فلکس ویلر و جایزه یک عمر دستاورد ورزشی آرنولد کلاسیک ؛ به حال من تاسف نخورید!

جایزه یک عمر دستاورد ورزشی آرنولد کلاسیک به مناسبت بزرگداشت زندگی حرفه‌ای و مشارکت در بدنسازی به فلکس ویلر اهدا شد.
کدخبر (151181) | 14 اسفند 1401 | ساعت 19:58
8 138
فلکس ویلر و جایزه یک عمر دستاورد ورزشی آرنولد کلاسیک ؛ به حال من تاسف نخورید!
جایزه یک عمر دستاورد ورزشی آرنولد کلاسیک به مناسبت بزرگداشت زندگی حرفه‌ای و مشارکت در بدنسازی به فلکس ویلر اهدا شد.

به گزارش سرخ نیوز، کنت فلکس ویلر علیرغم اینکه سال‌ها پیش بازنشسته شده اما همچنان در دنیای بدنسازی حضور فعالی دارد. به همین دلیل با اهدای جایزه یک عمر دستاورد ورزشی آرنولد کلاسیک، از او در سی و پنجمین دوره جشنواره سالانه ورزشی آرنولد تجلیل شد. ویل در طول 20 سال فعالیت حرفه‌ای خود در رشته بدنسازی، با بسیاری از بزرگان این ورزش رقابت کرد و جایگاه خود را در میان بزرگان بدست آورد. در حالیکه او هیچگاه عنوان قهرمانی مستر المپیا را بدست نیاورده، اما توانسته روی صحنه با بزرگانی چون رونی کلمن با 8 و دوریان یتس با 6 قهرمانی مستر المپیا رقابت کند و چهره‌های شاخصی مانند جی کاتلر و دکستر جکسون را با عملکرد خود تحت تاثیر قرار دهد. ویلر در این مدت 4 بار نایب قهرمان مستر المپیا شد و 3 قهرمانی آرنولد کلاسیک را هم تصاحب کرد. در طول فعالیت ورزشی خود، ویلر با مشکلات جسمانی زیادی مواجه شد و با بیماری‌های زیادی دست و پنجه نرم کرد؛ مسائلی که سبب شد ویلر پای راست خود را از دست بدهد. علاوه بر این ویلر سال گذشته اعلام کرد که دچار نارسایی کلیه شده و به زودی آن را از دست خواهد داد. در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023، برگزارکنندگان این رقابت ویدئویی را برای حاضرین به نمایش گذاشتند که مسیر حرکت و پیشرفت فلکس ویلر در بدنسازی را نشان می‌داد. در این ویدیو به بدن انعطاف پذیر ویلر، حضور روی صحنه و زیبایی شناسی او و همچنین میراثی که وی از خود بر جای گذاشت و به یکی از جذاب‌ترین فیزیک‌های بدنی تمام دوران تبدیل شد، اشاره‌های دقیقی شده است. فلکس ویلر و جایزه یک عمر دستاورد ورزشی آرنولد کلاسیک ؛ به حال من تاسف نخورید!

صحبت های آرنولد شوارتزنگر در وصف فلکس ویلر

پیش از اهدای این جایزه، آرنولد شوارتزنگر در وصف فلکس ویلر گفت:
بارها به شما گفتم، شما چهار مسابقه آرنولد کلاسیک را برده‌اید و من همیشه شما را یکی از بزرگترین قهرمانان تمام دوران می دانستم. شما از نظر تقارن و اندازه عالی بودید. از خدمات عالی شما بسیار متشکرم.

فلکس ویلر و جایزه یک عمر دستاورد ورزشی آرنولد کلاسیک ؛ به حال من تاسف نخورید!

