزیک کلاسیک آرنولد کلاسیک 2023 به مصاف هم رفتند و داوران آنها را مجبور کردند چندین بار روی فیگورهای مختلف کار کنند و طرفداران را به سر وجد بیاورند.
کدخبر (150418) | 13 اسفند 1401 | ساعت 10:19
0 226
گزارش کامل پیش داوری و فینال فیزیک کلاسیک در آرنولد کلاسیک 2023
رامون دینو و اورس کالسینسکی در مرحله تایید نهایی دسته فیزیک کلاسیک آرنولد کلاسیک 2023 به مصاف هم رفتند و داوران آنها را مجبور کردند چندین بار روی فیگورهای مختلف کار کنند و طرفداران را به سر وجد بیاورند.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد کلاسیک 2023 بالاخره فرا رسید. بدنسازان در هفت دسته مختلف برای تعدادی از پرطرفدارترین عنوان های قهرمانی این رقابت ها با یکدیگر به روی صحنه می‌روند. عصر جمعه رامون دینو و اورس کالچیسنکی دو بدنساز سرشناس دنیا، در دسته فیزیک کلاسیک آرنولد کلاسیک 2023 برای پیش داوری به روی صحنه رفتند برتری آن ها نسبت به رقبای دیگر خود در صحنه واضح بود. [irp posts="148712" ] شاید بتوان دسته فیزیک کلاسیک را محبوب ترین دسته در لیگ حرفه ای IFBB در نظر گرفت. فهرست شرکت کنندگان آرنولد کلاسیک نسبت به سال گذشته تغییرات قابل توجهی داشت. ترنس رافین در مستر المپیا 2022 در جایگاه ششم قرار گرفت و تصمیم گرفت تا در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت نکند. رافین مدافع عنوان قهرمانی در آرنولد کلاسیک، تا به حال دوبار موفق به کسب قهرمانی در این مسابقات شده است. او با بررسی جوانب مختلف به این نتیجه رسید که بهتر است پس از مستر المپیا، روی فیزیک بدن خود تمرکز کند.

ماموریت ویژه اورس کالچینسکی ؛ جلوی قهرمانی رامون دینو را بگیر !

اورس کالچینسکی آلمانی بسیار جاه طلب است و این دومین باری بود که او در آرنولد کلاسیک شرکت کرد. سال گذشته او مقابل شماری از بهترین بدنسازان جهان، خود را بسیار پر قدرت نشان داد اما نتوانست مانع قهرمانی رافین و نایب قهرمانی رامون دینو شود. او در مستر المپیا نیز نتوانست رامون دینو را شکست بدهد. او اخیرا به طور واضح مشخص کرده که شکست دادن رامون دینو یکی از ماموریت های اصلی او محسوب می‌شود. رامون کی روش ملقب به دینو سال گذشته در آرنولد کلاسیک به نایب قهرمانی رسید. با این حال هواداران این حرفه انتظار داشتند که نبرد بین مایک سامرفلد و الکس کامبرونرو قهرمان سابق آرنولد کلاسیک (2020)، بسیار سخت و نزدیک باشد. عصر جمعه، مرحله پیش داوری انجام شد و بدنی که رامون دینو به این مسابقات آورده بود، بسیاری را انگشت به دهان گذاشت. از زمان آخرین حضور او در مستر المپیا، ضخامت، سفتی، تقارن و تعادل عضلات پشت او به مقدار قابل توجهی بهتر شده بود.

گروه اول و دوم و فینال فیزیک کلاسیک در آرنولد کلاسیک 2023

دیروز بدنسازان دسته فیزیک کلاسیک به دو گروه تقسیم شدند: گروه اول 4 نفره و گروه دوم 3 نفره. بدنسازان هر گروه به طور مجزا به روی صحنه رفتند. با وجود اینکه دیروز فقط دو گروه وجود داشت، هیجان آن ها بسیار بالا بود. بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که بامداد امروز (شنبه 13 اسفند) نیز رقابتی سخت و نزدیک بین اورس کالچینسکی، مایک سومرفیلد، رامون دینو و الکس کامبرونرو در فینال برگزار شود. جونیور جاوورسکی، جیسون برون و کورج اوپارا در گروه دوم حضور داشتند. دو گروهی که دیروز در کلاسیک فیزیک رقابت کردند: گروه اول:
  • الکس کامبرونرو
  • رامون دینو
  • مایک سومرفیلد
  • اورس کالچینسکی
گروه دوم:
  • جونیو جاوورسکی
  • جیسون برون
  • کورج اوپارا

