روزی که دیگو مارادونا میزبان مایک تایسون بود ؛ اسطوره هایی با سرهای خالی !

یکی از عجیب ترین مهمانان دیگو مارادونا ، مایک تایسون یکی از سرشناس ترین چهره های دنیای بوکس بود.
کدخبر (151906) | 16 اسفند 1401 | ساعت 13:12
0 776
روزی که دیگو مارادونا میزبان مایک تایسون بود ؛ اسطوره هایی با سرهای خالی !
یکی از عجیب ترین مهمانان دیگو مارادونا ، مایک تایسون یکی از سرشناس ترین چهره های دنیای بوکس بود.

به گزارش سرخ نیوز، به ندرت می‌توان دو اسطوره از ورزش‌های مختلف را با هم در یک قاب دید اما هواداران به اندازه کافی خوش شانس هستند که تصویری را می‌بینند که حتی خیالش هم غیرقابل باور بود. یک عکس قدیمی کمیاب از دیگو مارادونا و مایک تایسون، این دو اسطوره ورزش این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود و کمتر طرفدار ورزش است که شیفته آن نشده باشد.

روزی که مارادونا میزبان مایک تایسون بود

هیچ کس انتظار نداشت روزی مایک تایسون، قهرمان سابق سنگین وزن بوکس جهان و دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال را در کنار هم ببیند. اما در کمال تعجب این اتفاق افتاد و مارادونا در خانه خودش از مایک تایسون میزبانی کرد. در اوایل سال 2005، دیگو مارادونا میزبان یک برنامه تلویزیونی مستندگونه به نام «La Noche del 10» بود. از زمان پخش این برنامه مدت زمان زیادی می‌گذرد اما کسی نمی‌تواند منکر این شود که مهمانانی که در آن برنامه حضور پیدا می‌کردند، همگی از نخبگان جامعه بودند که در زمینه‌های مختلف فعالیت داشتند. بی شک در میان این مهمانان عجیب‌ترین کسی که به خانه مارادونا آمد، کسی نبود جز «بدترین دیوانه روی زمین» یعنی مایک تایسون که برای گپ زدن با «ال پلوسا» به خانه وی رفته بود. این همان جایی بود که این قاب خاطره انگیز ثبت شد و عکسی از لحظه دریافت پیراهن امضا شده تیم ملی آرژانتین بدست دیگو ماردونا، بر جای ماند. مارادونا این پیراهن را خاصا برای مایک تایسون امضا و آماده کرده بود. این پیراهن پس از بازنشستگی مایک تایسون شهرت بیشتری پیدا کرد و ارزش آن بیش از پیش شد. یک بار تایسون پس از محکوم شدن به جرم حمله فیزیکی به یک خبرنگار برزیلی، در دادگاه با این پیراهن حضور پیدا کرد تا به نوعی نشان دهد هیچ احترامی برای برزیلی‌ها قائل نیست این عکس در صفحه فیس بوک Film Scenes منتشر شده و مربوط به لحظه‌ای است که تایسون و مارادونا در حالی که پیراهن آرژانتین را در دست دارند، کنار هم ایستاده‌اند.

واکنش هواداران به حضور دو اسطوره کنار هم

هواداران که از تماشای این دو اسطوره ورزش در کنار هیجان زده هستند، نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند. یکی از طرفداران در اظهار نظری جالب عنوان کرده:
دیگو و مایک استعداد داشتند، یکی در مشت‌هایش و دیگری در پاها، اما سر هر دوی آنها خالی بود.
دیگری هم نوشته:
مایک و مارادونا هر دو از استعدادهای بزرگ تاریخ ورزش و افسانه‌های واقعی هستند.
این عکس هیجانات طرفداران هر دو ورزشکار را برانگیخته و نشان می‌دهد آنها تا چه اندازه توانسته‌اند در این دنیا تاثیر گذار باشند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...