تشکر فلکس ویلر از آرنولد شوارتزنگر

فلکس ویلر هم با تشکر از آرنولد شوارتزنگر، جیم لوریمر فقید و جو ویدر گفت:
من فقط می‌خواهم قبل از این‌که همه‌ غم‌ها و اشک‌ها از چشمانم سرازیر شوند، کارهایی را انجام دهم. اول می‌خواهم از خدا تشکر کنم که بدون وجودش من اینجا نبودم. بعد می‌خواهم از جو ویدر تشکر کنم. بدون او و این ورزش، هیچ یک از ما اینجا نبودیم و وجود نداشتیم. من هرگز مستر المپیا را نبردم اما این افتخار را داشتم که آرنولد شوارتزنگر اینجا مرا یکی از برترین‌های تمام دوران نامید. از قدردانی همکاران دیگر چه چیزی می‌توانید بخواهید. خیلی چیزها هست که می‌خواهم بگویم اما به قول جکی رابینسون بزرگ من برای این ساخته شده‌ام تا خداوند مرا ماندگار کند.
فلکس ویلر و جایزه یک عمر دستاورد ورزشی آرنولد کلاسیک ؛ به حال من تاسف نخورید! ویلر همچنین از طرفدارانش از صمیم قلب قدردانی کرد و البته اعتراف دلخراشی داشت.
من نمی‌خواهم هیچ یک از شما برای کارهایی که انجام داده‌ام یا از سر گذرانده‌ام یا پشت سر گذاشته‌ام یا خواهم گذاشت، برای من متاسف شوید چراکه اگر هر یک از آن مراحل نبودند، من حالا اینجا نایستاده بودم. هر کار دست یا غلطی که انجام داده‌ام، همه آنها مرا به مردی تبدیل کرد که اکنون هستم و برای همه آنها سپاسگزارم.
فلکس ویلر و جایزه یک عمر دستاورد ورزشی آرنولد کلاسیک ؛ به حال من تاسف نخورید! رونی کلمن در سال 2021 مفتخر به دریافت جایزه یک عمر دستاورد آرنولد کلاسیک شد و حالا ویلر یکی دیگر از اسطوره‌های بدنسازی این افتخار را به مناسبت بزرگداشت زندگی حرفه‌ای و مشارکت خود در بدنسازی بدست آورده است. ویلر در مصاحبه اخیر با DigitalMuscleTV اعلام کرد که دارای بیماری گلومرولوسکلروزیس سگمنتال کانونی (FSGS) بوده که یک بیماری لاعلاج است و در نهایت جان او را می‌گیرد. علیرغم بسیاری از مشکلات سلامتی، ویلر همچنان با انگیزه باقی ماده و امیدوار است پس از کسب این جایزه معتبر، همچنان الهام بخش دیگران باشد. سلطان تقارن بدنسازی جهان، اولین عنوان آرنولد کلاسیک خود را در سال 1993 به دست آورد. درباره فلکس ویلر بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
مشکل و مطلب دردناک هم همین انتخاب آگاهانه این مسیر و استفاده عالمانه از این مواد کشنده است ... بحث مکمل های پروتئینی و کربوهیدرات و آمینو اسید و ویتامین و مینرال ها که جداست و بحثی در آن نیست. اما ... 👇👇👇 رشته بدنسازی و زیبایی اندام در سطح مسابقات و قهرمانی حتی در سطح قهرمانی استانی ، بدون استفاده از مواد هورمونی و محرک های مختلف و امثال این عناصر صددرصد کشنده ، غیر ممکن است و خواهشاً عزیزان نه خودشون رو فریب بدن و نه مخاطبان عزیز رو 🙏🙏
کاربر سایت
04 شهریور 1402
خیلی دردناک و ترسناک و البته مایه عبرت است که بیش از ۹۰درصد قهرمانان و عزیزانی که در این رشته فعالیت میکنند به همین نوع امراض دچار شده و به فجیع ترین شکل ممکن خاکستر میشوند و باز هم عزیزان جدید (بخوانید قربانی.!!) به عشق داشتن هیکل هایی غیر طبیعی و تابلو.. سراغ این رشته ناورزشی و مواد کشنده مورد نیاز میروند و این چرخه مرگ ، همچنان ادامه دارد ... جهالت آخرالزمان است و بین معتاد به شیشه و اختلاسگر مولتی میلیاردی و قهرمان ورزشی .. هیچ فرقی نیست
کاربر سایت
04 شهریور 1402
من هم موافق نظر شما هستم.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
وقتی چیزی راجع به ورزش قهرمانی نمیدونی لطفا نده
کاربر سایت
04 شهریور 1402
هر انسانی یکروز خواهد مرد هر چند که من اصلا نمیخام مصرف دارو رو تایید کنم و مطمعنا عوارض زیادی هم داره ولی انصافا همه بدنسازی دارو نیست بدون زحمت و عرق ریختن و رژیم سخت نمیشه بدن خوبی ساخت واقعا غیرت میخاد شما حساب کن یک بدنساز حرفه ای باید غذاهایی رو بخوره که یک آدم معمولی بعد از یکی دو هفته عمرا تحمل نمیکنه و با این ضعف غذایی که داره و سطح قند خون پایینی که داره باید تمرین هم بکنه مثل اینکه به یه آدم روزه بگن برو کارگری هم بکن حتی سخت تر چون روزه دار می‌تونه برای سحر و افطار هر غذایی خواست بخوره ولی بدنساز نمیتونه خلاصه حرفم اینه دارو رو تایید نمیکنم ولی به شخصیت اون کسی که این همه سختی کشیده زحمت کشیده و شاید بشه گفت به نوعی از عمر خودش کم کرده برای یه مدال یا کاپ یا ساندو احترام می‌زارم این راهی بوده که آگاهانه انتخاب کرده ممکنه اون مدال یا کاپ از دید یه عده بی ارزش باشه ولی برای اون شخص به قیمت خیلی چیزا تمام شده همین آقای فلکس ویلر یکی از کسانی بود که به من و امثال من با بدن متقارن و زیباست انگیزه بیشتری میداد برای تمرین الان واقعا بغضم گرفت اینطوری دیدمش
کاربر سایت
04 شهریور 1402
منم در ارزشمندی تلاشهای اینا شک دارم
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...