گزارش بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان / برد دقیقه آخری آبی ها

بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان در چارچوب دیداری از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با برتری دو بر یک تیم آبی پوش پایتخت به پایان رسید.
کدخبر (151599) | 15 اسفند 1401 | ساعت 12:54
0 244
گزارش بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان / برد دقیقه آخری آبی ها
بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان در چارچوب دیداری از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با برتری دو بر یک تیم آبی پوش پایتخت به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، استقلال بعد از تساوی مقابل نساجی مازندران و با توجه به برد پرسپولیس تهران و سپاهان در بازی های روز گذشته ، برای جا نماندن از کورس قهرمانی چاره ای جز کسب پیروزی مقابل گل گهر نداشت. از آن سو شاگردان امیر قلعه نویی نیز با پیروزی در این دیدار می توانستند 40 امتیازی شده و به آبی پوشان پایتخت برسند که این اتفاق رخ نداد و آبی پوشان پایتخت به یک برد دراماتیک دقایق آخری دست یافتند.

بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان

بازی استقلال مقابل گل گهر در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ استقلال مقابل گل گهر

ساعت و تاریخ بازی استقلال مقابل گل گهر طبق برنامه اعلام شده دوشنبه 15 اسفند ۱۴۰۱ از ساعت 16:45 بود.

ورزشگاه بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان

بازی گل گهر مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم داوری بازی استقلال مقابل گل گهر

داوران: موعود بنیادی فر، محمدرضا منصوری و یاسر همرنگ - ناظر داوری: اسماعیل صفیری

استقلال

تیم استقلال با 40 امتیاز از 21 بازی در جایگاه سوم جدول لیگ برتر خلیج فارس قرار دارد. برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در کنار پرسپولیس و سپاهان ، شاگردان ساپینتو به شدت به 3 امتیاز این بازی نیاز دارند.

ترکیب استقلال مقابل گل گهر سیرجان

ترکیب استقلال مقابل گل گهر بدین شرح اعلام شد؛

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا (64- پیمان بابایی)، عارف غلامی، جعفر سلمانی (76- رضا میرزایی)، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری(76 - آرمان رمضانی)، آرش رضاوند، مهدی قایدی (87-امیرعلی صادقی)، محمد محبی، ارسلان مطهری (64-امید حامدی فر)

شماتیک ترکیب استقلال مقابل گل گهرگل گهر سیرجان

تیم گل گهر سیرجان با 37 امتیاز از 21 بازی در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفته؛ فاصله 3 امتیازی گل گهر و استقلال نشان دهنده حساسیت این دیدار برای دو تیم است.

ترکیب گل گهر سیرجان مقابل استقلال

ترکیب گل گهر مقابل استقلال بدین شرح اعلام شد؛

محمد اکبرمنادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکذری ( ۸۲ بهنام برای )، امین پورعلی، مهران گلزاری، نوید عاشوری (55-اریک بایناما)، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی ( ۶۰ امین قاسمی نژاد) و رضا شکاری (۵۵-کی‌روش استنلی)

شماتیک ترکیب گل گهر مقابل استقلالخط زمان بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان:

دقیقه 5: اولین موقعیت جدی بازی را استقلالی ها روی دروازه گل گهر ایجاد کردند و ضربه سر بازیکنان این تیم با دخالت مدافعین تیم میهمان به کرنر فرستاد شد. دقیقه 6: شوت خطرناک مهدی قائدی از نزدیکی‌های نقطه پنالتی با واکنش اکبر منادی به تور نرسید. دقیقه ۸: محمد محبی با یک حرکت سریع و تکنیکی مدافع گل گهر را از پیش رو برداشت و ضربه او چیزی نمانده بودل اول بازی را رقم بزند. اما این موقعیت هم برای استقلال به کرنر ختم شد. دقیقه ۲۵: ضربه مرتضی تبریزی از داخل محوطه جریمه می توانست گل‌گهر را خیلی زود به گل دوم هم برساند اما این بار حسینی و مدافعین استقلال مانع شدند و این ضربه خطرناک به کرنر رفت. دقیقه ۴۰: شوت آرش رضاوند از روی یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه گل‌گهر, با فاصله یک متری از بالای دروازه به اوت رفت. دقیقه ۴۳: شوت از راه دور مهران گلزاری با واکنش حسینی برگشت داده شد و در ریباند شکاری در موقعیت آفساید توپ را به اوت زد. دقیقا ۴۴: شوت مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی راهی اوت شد. دقیقه 47: موقعیت گلزنی برای استقلال که یکبارتوپ  توسط مدافع دور شد و پس از آن شوت مهاجم استقلال از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقا 54: شوت سرکش جعفر سلمانی با اختلاف راهی اوت شد. دقیقه ۵۰: ضربه خطرناک سعید مهری با واکنش اکبر منادی به بیرون فرستاده شد.