رقابت هیجان انگیز در فینال

برنامه بامدادی بخش فیزیک کلاسیک هیجان انگیزتر از رقابت عصر شنبه بود. هر یک از شرکت‌کننده‌ها در بخش فینال، با آمادگی بیشتری پا روی صحنه گذاشتند و همین باعث شد رقابت نزدیکتر از قبل شود. کورج اوپارا که یکی از بزرگترین عضلات چهار سر را روی صحنه به نمایش گذاشته بود، در نهایت به جایگاهی بهتر از پنجمی در آرنولد کلاسیک 2023 دست پیدا نکرد. مایک سامرفلد اگرچه فیزیک بدنی فوق العاده‌ای داشت اما بالاتنه او در مقایسه با پایین تنه‌اش تعریفی نداشت. در این رقابت سامرفلد با فیگور بی عیب و نقص خود جایگاه خود مناسبی را بدست آورد و در نهایت به مقام چهارم رسید. الکس کامبرونرو هیکلی کاملا برجسته، تراش خورده و کمر کوچکی داشت و به نظر یکی از متناسب‌ترین فیزیک‌های بدنی را به روی صحنه آورده بود. کات‌های عضلات او واقعا تماشایی بود. قهرمان مسابقات فیریک کلاسیک سال 2020 بیش از هر کدام از رقبایش تکلیفش با خودش مشخص بود. او از نظر X-frame خودش را از سایر شرکت کنندگان متمایز کرده بود. کامبرونرو در فینال عملکردی بهتری از مرحله پیش داوری داشت و توانست فرم ایده‌آلی را به نمایش بگذارد. این به او کمک کرد تا در جایگاه سوم قرار بگیرد و پیشرفت بزرگی نسبت به مقام نهمی در مستر المپیا 2022 داشته باشد. در این رقابت اورس کالچینسکی از نظر V-taper یکی از بهترین‌ها بود. باسن و همسترینگ او به وضوح بهتر از سایرین بود. کارشناسان بر این باورند که فرم کلی او بهتر از رامون بوده اما او هنوز به زمان نیاز دارد تا فیزیک خود را بیشتر نمایان کند. کالچینسکی جلوه فیگورهایش را با رقص بریکی که داشت، بیش از پیش کرد اما در نهایت به مدال نقره بخش فیزیک کلاسیک دست یافت. ضمن آنکه مهارت‌هایش در فیگور گرفتن، جایزه بهترین فیگور مسابقات را برایش به ارمغان آورد. کالچینسکی از این جایزه 10 هزار دلار بدست آورد.

قهرمانی رامون دینو در فیزیک کلاسیک ؛ او تاج و تخت سی بام را هدف گرفته

رامون دینو و اورس کالسینسکی در مرحله تایید نهایی به مصاف هم رفتند و داوران آنها را مجبور کردند چندین بار روی فیگورهای مختلف کار کنند و طرفداران را به سر وجد بیاورند. حقیقتا باید اذعان کرد رامون روشا بهترین حالت را داشت و تا مغز استخوان عضلاتش کات خورده بود؛ چیزی که باعث شد او روی سکوی قهرمانی بایستد. هر بار که این بدنساز برزیلی روی صحنه می‌رفت، حاضرین در سالن ایستاده او را تماشا می‌کردند. رامون با بهترین پکیج خود در آرنولد کلاسیک 2023 حاضر شد. حالت و فرم او نسبت به آرنولد کلاسیک 2022 بهبود یافته بود و فرم پایین بدن او دیگر با بالا تنه او ناهمخوان نبود. عملکرد رامون در دسته فیزیک کلاسیک در آرنولد کلاسیک 2023، او را به بزرگترین تهدید برای تاج و تخت کریس بامستد در مستر المپیا 2023 تبدیل می‌کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...