ثروتی که لوئیس همیلتون در یک سال بد به جیب زد !

لوئیس همیلتون در سال 2022 از نظر دستمزد، 42 میلیون دلار و از قراردادهای اسپانسرینگ خود 12 میلیون دلار به دست آورده است.
کدخبر (150045) | 13 اسفند 1401 | ساعت 21:37
0 82
ثروتی که لوئیس همیلتون در یک سال بد به جیب زد !
لوئیس همیلتون در سال 2022 از نظر دستمزد، 42 میلیون دلار و از قراردادهای اسپانسرینگ خود 12 میلیون دلار به دست آورده است.

به گزارش سرخ نیوز، یکی از مزیت‌های یک ورزشکار بودن این است که چنانچه بتوانید به جایگاه خوبی در ورزش برسید، این مساله باعث می‌شود شما حتی در بدترین شرایط هم از نظر مالی اوضاع مناسبی پیدا کنید و در هر شرایطی قراردادهای تجاری خود را داشته باشید. این دقیقا همان اتفاقی است که برای لوئیس همیلتون اتفاق افتاده است. لوئیس همیلتون که از سال 2014 بر مسابقات فرمول یک تسلط داشته، طبیعتاً به دلیل موفقیت هایش در این مسیر، به یک نام سرشناس و یک نماد بین‌المللی تبدیل شده است. این راننده 38 ساله اگرچه در سال 2022 سال به نتایجی که انتظارش را داشت، دست پیدا نکرد اما خارج از پیست مسابقات فرمول یک، فعالیت‌های قابل توجهی انجام داد تا همچنان موقعیت خود را در دنیای ورزش و همچنین تجارت حفظ کند.

فعالیت های خارج از زمین لوئیس همیلتون

به جز افتخاراتی که لوئیس همیلتون بریتانیایی با شرکت‌های مک لارن و حالا مرسدس در مسابقات فرمول یک بدست آورده، همیشه خارج از دنیای ورزش فعالیت‌هایی داشته که نشان می‌دهد او تا چه اندازه در مسائل تجاری، باهوش و باثبات بوده است. در سال 2022 لوئیس همیلتون نتوانست برای رسیدن به هشتمین عنوان قهرمانی خود که او را تبدیل به بزرگترین راننده فرمول یک می‌کرد، وارد رقابت شود. با این وجود میراث ریشه‌داری که او چه در داخل و چه خارج از مسابقات فرمول یک برای خود ایجاد کرده، به این معنی بود که همچنان میلیون‌ها نفر از او حمایت می‌کنند. اخیرا لیست 100 ورزشکار پردرآمد سال 2022 توسط اسپورتیکو اعلام شد و بدون شک قهرمان 7 دوره فرمول یک، در این لیست جای داشته است. این راننده بریتانیایی در این سال از نظر دستمزد، 42 میلیون دلار و از قراردادهای اسپانسرینگ خود 12 میلیون دلار به دست آورده است. با این حال چنین درآمدی برای قرار گرفتن در بین 10 ورزشکار پردرآمد سال کافی نبود چه برسد رسیدن به 3 نفر برتر! در بالاترین جایگاه لبرون جیمز با 73 میلیون دلار درآمد قرار دارد و پس از این ستاره رکوردشکن و بزرگ NBA، دو فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار دارند. لوئیس همیلتون اگرچه در صدر رده بندی این لیست جایی ندارد اما حداقل می‌داند که بر رقیب دیرینه خود غلبه کرده است.

مکس ورشتاپن مقابل لوئیس همیلتون ؛ او هنوز باید یاد بگیرد !

در دنیای فرمول یک، مکس ورشتاپن به دومین عنوان قهرمانی متوالی خود در سال 2022 رسید. در زمینه رانندگی این دو راننده را نمی‌توان یا یکدیگر مقایسه کرد چراکه دو فصل متفاوت را سپری کردند اما در امر درآمدزایی مسلما ورشتاپن هنوز باید چیزهای بیشتری را از قهرمان هفت دوره فرمول یک یاد بگیرد. در مقایسه با مجموع درآمد 54 میلیون دلاری لوئیس همیلتون، ورشتاپن تنها توانست 43 میلیون دلار به دست بیاورد که شامل 39 میلیون دلار دستمزد و 4 میلیون دلار درآمد اسپانسرینگ می‌شود. اختلاف 11 میلیون دلاری درآمد این دو راننده، می‌تواند به تفاوت قراردادهای تجاری ورشتاپن و همیلتون مربوط شود. یقینا در سال 2023، تنها شکست دادن ورشتاپن از نظر مالی برای لوئیس همیلتون کافی نخواهد بود. درباره فرمول یک بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...