شرح گل:

دقیقه ۲۴- آرمین سهرابیان برای گل گهر : شروع مجدد غافلگیرانه بازیکنان گل‌گهر سیلوا و حسینی را به اشتباه انداخت و آنها در شرایطی که آنها تصور می‌کردند توپ رضا شکاری از خط عرضی به اوت می‌رود, این بازیکن با هوشمندی تمام پاس دقیقی مقابل دروازه خالی برای سهرابیان فراهم کرد تا گل اول مسابقه با بغل پای ساده مدافع پیش تاخته گل‌گهر در دهانه دروازه خالی ثبت شده باشد (ویدئو). دقیقه 90- رضا میرزایی برای استقلال : استقلال که برای زدن گل تساوی حملات متعددی را ترتیب داده بود، سرانجام در شرایطی که در محوطه جریمه  گل گهر چندین مرتبه توپ رفت و برگشت داشت، با پاس آرمان رمضانی توپ به رضا میرزایی سپرده شد تا با ضربه‌ای تماشایی از پشت محوطه جریمه قفل دروازه منادی را باز کند (ویدئو). دقیقه 102- یامگا برای استقلال: کوین یامگا پس از پایان حواشی مربوط به اعلام پنالتی روی میرزایی، ضربه خود را برخلاف جهت حرکت منادی به گل تبدیل کرد (ویدئو).

گزارش زنده بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان

کارت زرد:

گل گهر: مهران گلزاری دقیقه ۶۴ - امین پورعلی دقیقه ۷۱ گل گهر: اریک بایناما

کارت قرمز:

-

حواشی بازی استقلال مقابل گل گهر :

* به مناسبت روز درختکاری مراسم ویژه‌ ای با حضور کاپیتان های دو تیم ترتیب داده شده بود. *استفاده از مهران گلزاری در پست هافبک دفاعی و رضا شکاری در راس خط هجومی دو تصمیم غیرمنتظره امیر قلعه‌نویی برای آرایش بازیکنانش در این مسابقه بوده است. *گل‌گهر در این مسابقه همچنان به دلیل مصدومیت علی علیزاده را در اختیار ندارد و در اردوی استقلال ساپینتو هم مهدی‌پور را در اختیار ندارد که این بازیکن هم مانند علیزاده از روی سکوها نظاره‌گر مسابقه است.
*اریک بایناما که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، پس از پایان درگیری‌هایی که با سوت بنیادی‌فر به نشانه خطای پنالتی به سود استقلال رخ داد با تصمیم قاطعانه بنیادی‌فر از زمین مسابقه اخراج شد.
 

نتیجه بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان

نتیجه بازی استقلال مقابل گل گهر سیرجان پیروزی دراماتیک و دقایق آخری دو بر یک آبی پوشان پایتخت بود.  

خلاصه بازی استقلال مقابل گل گهر

خلاصه بازی استقلال مقابل گل گهر نشان می دهد که تیم امیر قلعه نویی بعد از به ثمر رساندن نخستین گل بازی به لاک دفاعی فرورفت. سپس رضا میرزایی و کوین یامگا (پنالتی) دروازه گل گهر را باز کردند تا تیم ساپینتو یک برد ارزشمند کسب کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...