بازگشت ستاره پرسپولیس پس از 60 روز با پاس گل

مهدی ترابی یکی از ستاره های پرسپولیس در هفته های اخیر بوده است.
کدخبر (151568) | 15 اسفند 1401 | ساعت 10:48
0 115
بازگشت ستاره پرسپولیس پس از 60 روز با پاس گل
مهدی ترابی یکی از ستاره های پرسپولیس در هفته های اخیر بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بازی پرسپولیس مقابل تراکتور علاوه بر دو تیم، برای برخی از بازیکنان آن‌ها اهمیت دو چندانی داشت. ریکاردو آلوز که مرد همه‌کاره این فصل تی‌تی ها بوده می خواست بار دیگر با ارسال‌های خود همبازیانش را به گل برساند و از آن طرف مهدی ترابی این انگیزه را داشت که با ثبت پاس گل مقابل تراکتور بتواند قدرت خود را به رقیب اش یعنی آلوز نشان داد. در جدال این دو بازیکن، موفق‌تر ستاره پرسپولیس بود که توانست هم گل بزند و پاس گل دهد.

مهدی ترابی در هجدهمین دقیقه بازی یک پاس مدرسه‌ای به محمد عمری داد و این بازیکن جوان توانست با یک شوت زیبا دروازه مرادیان را باز کند. دقایقی بعد عمری به جبران این اتفاق با یک حرکت انفرادی خط دفاعی تراکتور را در هم ریخت و توپ را در دهانه دروازه به ترابی پاس داد تا او به راحتی دروازه حریف را باز کند. این دومین گل متوالی ستاره شماره ۹ برای پرسپولیس در هفته های اخیر بود. این بازیکن در جریان برتری ۳-۰ مقابل نفت مسجد سلیمان روی پاس امید عالیشاه موفق به گلزنی شد. این نخستین گل وی در فصل جاری بود.

بازگشت ستاره پرسپولیس پس از 60 روز با پاس گل

نکته اینجاست که مهدی ترابی از شروع نیم فصل دوم نتوانسته بود پاس گل دهد که این طلسم روز گذشته در بازی با تراکتور شکست. این بازیکن آخرین بار در دقیقه ۵۴ بازی با نساجی موفق شده بود به دانیال اسماعیلی‌فر پاس گل دهد. دقایقی پس از این اتفاق که با ثبت گل پنجم پرسپولیس همراه بود ترابی به دلیل درگیری با بازیکن حریف از زمین اخراج شد تا یک بازی را از دست دهد.   

به عبارتی ترابی در ۵ بازی اخیر نتوانسته بود پاس گل دهد و پس از حدود ۶۰ روز دوباره توانست برای هم‌بازیانش گل‌سازی کند. ترابی تا به اینجای فصل ۲ گل و ۶ پاس گل را از خود برجای گذاشته است و علاوه بر این که برترین پاسور فصل سرخ ها محسوب می شود یکی از مدعیان عنوان آقای پاس گلی لیگ برتر است. البته این بازیکن با وجود رقیب قدری همچون آلوز کار سختی برای کسب این نشان داشته و ۶ پاس گل تا رسیدن به هافبک برزیلی تراکتور فاصله دارد.

مهدی ترابی یکی از ستاره‌های پرسپولیس در بازی‌های اخیر بوده و نمایش بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشته است. اوج گیری این بازیکن خوش تکنیک بهترین اتفاقی بود که می‌توانست در این هفته‌ها برای سرخپوشان پایتخت رخ دهد. باید دید روند خوب ترابی در بازی های آتی ادامه خواهد داشت و آیا این ستاره قادر خواهد بود در بازی حساس هفته آینده مقابل سپاهان نیز برای تیمش موثر ظاهر شود؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...