مسی: نمایش امباپه در جام جهانی فوق العاده بود/ در پاریس احساس خوبی دارم

لیونل مسی فوق‌ ستاره آرژانتینی پاری‌ سن‌ ژرمن گفت: نمایشی که کیلیان در فینال جام جهانی قطر ارائه کرد فوق‌ العاده بود.
کدخبر (151979) | 16 اسفند 1401 | ساعت 06:57
0 69
مسی: نمایش امباپه در جام جهانی فوق العاده بود/ در پاریس احساس خوبی دارم
لیونل مسی فوق‌ ستاره آرژانتینی پاری‌ سن‌ ژرمن گفت: نمایشی که کیلیان در فینال جام جهانی قطر ارائه کرد فوق‌ العاده بود.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل مسی ستاره پاری‌سن‌ژرمن، قهرمان دنیا و بهترین بازیکن جهان در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه پی‌اس‌جی شرکت و درباره شرایط خودش و تیمش صحبت کرد.

در آستانه دیدار حساس پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سایت باشگاه فرانسوی به سراغ ستاره بزرگ این تیم لئو مسی رفت تا با او درباره شرایط خودش و تیم پاریسی گفت‌وگو کند. پاری‌سن‌ژرمن در بازی رفت در خانه خود شکست خورده و حالا کار سختی برای صعود دارد.

ستاره آرژانتینی که بعد از بالای سر بردن جام جهانی 2022 قطر تمامی افتخارات فوتبالی را کسب کرده و چند روز پیش به عنوان بازیکن سال فیفا هم انتخاب شده در این مصاحبه به دیدار تاریخی و دراماتیک آرژانتین و فرانسه در فینال جام جهانی و رقابت او و کیلیان امباپه اشاره کرد و با ستایش ستاره فرانسوی هم‌تیمی‌اش گفت امباپه چون در این فینال هت‌تریک کرد ولی به قهرمانی نرسید بیش از هر بازیکن دیگری مورد توجه قرار گرفت.

*احساس خوب در پاریس

در پی‌اس‌جی احساس خیلی خوبی دارم. سال اول من در این تیم واقعا سخت بود چرا که باید با پاریس سازگار می‌شدم. ولی در حال حاضر حس خیلی خوبی دارم و چه در باشگاه و چه در شهر احساس راحتی کامل دارم. من از وضعیت فعلی واقعا لذت می‌برم. این فصل را به شکلی متفاوت با فصل پیش شروع کردم. با شور و شوق و اشتیاق زیاد.

*امباپه بعد از نبرد تاریخی در فینال جام جهانی

نمایشی که کیلیان در فینال جام جهانی ارائه کرد فوق‌العاده بود. او در فینال جام جهانی سه گل زد ولی نتوانست به قهرمانی برسد. واقعا بی‌نظیر بود. ولی فراموش نکنید که کیلیان یک بار جام جهانی را برده است و می‌داند قهرمان جهان شدن یعنی چه.

*لحظه قهرمانی در جام جهانی

توضیح دادن احساسی که در آن لحظه داشتم سخت است چرا که این رویایی بود که در تمام طول زندگی‌ام داشتم.

*بایرن مونیخ

ما هر آنچه در توان داریم به کار می‌گیریم تا ورق را در مونیخ برگردانیم و با جبران شکستی که در پاریس داشتیم بایرن را پشت سر گذاشته و صعود کنیم. هدف همه ما در پاری‌سن‌ژرمن این است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...