وقتی آهنگ‌هایی بر علیه پیکه ، شکیرا را تاریخ‌ساز کرد !

شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی با انتشار دو آهنگ جدید در سال 2023 که محتوای آن در رابطه با همسر سابق او جرارد پیکه بوده در صدر لیست جهانی بهترین آهنگ‌های اسپاتیفای حضور فعالی دارد.
کدخبر (151617) | 15 اسفند 1401 | ساعت 16:08
0 117
وقتی آهنگ‌هایی بر علیه پیکه ، شکیرا را تاریخ‌ساز کرد !
شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی با انتشار دو آهنگ جدید در سال 2023 که محتوای آن در رابطه با همسر سابق او جرارد پیکه بوده در صدر لیست جهانی بهترین آهنگ‌های اسپاتیفای حضور فعالی دارد.

به گزارش سرخ نیوز، شکیرا اخیراً به اولین هنرمندی تبدیل شد که در سال 2023 چندین آهنگ در صدر لیست جهانی بهترین آهنگ‌های اسپاتیفای داشته است. هر دو آهنگ این خواننده کلمبیایی عمدتاً بر روی همسر سابقش جرارد پیکه و رابطه او با نامزد جدیدش، کلارا چیا تمرکز داشته که پس از جدایی جنجالی این زوج سرشناس، حواشی زیادی را به دنبال داشته است. جرارد پیکه و شکیرا یکی از محبوب‌ترین زوج‌های نام آشنا در دنیا بودند تا اینکه در ژوئن 2022 از یکدیگر جدا شدند. گفته می‌شود خیانت پیکه عامل اصلی این جدایی بوده اما هنوز علت دقیق پایان رابطه 12 ساله این زوج مشخص نشده است. با این حال از آن زمان، او آهنگ هایی را منتشر می‌کند که عمدتاً پیکه و نامزد جدیدش را هدف قرار داده است.

تشکر شکیرا از حمایت طرفدارانش

شکیرا پس از جدایی از پیکه، از طرفدارانش به خاطر حمایت بی حد و حصرشان تشکر کرده و می‌گوید در سخت‌ترین لحظات زندگی‌اش آنها کنارش ایستاده‌اند. این خواننده 46 ساله می‌گوید:
وقتی روی زمین بودم، آنها به من قدرت و شهامت دادند تا بلند شوم. من برای دور بعدی آماده هستم. بگذار زندگی بیاید و به من نشان دهد که چیزهای بیشتری وجود دارد.
وقتی آهنگ‌هایی بر علیه پیکه ، شکیرا را تاریخ‌ساز کرد !شکیرا یکی از موفق‌ترین خواننده‌های جهان و شخصیت محبوبی در شبکه‌های اجتماعی است. از او به عنوان «ملکه موسیقی لاتین» یاد می‌شود و به دلیل تطبیق پذیری موسیقیایی‌اش مشهور است. او که با اجرای موسیقی جام جهانی 2010 به شرهت بیشتری رسید، در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد و این طرفداران بیش از هر جای دیگر دنیا، در اسپانیا حضور دارند. همین چند روز پیش یکی از همین هواداران که مالک یک رستوران ژاپنی در بارسلونا است، جرارد پیکه و نامزد جدیدش را از رستوران بیرون انداخته است. پیکه و کلارا چیا در حالی از رستوران خارج شدند که گویا این مدافع سابق بارسلونا توقع نداشت با او چنین رفتاری صورت بگیرد. در عین حال ویدیو این اتفاق خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد و بسیاری از هواداران شکیرا، ستاره سابق فوتبال اسپانیا را مورد تمسخر قرار دادند. یکی از آنها نوشته بود:
صاحب رستوران بیشتر از خود پیکه به شکیرا وفادار است.
همچنین بسیاری از طرفداران حتی صاحب رستوران را به خاطر رفتارش تشویق کردند. آهنگ «ته فلیسیتو» اولین آهنگی بود که شکیرا او به پیکه تقدیم کرد. بعد از آن خواننده کلمبیایی با همکاری هموطنش کارول جی آهنگ دیگری را منتشر کرد که بازهم به رابطه قبلی خود اشاره‌های قابل توجهی داشته است. ویدیو کلیپ این آهنگ بارها و بارها در شبکه‌های اجتماعی پخش و واکنش هزاران طرفدار را برانگیخت و آنها نظرات خود را در مورد این آهنگ به اشتراک گذاشتند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...